Możesz wrzucić jakieś zdjęcie?Lothrain pisze:To bardzo ładny przykład i jeśli tak wygląda faktyczny preshade to całkiem, całkiem. Natomiast ponieważ dostałem razem z TWoM figurkę do LoHa z sundropem, to ma się on nijak do prezentacji. Jeśli technika nie ulegnie poprawie, to takiego sundropa, jak na dołączonej do TWoM figurce, zdecydowanie nie polecam, a wręcz odradzam. Zrobione to straszliwie.
Nemesis (Adam Kwapiński)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- louiscyphre
- Posty: 934
- Rejestracja: 29 mar 2014, 18:21
- Lokalizacja: okolice Jastrzębia-Zdroju
- Has thanked: 97 times
- Been thanked: 71 times
Re: Nemesis
- pavel
- Posty: 795
- Rejestracja: 09 sie 2015, 13:45
- Lokalizacja: EU
- Has thanked: 74 times
- Been thanked: 113 times
Re: Nemesis
Niby nic szczególnego, przyzwyczaiłem się. Natomiast trzeba mieć na uwadze każdy z powyższych terminów.KQuest pisze:To ja też podrzucę ciekawostkę z FAQ. Pytanie dotyczące wersji językowych.Niby nic szczególnego, ale zarówno na stronie kampanii jak i w aktualizacji dotyczącej wersji językowych jest mowa po prostu o 3 miesiącachThere will be version of the game in following language: German, French, Spanish, Italian and Polish.
They will be delivered 3-5 months later than English games.
Re: Nemesis
Mało to fajne tyle czekania
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
"Obydwaj pochodzimy ze starożytnych plemion Obydwaj jesteśmy już na wymarciu Wszystko wokół nas zmienia się....."
moja lista
http://boardgamegeek.com/collection/use ... own=1&ff=1
moja lista
http://boardgamegeek.com/collection/use ... own=1&ff=1
Re: Nemesis
Mało to fajne tyle czekania
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
"Obydwaj pochodzimy ze starożytnych plemion Obydwaj jesteśmy już na wymarciu Wszystko wokół nas zmienia się....."
moja lista
http://boardgamegeek.com/collection/use ... own=1&ff=1
moja lista
http://boardgamegeek.com/collection/use ... own=1&ff=1
- YoYo
- Posty: 378
- Rejestracja: 02 sty 2018, 21:07
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 33 times
- Kontakt:
Re: Nemesis
No chyba wersja PL z racji chociażby stanu to będzie w tym 3-cim maks, a nie piątym miesiącu od premiery wersji ENG? Bez jaj....
Re: Nemesis
Wersja PL pewnie będzie drukowana wspólnie z innymi nieanglojęzycznymi wersjami, potem będzie musiała przebyć tą samą drogę z Chin do Polski, więc nie liczyłbym na jakieś wcześniejsze - patriotyczne terminyYoYo pisze:No chyba wersja PL z racji chociażby stanu to będzie w tym 3-cim maks, a nie piątym miesiącu od premiery wersji ENG? Bez jaj....
Re: Nemesis
Tak mnie zastanawia czy nie można wszystkich wersji językowych puścić na linie produkcyjna w tym samym czasie....
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
"Obydwaj pochodzimy ze starożytnych plemion Obydwaj jesteśmy już na wymarciu Wszystko wokół nas zmienia się....."
moja lista
http://boardgamegeek.com/collection/use ... own=1&ff=1
moja lista
http://boardgamegeek.com/collection/use ... own=1&ff=1
Re: Nemesis
A mój niestety wyglądal średnio. Wogole nie podobnie jak na zdjęciach. Za dużo białek farby poszło u mnie.Muad'Dib pisze:Ostatnio pokazałem znajomemu tego minotaura. Na co dzień produkuje figurki (ale nie maluje), byłem ciekaw profesjonalnej opinii. Ocenił ten sundrop jako niezły, zwłaszcza pod kątem masowego 'malowania'.
