Po pierwsze jak ktoś już wcześniej słusznie zauważył stroną dla Ciebie nie jest wydawnictwo tylko sklep w którym kupiłeś grę (chyba że kupiłeś bezpośrednio od wydawnictwa) i to do sklepu powinieneś w pierwszej kolejności się zgłaszać. Wydawnictwo nie ma absolutnie żadnego obowiązku zgłaszać się do klientów innych podmiotów. Po drugie zawsze masz prawo się zgłosić po wymianę wadliwych elementów i wydawnictwo nie musi moim zdaniem wystosowywać specjalnych zaproszeń do każdego z osobna. Generalnie co do zasady jest tak ( z każdą reklamacją), że to klient się zgłasza z problemem i wnosi roszczenie w jaki sposób wada ma być usunięta.Bart Henry pisze: ↑24 lut 2021, 13:55Czyli dla Ciebie brak informacji o tym, że w ogóle można się zgłaszać po poprawione elementy jest okej, bo produkt jest dostępny w sklepie i klient może zapytać o możliwość dosłania mu poprawionych kart za darmo? Jak dla mnie, coś tu jest nie tak. Ewidentnie brak jasnej informacji od wydawnictwa do klienta. To wydawnictwo powinno robić ruch do klienta, a nie klient do wydawnictwa. Chyba, że przechodzimy w nowy model - wydawnictwo uśmiecha się do klienta do końca przedsprzedaży, a potem to klient zabiega o zainteresowanie wydawnictwa, gdy coś jest nie tak.Darkstorm pisze: ↑24 lut 2021, 13:08 No to napisz wpierw reklamację poczekaj na odpowiedź i dopiero potem wylewaj żale. Jak widzisz, że wystawiono kartę to się zgłoś, że chcesz ją za darmo bo Ci to przysługuje z tytułu rękojmi. A może to tylko opcja dla tych co chcą zamówić kartę przy okazji innych zakupów. Naprawdę uważam, że wieszanie psów na Portalu za to, że nie prowadzi za rączkę wszystkich nieogarniętych jest przedwczesne.
A prawo do komentowania mam, więc komentuję. Mam na oku kilka gier Portalu, więc sprawdzam, czy warto nadal ufać wydawnictwu i zamawiać w przedsprzedaży. Widzę, że nowe standardy podejścia do klientów są już sukcesywnie wdrażane, skoro sami klienci uważają, że informacja w stylu "dosyłamy poprawione elementy, napiszcie dane do wysyłki na adres (...)" to "prowadzenie za rączkę".
Ja jeśli chodzi o obsługę sprzedażową i posprzedażową Portalu to jestem póki co zadowolony.