Witam.
Wpadłem na pomysł, żeby wprowadzić trochę losowości w pojawianiu się Przedwiecznego (jak również jego sile).
Jeśli chodzi o oklejanie kości proponuję, żeby symbole serc były naprzeciwko siebie, reszta dowolnie:).
Dajcie proszę znać jak się grało.
Cthulhu: Death May Die- Poruszanie się Przedwiecznego
- japanczyk
- Moderator
- Posty: 11032
- Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3379 times
- Been thanked: 3270 times
Re: Cthulhu: Death May Die- Poruszanie się Przedwiecznego
Fajne, ale mozesz trafic na streak dodatkowych punktów dla przedwiecznego - troche inbalanced sie to zrobi
Sprzedam: (S) Redukcja kolekcji! 100+ tytulow: Pagan i inne
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Moje Zbiórki na KS: tu
https://buycoffee.to/japanczyk
Re: Cthulhu: Death May Die- Poruszanie się Przedwiecznego
@japanczyk
Przedwiecznego trzeba pokonać 3 razy, za każdym razem ma 12 punktów życia. Nawet jak wyzucisz 3 razy z rzędu +2 to i tak nie powinno robić to większego problemu(oczywiście nie zawsze ). Pamiętaj że jak pojawia się przedwieczny to zazwyczaj nasze postacie są już dopakowane.
Zdarzało się nie raz że podczas tury jednego gracza potrafiliśmy zadać dużo ponat 12 obrażeń ( oczywiście też nie zawsze).
Przedwiecznego trzeba pokonać 3 razy, za każdym razem ma 12 punktów życia. Nawet jak wyzucisz 3 razy z rzędu +2 to i tak nie powinno robić to większego problemu(oczywiście nie zawsze ). Pamiętaj że jak pojawia się przedwieczny to zazwyczaj nasze postacie są już dopakowane.
Zdarzało się nie raz że podczas tury jednego gracza potrafiliśmy zadać dużo ponat 12 obrażeń ( oczywiście też nie zawsze).
- tencogoniema
- Posty: 216
- Rejestracja: 09 lis 2004, 13:00
- Lokalizacja: Himalaje
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 14 times
Re: Cthulhu: Death May Die- Poruszanie się Przedwiecznego
W teorii można zabić przedwiecznego rzucając kością