Re: Nemesis
Pewnie można, tylko wtedy obstawiam, że wersja EN byłaby pewnie te 3-5 miesięcy później - czekając na finalne pliki z tłumaczeniamighostdog pisze:Tak mnie zastanawia czy nie można wszystkich wersji językowych puścić na linie produkcyjna w tym samym czasie....
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Nemesis
dla mnie angielski nie jest problemem ale chetnie bym kupił wersje PL tylko ze czekanie pol roku zniechęca. Pol roku bo świadomie przyjmuje jakaś obsuwę.mmag pisze:Pewnie można, tylko wtedy obstawiam, że wersja EN byłaby pewnie te 3-5 miesięcy później - czekając na finalne pliki z tłumaczeniamighostdog pisze:Tak mnie zastanawia czy nie można wszystkich wersji językowych puścić na linie produkcyjna w tym samym czasie....
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
"Obydwaj pochodzimy ze starożytnych plemion Obydwaj jesteśmy już na wymarciu Wszystko wokół nas zmienia się....."
moja lista
http://boardgamegeek.com/collection/use ... own=1&ff=1
moja lista
http://boardgamegeek.com/collection/use ... own=1&ff=1
Re: Nemesis
Robią jedną wersję do końca, puszczają do produkcji i gotowe pliki dają do tłumaczenia. Tłumaczenie jeszcze niegotowej gry byłoby bez sensu.ghostdog pisze:Tak mnie zastanawia czy nie można wszystkich wersji językowych puścić na linie produkcyjna w tym samym czasie....
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dla mnie to nie problem dopóki wszystko jest jasne i czytelne i wiem od razu, że będzie trzeba czekać dłużej (nie tak jak w przypadku TWoM). Poza tym mam więcej gier niż okazji do grania, więc aż tak mi się nie spieszy
- YoYo
- Posty: 378
- Rejestracja: 02 sty 2018, 21:07
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 33 times
- Kontakt:
Re: Nemesis
A wrzuciłbyś foto?xelos80 pisze:A mój niestety wyglądal średnio. Wogole nie podobnie jak na zdjęciach. Za dużo białek farby poszło u mnie.Muad'Dib pisze:Ostatnio pokazałem znajomemu tego minotaura. Na co dzień produkuje figurki (ale nie maluje), byłem ciekaw profesjonalnej opinii. Ocenił ten sundrop jako niezły, zwłaszcza pod kątem masowego 'malowania'.
Chociaż te mają być wykonane w jakiejś lepszej technice (na zdjęciu wygląda oczywiście super i ładnie cała figurka jest pomalowana).
42$ piechotą nie chodzi, a jakoś tak widzę (po LoH), że to jakby tryśnięcie pistoletem najpierw na ciemno, a potem na jasno. Do wykonania (jak ktoś ma modelarski aerograf).
A tak z innej beczki, jeśli robię KS z Polski (i chcę wersję PL gry) to gdzieś to trzeba zaznaczyć? Nie widzę takiej opcji (albo wstawienia komentarza).
Dodatkowo są te addony (np. Medic za 10$), można to jakoś dołożyć do zamówienia?
- YoYo
- Posty: 378
- Rejestracja: 02 sty 2018, 21:07
- Lokalizacja: Wawa
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 33 times
- Kontakt:
Re: Nemesis
Dodam jeszcze, że tutaj oprócz cieniowania w tej technice mają być wykonane efekty krwi (czerwień) na obcych.ghostdog pisze:Jednym z add-onów jest "preshaded" figurek. Rozumiem, że to jakieś wstępne malowanie tylko?
Odpowiem sobie sam po przeczytaniu FAQ (na pyt. post wyżej), ale może komuś się przyda:
wersja PL jak i addons będą do wyboru po zakończeniu kampanii na KS (do parę tyg. po).
Pojawi się opcja Pledge Manager i tam będzie można rozdzielić wpłacone pieniądze na dodatki, wybrać wersję językową.
