TINY EPIC MECHS
„Tiny Epic: MECHS” to gra przedstawiająca walki na arenie, w której gracze wcielają się w doskonale wyszkolonych pilotów mechów. Podczas sześciu rund walczą ze sobą w trybie każdy na każdego. Seria Tiny Epic cechuje się specjalnie zaprojektowanymi pudełkami i komponentami, tak aby gry mieściły się w plecaku, jednocześnie nie odbiegając swoją zawartością od gier pakowanych w pudełka standardowej wielkości.
Projektant gry: Scott Almes
Mechaniki: kontrola terytorium, programowanie ruchów, modularna plansza
Liczba graczy: 1-4
Czas rozgrywki: 30-60 minut
Wiek: 14+
Premiera: początek grudnia 2019
BGG:
https://boardgamegeek.com/boardgame/257 ... epic-mechs
Strona wydawcy:
https://fishbonegames.pl/gra/tiny-epic-mechs/
MARACAIBO
„Maracaibo”, które zaprojektował Alexander Pfister, przenosi graczy w okres XVII-wiecznej kolonizacji Karaibów, świat pełen przygód i możliwości, gdzie najważniejsze europejskie nacje walczą o dominację, starając się poszerzyć i umocnić swoją potęgę polityczną oraz gospodarczą. Bogata zawartość pudełka (w tym ponad 200 drewnianych elementów i ponad 260 kart) dostarczy wielu wrażeń i unikalnych rozgrywek.
Projektanci gry: Alexander Pfister
Typ: wpływy na obszarze, zarządzanie kartami, ruch od lokacji do lokacji
Liczba graczy: 1-4
Czas rozgrywki: 30 minut / gracza
Wiek: 14+
Premiera: I kwartał 2020
Strona wydawcy:
https://fishbonegames.pl/gra/maracaibo
BGG:
https://boardgamegeek.com/boardgame/276025/maracaibo
RAGUSA
„Ragusa” to nieskomplikowana gra typu euro, w której gracze na zmianę umieszczają swoje domy, zdobywając dostęp do surowców lub wykonując odpowiednie akcje przynoszące punkty. Zasady są proste, ale dają wiele możliwości na osiągnięcie zwycięstwa. To doskonały tytuł dla graczy, którzy chcą zrobić kolejny krok w planszówkowej przygodzie. Dzięki ilustracjom Bartka Roczniaka, „Ragusa” zachwyca estetyką i wykonaniem komponentów.
Projektant gry: Fabio Lopiano
Typ: rozmieszczanie pracowników, handel i spekulacja towarami, realizacja ukrytych celów
Liczba graczy: 1-5
Czas rozgrywki: 40-80 minut
Wiek: 14+
Strona wydawcy:
https://fishbonegames.pl/gra/ragusa
BGG:
https://boardgamegeek.com/boardgame/253635/ragusa
Premiera: 2020
VENICE
Wenecja w okresie renesansu, XVI wiek. Gracze wcielają się w bogatych, wpływowych kupców, którzy pływając gondolami po kanałach miasta, szkolą asystentów, wypełniają umowy i wykorzystują swoje wpływy, aby zdobyć władzę polityczną. Pośrednicząc w umowach i flirtując z przestępczością, kupcy muszą unikać wzbudzania podejrzeń weneckiej inkwizycji, aby nie zostali aresztowani, a ich działalność zamknięta.
Projektanci gry: Dávid Turczi, Andrei Novac
Typ: rozmieszczanie pracowników, handel, tworzenie szlaków, dostawa towarów
Liczba graczy: 1-5
Czas rozgrywki: 90 minut
Wiek: 14+
Strona wydawcy:
https://fishbonegames.pl/gra/venice
BGG:
https://boardgamegeek.com/boardgame/274861/venice
Premiera: 2020 (20.11.2019 rusza KS, będzie wspólny z Fishbone Games, szczegóły niebawem)