POSZUKIWANIE MATERIAŁÓW - sprawa zwłoki nie cierpiąca

Tutaj można dyskutować na tematy ogólnie związane z grami planszowymi, nie powiązane z konkretnym tytułem.
jima
Posty: 16
Rejestracja: 08 lut 2007, 11:43
Lokalizacja: BAJKOWO

POSZUKIWANIE MATERIAŁÓW - sprawa zwłoki nie cierpiąca

Post autor: jima »

WITAM SERDECZNIE!

Jestem studentką warszawskiej ASP. W tym roku będę miała niewatpliwy zaszczyt się bronić.... Ale nie o tym chciałam pisać :P Sprawa wygląda następująco : tematem mojej pracy teoretycznej będą GRY PLANSZOWE. W tej chwili intensywnie poszukuje źródeł mających cokolweik wspólnego
z historią gier

PROSZĘ WSPOMÓŻCIE!!!!!!!! człeka łaknącego wiedzy informacji, linków, namiarów - wszystkiego co otarło się o historię gry planszowej.
małe to, drobne, a pełne pomysłów
Awatar użytkownika
aswiech
Posty: 1014
Rejestracja: 16 sty 2007, 11:33
Lokalizacja: Myślenice/Kraków
Kontakt:

Post autor: aswiech »

Eeech ta dzisiejsza mlodziez...
Nic nie poszuka, tylko od razu linki i dajcie:)
A ksiazki?
Np taka:
http://www.losgardenios.com.pl/cgibin/s ... umcsSzachy
Przy okazji, nie wejsc nawet na wikipedie? Juz o googlu nie mowie:)
http://en.wikipedia.org/wiki/Boardgames
khaox
Posty: 419
Rejestracja: 13 wrz 2006, 15:20
Lokalizacja: Kraków

Post autor: khaox »

aswiech pisze:Eeech ta dzisiejsza mlodziez...
Nic nie poszuka, tylko od razu linki i dajcie:)
moze miala jakies konkretne potrzeby, waski specyficzny aspekt... tylko zapomniala nam go podac? ;)

bo google + znajomosc angielskiego = tyle materialow, ze w rok nie przetrawi


zakladajac jednak, ze jima nie potrzebuje nic specjalistycznego tylko kolejne opracowanie o niczym (bo trudno przeanalizowac gry planszowe nie grajac samemu) mozna tez polecic encyklopedie gier planszowych pijanowskiego , wlasnie takie wprowadzenie dla nie-planszowkowiczow od tangrama przez chinczyka i mankale az po mahjong. W sumie nie dotykajac wspolczesnych gier planszowych, ale powinno to sie latwo przetwarzac
Awatar użytkownika
Don Simon