Nie płacimy za dostawę obecnie. Obecnie wpłacamy zatem kwotę sami sumując co za co (jedynie wybierając którą wersję Core wybieramy).
Dodatki będzie można także kupić w tym Pledge Manager (ceny te same). Dodatki też mogą mieć opcję sundrop, cena nie znana, podadzą ją po zakończeniu KS.
ps. gra przewiduje rozgrywkę coop (1-4), ale jak widzę jest też opcja gry jako obcy (np. 5 osoba, chociaż nie ma takiego obowiązku, SG osiągnięty na to).
Jak to wygląda/się sprawdza wtedy w rozgrywce? Ktoś widział?
- Lothrain
- Posty: 3410
- Rejestracja: 18 sty 2011, 12:45
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 142 times
- Been thanked: 300 times
Re: Nemesis
Jako Obcy grasz wówczas, gdy zginie Twoja postać. Zamiast siedzieć i patrzeć jak bawią się Twoi kumple przejmujesz rolę Obcego i skoro Tobie się nie udało, masz szansę dowalenia pozostałym, żeby też za lekko im nie było. O ile normalnie karty ruchu Obcych wchodzą po kolei, tak teraz ciągniesz z talii Obcego dwie karty i Ty decydujesz, która ma być zagrana, Ty ustalasz kierunek ruchu Obcych na planszy i ogólnie stają się one ciut bardziej inteligentne Jest tego jeszcze trochę, bo wiem, że mogłem mieć nawet kilka kart Obcych na ręku i zostawiać sobie najlepsze kąski do zagrania na później. Opcja grania solo Obcym chyba nie istnieje, ale może o czymś nie wiem.YoYo pisze:ps. gra przewiduje rozgrywkę solo, ale jak widzę jest też opcja gry jako obcy (chociaż nie takiego obowiązku).
Jak to wygląda/się sprawdza wtedy w rozgrywce? Ktoś widział?
Re: Nemesis
Na chwilę obecną jest to full/semi coop na 1-5 osób, z możliwością grania obcym po śmierci jednego z załogantów. Jeśli wszystko pójdzie dobrze i zostanie odblokowany Aftermath dojdzie także możliwość obudzenia androida, co będzie alternatywą do grania obcymi w przypadku zgonu
Ostatnio zmieniony 23 sty 2018, 12:09 przez Gosterq, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Nemesis
Do tego dodatki zmieniające obcych i ich mechanike. Nie mogę się doczekac kiedy powiedzą coś wiecej na ich temat.Gosterq pisze:Na chwilę obecną jest to full/semi coop na 1-5 osób, z możliwością grania obcym po śmierci jednego z załogantów. Jeśli wszystko pójdzie dobrze i zostanie odblokowany Aftermatch dojdzie także możliwość obudzenia androida, co będzie alternatywą do grania obcymi w przypadku zgonu
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Nemesis
jak rozumniem identyczne podejscie masz do gier GW, FFG czy CMON czy "napinka" dotyczy tylko gier polskich wydawnictw?pavel pisze: Balonik napompowany do maksimum. W zasadzie mechanika ideał. Wszystko na konto autora. Jak coś choć najmniejszego w tej grze nie spodoba mi się, to malina 2018 murowana, a nawet 2019
- Curiosity
- Administrator
- Posty: 8779
- Rejestracja: 03 wrz 2012, 14:08
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 2686 times
- Been thanked: 2365 times
Re: Nemesis
Jak ja nie lubię takiego wymachiwania sztandarami. Gra mu się nie podoba i swoje zdanie wyraził. Czy trzeba od razu uderzać w kompletnie tu niepotrzebne nuty pseudopatriotyczne?Rocy7 pisze:jak rozumniem identyczne podejscie masz do gier GW, FFG czy CMON czy "napinka" dotyczy tylko gier polskich wydawnictw?pavel pisze: Balonik napompowany do maksimum. W zasadzie mechanika ideał. Wszystko na konto autora. Jak coś choć najmniejszego w tej grze nie spodoba mi się, to malina 2018 murowana, a nawet 2019
Jesteś tu od niedawna? Masz pytania co do funkcjonowania forum? Pisz.
