Waste Knights Second Edition (Marek Mydel, Paweł Szewc)
: 11 cze 2021, 17:59
Waste Knights na BGG
Także można grać samemu na kilku bohaterów, ale nie we wszystkie scenariusze.
Do tych co pytają o stretch gole - wszystko macie już w głównym pudle. Inna sprawa to popatrzcie co to miały być za SG, bo większość z nich to scenariusze i wpisy do dziennika, plus kilkanaście kart i zmiana komponentów na lepsze.
Więc patrząc na inne tytuły to tak, jest trochę pustawo w środku.
Czy przetrwasz na pustkowiach Australii?
Waste Knights: Second Edition to postapokaliptyczna gra przygodowa dla 1-4 graczy osadzona w dystopijnej przyszłości i inspirowana kultowymi filmami oraz książkami post-apo. Dekady temu eksperymenty potężnej korporacji doprowadziły do ruiny kontynent australijski zaludniając go zmutowanymi bestiami, ofiarami nieudanych eksperymentów biotechnologicznych oraz pozbawionymi kontroli cybernetycznymi monstrami.
Waste Knights: Second Edition jest tytułem, w którym największą rolę odgrywa przygoda oraz indywidualne historie każdego z rycerzy przeżywane na pustkowiach Australii. Gracze będą mieli wpływ na przebieg gry podejmując się różnych Misji i dokonując fabularnych wyborów, które zmienią rozgrywkę nie tylko dla nich, ale także dla pozostałych uczestników. Sercem każdej rozgrywki jest Księga Misji – gracze znajdą w niej zarówno Misje Fabularne, jak i Misje Strategiczne, które wrzucą ich w sam środek konfliktu lub postawią przed nimi niemal niemożliwe do wykonania zadanie. Niektóre Misje będą wymagały ścisłej współpracy, podczas gdy w innych gracze staną naprzeciwko siebie w brutalnym wyścigu po zwycięstwo.
Generalnie na szybko przejrzałem scenariusze i na wszystkich poza jednym trzeba grać na więcej niż jednego bohatera. I też mignął mi scenariusz gdzie było zaznaczone, że nie jest do grania solo.
Także można grać samemu na kilku bohaterów, ale nie we wszystkie scenariusze.
Łowcy A.D. 2114 mokry sen
Do tych co pytają o stretch gole - wszystko macie już w głównym pudle. Inna sprawa to popatrzcie co to miały być za SG, bo większość z nich to scenariusze i wpisy do dziennika, plus kilkanaście kart i zmiana komponentów na lepsze.
Więc patrząc na inne tytuły to tak, jest trochę pustawo w środku.