Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Ayaram
Posty: 1568
Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 202 times
Been thanked: 598 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: Ayaram »

Anyway. Wracając do pajęczaków pod kątem gry, a nie komiksów.
brazylianwisnia pisze:To oczywiście moja interpretacja na podstawie wypowiedzi pracownika FFG o web warriors. Może okazać się że dadzą im wszystkim trait Champions i będzie to bardziej dopasowane do gry choć naciągane.
Sam oczywiście mam nadzieje, że nowy trait się jednak pojawi. Im że będzie już bardziej w standardowo-karcionkowy sposób zrobiony - z jakimś sposobem na siebie, mechaniką w której się specjalizują itp, z czymś charakterystycznym, unialnym.

Bo jak na razie mamy:
:arrow: Avengers - największy trait, który wygląda na to, że będzie się pojawiał na okrągło w mniejszym lub większym stopniu. Nie skupia się na niczym konkretnym, wygląda na taki tryb który będzie spokojnie można łączyć z innymi cechami, ma stosunkowo bardzo mało kart "tylko jeśli twój hero jest avengerem".
:arrow: Guardians - Pierwsze co się rzuca w oczy to ci silni basic bohaterowie dostępni tylko dla nich, generalnie dużo więcej kart z ograniczeniem tylko dla nich, ale też jakoś nie widzę, by się wyróżniali czymś konkretynm
:arrow: Mystic - ci już akurat mają swoją specjalizację. Specjalizują się w kartach OP jak cholera.
:arrow: Asgard - mało jeszcze rozwijani, ale najbardziej zbliżeni do tego o czym mówię. Czyli większość kart ma synergię z minionami. Dobierajki minionów, profity za zabijanie, za wchodzenie w zwarcie z mionami, umiejętności działające tylko na miniony itp. Przypominają mocno dunedainów z LOTRa. Póki co też mocno przywiązani do agresji.

Dalej mamy jakieś dodatkowe traity jak spy czy soldier które mają przypominać warrior, scoutów itp. z LOTRa, czyli, że pojawią się jakieś tam karty związane z tym traitem, ale trochę to takie traity dodatkowe. No i mamy jeszcze nasze mistyczne Aerial.

No i pojawiają się pajęczaki. Nie znam komiksów, ale pierwsze skojarzenie jakie przychodzi na myśl to oczywiście mechanika stun i karty w stylu: "dobierz kartę, jeśli rzucisz stun", "ma +1 atk gdy przeciwnik ma stun" "odrzuć stun z przeciwnika by zadać x obrażeń" itp, itp. Wydaje się nawet sensowne, biorąc pod uwagę, że tuż przed tym boxem pojawia się Hood z "nerfem" statusów.

Jakieś inne pomysły?
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4120
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 272 times
Been thanked: 939 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: brazylianwisnia »

Ayaram pisze: 20 wrz 2021, 11:48
Jak ktoś jest zainteresowany wlasna próba interpretacji to od 26:10 jest o nowym dodatku: Nie tyle trait mam na myśli co nowa drużynę tak jak mamy teraz 2 drużyny z kartą team która boostuje jak mamy tylko ally z jednego teamu. Mechanike jaka bym widział dla nich to jakaś forma poświęcania się dla większego dobra(with great power comes great responsibility). Może weź dmg dla różnego rodzaju efektów?
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
szczudel
Posty: 1446
Rejestracja: 19 maja 2010, 21:19
Has thanked: 102 times
Been thanked: 142 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: szczudel »

brazylianwisnia pisze: 20 wrz 2021, 13:54 Mechanike jaka bym widział dla nich to jakaś forma poświęcania się dla większego dobra(with great power comes great responsibility). Może weź dmg dla różnego rodzaju efektów?
To mi się nie spina zupełnie.

Mogliby za to polecieć ostro w uniki, czyli jakąś formę promowania obrony. Może jakieś warunkowe boostowanie Retaliation?
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4120
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 272 times
Been thanked: 939 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: brazylianwisnia »

szczudel pisze: 20 wrz 2021, 15:07
brazylianwisnia pisze: 20 wrz 2021, 13:54 Mechanike jaka bym widział dla nich to jakaś forma poświęcania się dla większego dobra(with great power comes great responsibility). Może weź dmg dla różnego rodzaju efektów?
To mi się nie spina zupełnie.