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
Regulamin forum || Regulamin podforum handlowego
- pavel
- Posty: 795
- Rejestracja: 09 sie 2015, 13:45
- Lokalizacja: EU
- Has thanked: 74 times
- Been thanked: 113 times
Re: Nemesis
Rocy7 pisze:jak rozumniem identyczne podejscie masz do gier GW, FFG czy CMON czy "napinka" dotyczy tylko gier polskich wydawnictw?pavel pisze: Balonik napompowany do maksimum. W zasadzie mechanika ideał. Wszystko na konto autora. Jak coś choć najmniejszego w tej grze nie spodoba mi się, to malina 2018 murowana, a nawet 2019
Dzięki Curiosity. Rocy7, jakbyś przezeczytał poprzednie posty to miałbyś większy wgląd co chciałem wyrazić w tym poście. A tak tekst oderwany od kontekstu. Ogólnie to czas poświęcony na produkcję, przygotowanie, hype, praktycznie brak jakichkolwiek uwag negatywnych w moim odczuciu, tworzą wrażenie gry niemalże idealnej. Oczywiście pisałem też o tym trochę z "przymrużeniem oka". Ale wyobraź sobie, że jednak nie przypadnie do gustu, gwarantuje, że ilość postów w tym wątku pobije wszelkie rekordy. Wspieram rodzime produkcje, nie ma żali do polskich wydawnictw.
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Nemesis
Czytałem cześć poprzednich postów i widziałem Twoje zastrzeżenia co do testów i testerow.pavel pisze:Ogólnie to czas poświęcony na produkcję, przygotowanie, hype, praktycznie brak jakichkolwiek uwag negatywnych w moim odczuciu, tworzą wrażenie gry niemalże idealnej.
Po mojej grze testowej we wczesny Nemesis autor dostał ode mnie około 4 stony uwag w kwestii tego co można poprawic, więc z mojej perpektywy to nie było tak, iż gra była testowana tylko przez pobłażliwe osoby.
W nowa wersje nie znalazłem czasu by zagrać a mimo to wspieram, bo nawet jeśli Nemesis nie bedzie grą idealną (nie wierze w koncepcje św. Gralla gier planszowych), to liczę, iż okaże się grą wystarczającą dobrą.
Podobnie było z Lords of Hellas, w swojej relacji na BT poświecilem sporo miejsca na wyliczenie wad nastepnie zaś wsparlem tytuł poniewaz uznałem iz zalety przeważaja nad wadami.
Nie wiem skąd zarzuty o hype zwłaszcza iz obie gry można zobaczyc na pokazach lub sobie zrobic samemu z plikow pnp i samemu ocenić czy warto - wystarczy chcieć. To nie jest tak iz nie ma możliwości zweryfikowania hype i sprawdzenia gry.
to nie kwestia tego, iz mu sie nie podoba tylko argumentow w stylu gra ma figurki i jest droga wiec musi być przehypowana i marna mechanicznie. (przynajmniej takie argumenty widzialem w najnowszych postach).Curiosity pisze:Gra mu się nie podoba i swoje zdanie wyraził.
Gdy ja grałem w Nemesis wygladał biedniej, ale nawet wtedy mechanicznie się bronił.
- pavel
- Posty: 795
- Rejestracja: 09 sie 2015, 13:45
- Lokalizacja: EU
- Has thanked: 74 times
- Been thanked: 113 times
Re: Nemesis
Nie pisałem, że testowały pobłażliwe osoby. Nie miałem wprost zastrzeżeń do testerów, Tylko dziwił mnie długi czas powstawania gry, tak jakby testowały go "nieodpowiedni testerzy", to duża różnica. Później dostałem wyjaśnienie na temat kilku lat przygotowań, które nie dotyczyły tylko testów.Rocy7 pisze:Czytałem cześć poprzednich postów i widziałem Twoje zastrzeżenia co do testów i testerow.pavel pisze:Ogólnie to czas poświęcony na produkcję, przygotowanie, hype, praktycznie brak jakichkolwiek uwag negatywnych w moim odczuciu, tworzą wrażenie gry niemalże idealnej.
Po mojej grze testowej we wczesny Nemesis autor dostał ode mnie około 4 stony uwag w kwestii tego co można poprawic, więc z mojej perpektywy to nie było tak, iż gra była testowana tylko przez pobłażliwe osoby.
W nowa wersje nie znalazłem czasu by zagrać a mimo to wspieram, bo nawet jeśli Nemesis nie bedzie grą idealną (nie wierze w koncepcje św. Gralla gier planszowych), to liczę, iż okaże się grą wystarczającą dobrą.
Podobnie było z Lords of Hellas, w swojej relacji na BT poświecilem sporo miejsca na wyliczenie wad nastepnie zaś wsparlem tytuł poniewaz uznałem iz zalety przeważaja nad wadami.
Nie wiem skąd zarzuty o hype zwłaszcza iz obie gry można zobaczyc na pokazach lub sobie zrobic samemu z plikow pnp i samemu ocenić czy warto - wystarczy chcieć. To nie jest tak iz nie ma możliwości zweryfikowania hype i sprawdzenia gry.
to nie kwestia tego, iz mu sie nie podoba tylko argumentow w stylu gra ma figurki i jest droga wiec musi być przehypowana i marna mechanicznie. (przynajmniej takie argumenty widzialem w najnowszych postach).Curiosity pisze:Gra mu się nie podoba i swoje zdanie wyraził.
Gdy ja grałem w Nemesis wygladał biedniej, ale nawet wtedy mechanicznie się bronił.
Jeżeli dobór testerów był bardzo dobry, w sensie doświadczenia, ogrania, talentu itp. , to dalej w jakimś sensie gdzieś nie widzę dobrej podstawy wyjścia z złożonego pierwowzoru Adama. 5/4 lata ,tak?
wcześniej ktoś pisał o tym czasie.
Pytałem o przebieg testów, jak odbywało się testowanie wariantu solo. Od tyle. W zasadzie nikt nic nie napisał szczegółowego. Nie pisałem,że gra jest beznadziejna, słaba itp. Skoro odbierasz moje uwagi,posty o Nemesisie tak jakoś osobiście... nie chciałem obrazić majestatu. I tego nie zrobiłem.
cyt. ... to nie kwestia tego, iz mu sie nie podoba tylko argumentow w stylu gra ma figurki i jest droga wiec musi być przehypowana i marna mechanicznie. (przynajmniej takie argumenty widzialem w najnowszych postach).
Pocisnąłeś mi mocno. Mylisz się mocno. Nie będę Ci na tym poziomie odpowiadać, ale nie jestem osobą co ocenia gry po figurkach i po hype. Nie napisałem, że jest marna mechanicznie. Nie napisałem, że jest "przehypowana" . Piszesz mi o zarzuty o hype? O grze jest głośnio, jest popularna, słyszy o niej cały świat. Przecież powinniśmy się cieszyć, że hype jest bardzo duży
- DarkSide
- Posty: 3039
- Rejestracja: 07 sty 2013, 15:12
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 578 times
- Been thanked: 239 times
Re: Nemesis
Przepraszam, że tak się wtrącę między wódkę, a zakąskę... pavel to że padła informacja, iż między pomysłem/pierwszym prototypem, a finalnym produktem minęło 4-5 lat, to wcale nie znaczy że bite 1800dni autor siedział na zadzie i pracował nad produktem. Wiele różnych pozaplanszówkowych spraw mogło mieć miejsce. Różnie się w życiu plecie i nie samym Nemesis człowiek żyje
Poza tym niejednokrotnie się zdarza, iż produkt wraca do szuflady na jakiś czas i wraca się do niego, gdy ma się głowę pełną świeżych pomysłów. Do tego pewnie rozmowy biznesowe, zapewne trochę konsultacji prawnych odnośnie samego uniwersum, szaty graficznej. Dolicz logistykę każdego konwentu na którym bywał autor z prototypem, wyjazdy, rozjazdy, załatwianie testerów, rozmowy z nimi, przemyślenie uwag testerów, ponowne testowanie kolejnych porcji uwag. Pisanie instrukcji, dokładanie kolejnych elementów, wyrzucanie pewnych elementów, badanie wpływu na balans. Przygotowanie kampanii na KS, wymyślanie SG. Na pewno żaden element marki "Nemesis" nie został wypuszczony do oficjalnego obiegu bez osobistego przyklepania przez Adama.