Mogliby za to polecieć ostro w uniki, czyli jakąś formę promowania obrony. Może jakieś warunkowe boostowanie Retaliation?
Ale co się nie spina? Mechanicznie? Tematycznie? Peter zawsze brał dmg za niewinnych więc przyjęcie obrażeń aby pokazywać plany złola czy obronić sojusznika ma chyba sens. Promowaniem obrony zajmuje się cały aspekt protekcji więc podwajanie tego dla lepszego efektu i rodziny pająków byłoby chyba mało interesujące. To już lepiej jakby zagrali ich super siła.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
szczudel
Posty: 1446
Rejestracja: 19 maja 2010, 21:19
Has thanked: 102 times
Been thanked: 142 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: szczudel »

Pająk(i) nie brały na siebie wiele i raczej zasadą było wykorzystywanie pajęczego zmysłu niż branie na klatę.
Mało osób o tym wie bo nie było to eksponowane, ale PP miał niespotykaną wytrzymałość na ciosy. Kiedyś huknął go bokser i połamał rękę. Tyle, że PP nie będzie nikt zmieniał.
Miles ma niewidzialność i te swoje żądła. Pewnie coś w tym kierunku uderzą. Np dostajesz na rundę żeton i możesz albo zestunować przeciwnika albo nałożyć niewidzialność i ominąć np dociągnięcie karty przez złola przy ataku.

Umówmy się, nie siła i pajęczyny były najważniejszą bronią pająków a zmysł pajęczy.
c08mk
Posty: 2463
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 286 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: c08mk »

Wszyscy dyskutują o dodatku, którego nie ma, a tu przecież dopiero było wydane duże pudełko i mała paczka. :)

Gotowa paczka Nebuli jest całkiem dobrze grywalna. Sama postać często wraca na alter-ego, więc protection dobrze rozwiązuje nadmiar threata. Postać kojarzy mi się trochę z Black Panter/Black Widow, które to postacie wystawiają karty na stół i później odpalają ich efekty. Pierwsze wrażenie na plus.

Duży dodatek na pierwszy rzut oka wydaje się trudniejszy od poprzedniego big boxa. Najbardziej zawiodłem się na końcówce.
Spoiler:
Same scenariusze i villaini są zaprojektowane tak, że wyraźnie czuć różnicę w gamplayu.
Spoiler:
Jeżeli chodzi o moduły to trzeba by jeszcze potestować na ile potrafią zmienić gamaplaya w znanych villainach. Na pewno Infinity Gauntlet jest tutaj wisienką na torcie i nawet przeciwnicy z podstawki będą czerpać z tego zestawu dobre bonusy.
Postacie na pierwszy rzut oka dobre ale ich talie wymagają trochę pomyślunku. Zwłaszcza Warlock, który wydaje się świetny dzięki możliwości budowy z 4 aspektów, jednak wrzucenie do talii tylko jednej kopii karty znacząco ogranicza możliwości podczas gry. To jest odczuwalne tym bardziej, że jednym z jego efektów jest discard kart z talii przez co spora część kart przepada, aż do nowego przetasowania (są co prawda karty, które mogą coś wrócić na rękę ale to kosztuje).

Z nowości na pewno na uwagę zasługują nowe karty resource dla każdego aspektu. Przeważnie dają po jednym zasobie plus mały dodatkowy efekt (np. zadaj 1 dmg). Najbardziej na uwagę zasługuje tu chyba resource z leadershipa, który nie ma ikonki zasobu ale daje tyle zasobów ilu ma się sojuszników w grze (max 3).

W sumie to nie miałem okazji spróbować ale dla każdego aspektu są też karty, które się wtasowuje w encountery (tak, różnią się rewersami) i w momencie reveal dają pozytywny efekt dla gracza. Jak na razie nie jestem do tego przekonany.
Awatar użytkownika
Ayaram
Posty: 1568
Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 202 times
Been thanked: 598 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: Ayaram »

c08mk pisze:Wszyscy dyskutują o dodatku, którego nie ma, a tu przecież dopiero było wydane duże pudełko i mała paczka.
Bo większość go będzie miała za miesiąc wredoto ty jedna :lol:
Awatar użytkownika
tomp
Posty: 2104
Rejestracja: 26 kwie 2020, 21:49
Has thanked: 275 times
Been thanked: 434 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: tomp »

Przecież już jest dostępny, tylko kupić i się cieszyć :)
Spectrum cudo :) Adam Warlock troche "push your luck", ale również fajny.
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
Awatar użytkownika
Ayaram
Posty: 1568
Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 202 times
Been thanked: 598 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: Ayaram »

Nie do końca. Jest dostępny w 3trollach, inne sklepy mają wysyłkę za miesiąc, więc jak ktoś kupił gdzie indziej w preorderze, no to smuteczek.
c08mk
Posty: 2463
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 286 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: c08mk »

Wziąłem na test z Rękawicą zestawy Normana Osborna i Rhino, które są chyba najłatwiejsze z villainów. W przypadku Normana gameplay jest podobny z tą różnicą, że czasem wchodzą dodatkowe złośliwe efekty. W przypadku Rhino robi się ciekawie. Główna talia nie jest rozrzedzona zestawem encounter także karty Rhino wchodzą częściej i dają mu większego kopa (attachments). Do tego dochodzą efekty z zestawu standard, które łatwiej mogą zagościć w grze. Plus oczywiście dochodzi jeszcze moc kamieni, która potrafi zepsuć najbliższe plany pokonania villaina lub nawet zakończyć grę.
Ogólnie Rękawica wychodzi na plus i chyba jedyny mankament to, że dodając ją do każdej gry może się szybko znudzić. No temat gdzie wszyscy złoczyńcy Marvela biegający z Rękawicą też trochę kuleje.
Awatar użytkownika
brazylianwisnia
Posty: 4120
Rejestracja: 07 mar 2017, 20:48
Has thanked: 272 times
Been thanked: 939 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: brazylianwisnia »

c08mk pisze: 22 wrz 2021, 20:44 Wziąłem na test z Rękawicą zestawy Normana Osborna i Rhino, które są chyba najłatwiejsze z villainów. W przypadku Normana gameplay jest podobny z tą różnicą, że czasem wchodzą dodatkowe złośliwe efekty. W przypadku Rhino robi się ciekawie. Główna talia nie jest rozrzedzona zestawem encounter także karty Rhino wchodzą częściej i dają mu większego kopa (attachments). Do tego dochodzą efekty z zestawu standard, które łatwiej mogą zagościć w grze. Plus oczywiście dochodzi jeszcze moc kamieni, która potrafi zepsuć najbliższe plany pokonania villaina lub nawet zakończyć grę.
Ogólnie Rękawica wychodzi na plus i chyba jedyny mankament to, że dodając ją do każdej gry może się szybko znudzić. No temat gdzie wszyscy złoczyńcy Marvela biegający z Rękawicą też trochę kuleje.
Rekawica chyba wchodzi dodatkowo do jednego modulara. Chyba że miałeś coś innego na myśli pisząc o rozrzedzaniu.
Sprzedam:Nemesis Lockdown Sundrop
forum/viewtopic.php?f=65&t=76430
c08mk
Posty: 2463
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 286 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: c08mk »

brazylianwisnia pisze: 23 wrz 2021, 01:09 ...
Rekawica chyba wchodzi dodatkowo do jednego modulara. Chyba że miałeś coś innego na myśli pisząc o rozrzedzaniu.
W zasadach nie ma nic o dodatkowym module, więc używam go w ramach modułu z setupu. W przypadku Rhino zamiast Bomb Scare. Ale zawsze można też używać opcji z większą ilością modułów niż normalnie.
Endrju87
Posty: 83
Rejestracja: 06 sie 2018, 17:08
Has thanked: 12 times
Been thanked: 3 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: Endrju87 »

Witam,

Co wziąść na początek zabawy z tą grą, oprócz podstawki? Wydaje mi się, że większa pula wrogów na początek będzie lepsza? Z lcg mam już doświadczenie bo wszedłem na grubo z WP lcg, i Arkham lcg. Jedyna lekkka bariera to angielski na poziomie komunikatywnym, ale może przez to się podszkolę😁
Awatar użytkownika
mat_eyo
Posty: 5612
Rejestracja: 18 lip 2011, 10:09
Lokalizacja: Warszawa / Łuków, woj. lubelskie
Has thanked: 802 times
Been thanked: 1251 times
Kontakt:

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: mat_eyo »

Ja bym został na początek przy samej podstawce, tam jest naprawdę dużo grania. Później, to wszystko zależy, w którym kierunku będziesz chciał podążać:

- pasują Ci bohaterowie i karty aspektowe, ale nudzą się wrogowie? Bierz jakiś Villain Pack, najlepiej Goblina, bo to dwa scenariusze w jednym.
- chciałbyś więcej bohaterów albo większą różnorodność w kartach do budowy talii? Bierz Hero Pack. Który? To zależy, może być Twój ulubiony heros z Marvela, może być jeden z najsilniejszych (Cpt. America, Dr Strange, Quicksilver, Scarlet Witch, Gomorra, Venom), może być pod konkretne karty do deckbuildingu, ale to już w dalszej kolejności i musisz kupować pod konkretny aspekt.
- gra Ci się bardzo podoba, chcesz ją rozwinąć w obu powyższych płaszczyznach? Kupuj pierwszy duży dodatek, Rise of the Red Skull. Dostaniesz dwóch nowych bohaterów i pięciu złoczyńców, co niemal dubluje zawartość podstawki i daje ogromny zastrzyk regrywalności. Jak już to ograsz i nadal będziesz chciał rozwijać kolekcję, to wracaj do pierwszego pytania :)
Awatar użytkownika
Ayaram
Posty: 1568
Rejestracja: 12 lip 2014, 21:24
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 202 times
Been thanked: 598 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: Ayaram »

Endrju87 pisze: 23 wrz 2021, 08:42 Witam,

Co wziąść na początek zabawy z tą grą, oprócz podstawki? Wydaje mi się, że większa pula wrogów na początek będzie lepsza? Z lcg mam już doświadczenie bo wszedłem na grubo z WP lcg, i Arkham lcg. Jedyna lekkka bariera to angielski na poziomie komunikatywnym, ale może przez to się podszkolę😁
IMO zawsze na 1wszy ogień red skull. Stostunkowo łatwy, więc jak najbardziej da radę bez większej liczby kart, dorzuca 5 scenariuszy, 2 nowe postacie.
Potem hero packi, jeśli lubisz deck building, a biorąc pod uwage, że to nie 1wszy LCG to pewnie lubisz, to kupowani w kompletach. Tzn. w Marvelu nie jest jak w pozostałych LCGach, że w małych paczkach dostajemy wszystko do wszystkiego, tylko 1 dodatek skupia się na 1 aspekcie. Więc przez komplet rozumiem, kupno po 4 bohaterów, gdzie każdy ma paczkę pod inny pakiet. Z tą uwagą, że redskull daje już pakiet do leadershipa (i połówki do Justice i agresji przez specyfikę spiderwoman).

Więc ja bym na 1wszy ogień (kierując się bardziej aspekt kartami niż herosami):
:arrow: Red Skull
:arrow: Hulk
:arrow: Scarlet Witch
:arrow: Ms. Marvel (z uwagi na dodatkowe down time + endurance)

Na 2gi ogień pewnie ten nowy duży dodatek z Thanosem + kolejny taki zestawik i właściwie po tym już mamy wystarczająco dużo, żeby się nie znudziło i możemy kierować się czysto funem/sympatią itp.
Nie polecam na początku villain packów. To raczej dla tych co mają już wszystkie duże pudła, a dalej im mało jeśli chodzi o scenariusze/modular sety do kombinowania.
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2021, 09:12 przez Ayaram, łącznie zmieniany 1 raz.
c08mk
Posty: 2463
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 286 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: c08mk »

Też bym polecił Red Skulla. Są tam scenariusze, zestawy encounter, postacie i karty aspektów. Do tego jest Spider Woman, która jako jedna z niewielu może budować talie na kilku apsektach co zwiększa regrywalność. Co prawda z dużych pudełek Red Skull nie należy do najtrudniejszych ale przy ograniczonej puli kart do deckbuildingu powinien być w sam raz.
Awatar użytkownika
RUNner
Posty: 4164
Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
Has thanked: 576 times
Been thanked: 1028 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: RUNner »