Przy tak poważnie wyglądającym produkcie, który właśnie zbiera ponad 2M$ 4-5 lat to jednak absolutnie usprawiedliwiony czas na dopieszczenie produktu. Prędzej bym był podejrzliwi wobec akcji na KS która oferowałaby mi taki produkt który powstałby od zera w przeciągu jednego roku kalendarzowego.
And last but not least... jakieś życie osobiste niezwiązane z pracą nad grą Wyobrażasz sobie pracę (jakąkolwiek) przez okrągłe 4-5 lat bez czasu poświęconego na cokolwiek innego, co będzie odskocznią od tego?
Poza tym niejednokrotnie się zdarza, iż produkt wraca do szuflady na jakiś czas i wraca się do niego, gdy ma się głowę pełną świeżych pomysłów. Do tego pewnie rozmowy biznesowe, zapewne trochę konsultacji prawnych odnośnie samego uniwersum, szaty graficznej. Dolicz logistykę każdego konwentu na którym bywał autor z prototypem, wyjazdy, rozjazdy, załatwianie testerów, rozmowy z nimi, przemyślenie uwag testerów, ponowne testowanie kolejnych porcji uwag. Pisanie instrukcji, dokładanie kolejnych elementów, wyrzucanie pewnych elementów, badanie wpływu na balans. Przygotowanie kampanii na KS, wymyślanie SG. Na pewno żaden element marki "Nemesis" nie został wypuszczony do oficjalnego obiegu bez osobistego przyklepania przez Adama.
Przy tak poważnie wyglądającym produkcie, który właśnie zbiera ponad 2M$ 4-5 lat to jednak absolutnie usprawiedliwiony czas na dopieszczenie produktu. Prędzej bym był podejrzliwi wobec akcji na KS która oferowałaby mi taki produkt który powstałby od zera w przeciągu jednego roku kalendarzowego.
And last but not least... jakieś życie osobiste niezwiązane z pracą nad grą Wyobrażasz sobie pracę (jakąkolwiek) przez okrągłe 4-5 lat bez czasu poświęconego na cokolwiek innego, co będzie odskocznią od tego?
W idealnym świecie planszówkowym wszystkie eurasy ociekają klimatem, a wszystkie ameri mają przejrzyste zasady i nie potrzebują FAQ
Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -11%, ALEplanszówki -3%
Sprzedam gry
Moje zniżki Planszostrefa -11%, ALEplanszówki -3%
Re: Nemesis
Zgadza się. Ja generalnie z całego serca popieram rodzime wydawnictwa, które podejmują się wydawania drogich autorskich produkcji. Kiedyś taką opoką w Polsce był Portal, ale w tym gronie znalazł się też Phalanx, Galakta, Awaken Realms i inni. Rebel próbuje, ale nigdy nie zaryzykował naprawdę dużej kapusty.pavel pisze:O grze jest głośnio, jest popularna, słyszy o niej cały świat. Przecież powinniśmy się cieszyć, że hype jest bardzo duży
- Mixthoor
- Posty: 516
- Rejestracja: 05 sty 2018, 23:42
- Has thanked: 97 times
- Been thanked: 67 times
- Kontakt:
Re: Nemesis
Nigdy nie brałem udziału w tego typu kampaniach. Jeżeli interesują mnie dodatki (z malowaniem figurek wersji podstawowej i tych dodatkowych), ile EUR muszę wpłacić?YoYo pisze:wersja PL jak i addons będą do wyboru po zakończeniu kampanii na KS (do parę tyg. po).
Pojawi się opcja Pledge Manager i tam będzie można rozdzielić wpłacone pieniądze na dodatki, wybrać wersję językową.
Nie płacimy za dostawę obecnie. Obecnie wpłacamy zatem kwotę sami sumując co za co (jedynie wybierając którą wersję Core wybieramy).
Dodatki będzie można także kupić w tym Pledge Manager (ceny te same). Dodatki też mogą mieć opcję sundrop, cena nie znana, podadzą ją po zakończeniu KS.
- pavel
- Posty: 795
- Rejestracja: 09 sie 2015, 13:45
- Lokalizacja: EU
- Has thanked: 74 times
- Been thanked: 113 times
Re: Nemesis
DarkSide pisze:Przepraszam, że tak się wtrącę między wódkę, a zakąskę... pavel to że padła informacja, iż między pomysłem/pierwszym prototypem, a finalnym produktem minęło 4-5 lat, to wcale nie znaczy że bite 1800dni autor siedział na zadzie i pracował nad produktem. Wiele różnych pozaplanszówkowych spraw mogło mieć miejsce. Różnie się w życiu plecie i nie samym Nemesis człowiek żyje
Poza tym niejednokrotnie się zdarza, iż produkt wraca do szuflady na jakiś czas i wraca się do niego, gdy ma się głowę pełną świeżych pomysłów. Do tego pewnie rozmowy biznesowe, zapewne trochę konsultacji prawnych odnośnie samego uniwersum, szaty graficznej. Dolicz logistykę każdego konwentu na którym bywał autor z prototypem, wyjazdy, rozjazdy, załatwianie testerów, rozmowy z nimi, przemyślenie uwag testerów, ponowne testowanie kolejnych porcji uwag. Pisanie instrukcji, dokładanie kolejnych elementów, wyrzucanie pewnych elementów, badanie wpływu na balans. Przygotowanie kampanii na KS, wymyślanie SG. Na pewno żaden element marki "Nemesis" nie został wypuszczony do oficjalnego obiegu bez osobistego przyklepania przez Adama.
Przy tak poważnie wyglądającym produkcie, który właśnie zbiera ponad 2M$ 4-5 lat to jednak absolutnie usprawiedliwiony czas na dopieszczenie produktu. Prędzej bym był podejrzliwi wobec akcji na KS która oferowałaby mi taki produkt który powstałby od zera w przeciągu jednego roku kalendarzowego.
And last but not least... jakieś życie osobiste niezwiązane z pracą nad grą Wyobrażasz sobie pracę (jakąkolwiek) przez okrągłe 4-5 lat bez czasu poświęconego na cokolwiek innego, co będzie odskocznią od tego?
Ależ proszę . Zacząłem od pytania jak wyglądało testowanie gry, przez ten czas, jak z grą jednoosobową. A kończy się (z całym szacunkiem) na historii tworzenia nowoczesnej gry planszowej. Dalej nikt nie odpowiedział na l moje pytanie a doszło już do tego, że oceniam grę przez figurki . Tak pisałem o napompowanym baloniku, bardziej myśląc, że jestem pod wrażeniem wsparcia. Pisałem, że jak będzie coś mi się w niej niepodobać to będzie malina roku, ale tylko dlatego, że nie mam odpowiedzi na kilka prostych pytań. A chciałbym zacząć od polskiego forum, prościej się nie da. Jedno z nich Czy ktoś z polskich graczy, którzy testowali grę może powiedzieć coś o trybie solo? I pytam również w imieniu kilku innych użytkowników. I uwaga! Nie piszcie w stylu, samemu to się gra w komputer, ok. Uff