Endrju87 pisze: 23 wrz 2021, 08:42 Witam,

Co wziąść na początek zabawy z tą grą, oprócz podstawki? Wydaje mi się, że większa pula wrogów na początek będzie lepsza? Z lcg mam już doświadczenie bo wszedłem na grubo z WP lcg, i Arkham lcg. Jedyna lekkka bariera to angielski na poziomie komunikatywnym, ale może przez to się podszkolę😁
Na początek podstawka w zupełności wystarczy. Zawiera w sobie masę zawartości. Nie kupuj na zapas dodatków, bo jeśli podstawka Ci średnio podejdzie, to one niczego tutaj nie zmienią w odbiorze gry.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Awatar użytkownika
tomp
Posty: 2104
Rejestracja: 26 kwie 2020, 21:49
Has thanked: 275 times
Been thanked: 434 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: tomp »

Podobnie jak poprzednicy, na dzień dobry podstawka.
A odnośnie podstawki: W mojej subiektywnej opinii, traktuj spidermana i cap marvel jako tutorial.
Mi najbardziej podoba się operowanie bohaterem na upgrade'ach, itp. Z tego względu polecam granie na Ironman i Black Panter.
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
lemon_curry
Posty: 290
Rejestracja: 10 mar 2020, 12:30
Has thanked: 56 times
Been thanked: 24 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: lemon_curry »

Czy jest szansa na polską wersję?
Awatar użytkownika
EVOCATVS
Posty: 687
Rejestracja: 16 lis 2018, 22:20
Has thanked: 498 times
Been thanked: 155 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: EVOCATVS »

Nie.
Awatar użytkownika
tomp
Posty: 2104
Rejestracja: 26 kwie 2020, 21:49
Has thanked: 275 times
Been thanked: 434 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: tomp »

interesujący gameplay - pojedynek klonów: nebula vs nebula
https://www.youtube.com/watch?v=3--KNPimE4c
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
c08mk
Posty: 2463
Rejestracja: 02 sie 2013, 16:24
Lokalizacja: Rzeszów
Has thanked: 100 times
Been thanked: 286 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: c08mk »

tomp pisze: 04 paź 2021, 21:33 interesujący gameplay - pojedynek klonów: nebula vs nebula
https://www.youtube.com/watch?v=3--KNPimE4c
Zgodnie z zasadami dobra Nebula zawsze wygrywa, bo zła nie może wejść do gry w trakcie setupu ;)
zielony
Posty: 37
Rejestracja: 22 maja 2015, 16:18
Has thanked: 21 times
Been thanked: 3 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: zielony »

Jest War Machine.
https://hallofheroeslcg.com/war-machine/

Jak dla mnie must buy, postać zdecydowanie w moim stylu, wygląda na to, że wymaga sporo table buildu podbnie jak Iron Man czy Quicksilver, ale potem obrażenia wchodzą jak w masło.
I te karty Leadership :o Chyba sprawią, że będzie to aspekt może aż za bardzo OP (moim zdaniem i tak jest już najmocniejszy) Szczególnie Command Team (z 3 znacznikami!), idealne do wykorzystania potencjału Goliatha czy Vision, a jak się uda stworzyć combo ze Sneak Attack i Go Down Swinging to obrażenia mogą wyjść naprawdę kosmiczne.
Awatar użytkownika
spongePepp
Posty: 109
Rejestracja: 16 lut 2021, 22:14
Has thanked: 80 times
Been thanked: 64 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: spongePepp »

FFG zaprezentowali dziś Visiona pokazując kilka kart

https://www.fantasyflightgames.com/en/n ... e-android/

Ja się jaram :)
Awatar użytkownika
tomp
Posty: 2104
Rejestracja: 26 kwie 2020, 21:49
Has thanked: 275 times
Been thanked: 434 times

Re: Marvel Champions: The Card Game (Michael Boggs, Nate French, Caleb Grace)

Post autor: tomp »

Zastanawiam się czy będzie w zestawie z Vision karta typu team-up z Wanda Maximoff/Scarlet Witch.
Zachęcam do poznania skali ocen BGG
ODPOWIEDZ