Mam pewnie banalne pytanie, ale nie mogę ogarnąc kwestii przekuwania.
Jak wygląda przekuwanie kart z efektem trwałym, np. Saperzy.
Jeżeli ją przekuje, to co odrzucam podczas walki? Saperów - co by powodowało, że jej przekuwanie jest bez sensu. Czy inna kartę z ręki?
Bo logicznym by było jakbym odrzucał inną kartę z ręki, a nie tak jak w opisie saperów "jako obrońca możesz odrzucić tę kartę".
Dzięki
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 27 sty 2022, 20:18
autor: wrojka
Szmiko pisze: ↑27 sty 2022, 20:05
Mam pewnie banalne pytanie, ale nie mogę ogarnąc kwestii przekuwania.
Jak wygląda przekuwanie kart z efektem trwałym, np. Saperzy.
Jeżeli ją przekuje, to co odrzucam podczas walki? Saperów - co by powodowało, że jej przekuwanie jest bez sensu. Czy inna kartę z ręki?
Bo logicznym by było jakbym odrzucał inną kartę z ręki, a nie tak jak w opisie saperów "jako obrońca możesz odrzucić tę kartę".
Dzięki
tę kartę
Tak, odrzucasz saperów. Są efektem jednorazowym. Tak, craftowe karty w bazowe talii ssą. Talia partyzantów jest dużo lepsza (tj. ma więcej efektów faktycznie trwałych )
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 27 sty 2022, 20:26
autor: Szmiko
Ale jak rozumiem saperzy mogą być też wydani z ręki, to po co przekuwanie? Jak i w tym i w tym przypadku mam ją odrzucić.
Edit. Czyli nie jest to efekt trwały, okej rozumiem.
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 28 sty 2022, 08:35
autor: wrojka
Szmiko pisze: ↑27 sty 2022, 20:26
Ale jak rozumiem saperzy mogą być też wydani z ręki, to po co przekuwanie?
Nie mogą być wydani z ręki dla tego efektu. Dlatego trzeba ich przekuć i efekt można wykorzystać raz.
Przeczytaj efekt Saperów a dowolnej Zasadzki.
Zasadzka ma coś w stylu "możesz zagrać z ręki"
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 03 mar 2022, 21:01
autor: TKoc
Spoiler:
Atamán pisze: ↑07 paź 2021, 14:05
W sprawie ruchu dodam tylko, że niektóre zasady specjalne potrafią omijać wymóg kontroli polany przy ruchu (np. Włóczęga i Kruki mają taką zdolność, że zawsze mogą to ignorować, więc i między 2 polanami z ogrodami kultystów mogą się przemieszczać).
Poniżej odpowiadam w sprawie Kretów i Kruków.
Jareks1985 pisze: ↑07 paź 2021, 08:10
Krety
1. Krety powołują ministrów z rodzaju i liczby kart odpowiadajacych kontrolowanym.terenom, po powołaniu przydzielamy im korone oraz narychmiast punktujemy.
2. Gracz grajacym kretem, może wykonać dwie akcje + każdą z karty powołanego ministra, czyli czasem będzie w sumie to 3,4,5,6 akcji?
3. Cytadele oraz targowiska po wybudowaniu, daja nam natychmiast kolejno wojownika lub kartę.wedle odkrytych nagród.
4. Karty ministrów tasujemy na stosie czy ukladamy według rangi od ziemianina do wielmoża?
1. Tak, zgadza się.
2. Tak, zgadza się. Przy czym kolejność jest taka, że najpierw 2 akcje (do wyboru różne z tych rozpisanych na planszetce), a dopiero po tym akcje przekonanych ministrów (w dowolnej kolejności). Jak mamy dużo ministrów, to żeby się nie pogubić warto jakoś oznaczać, którego ministra już użyliśmy (ja przekładam koronę z narożnika na środek karty). Ważna rzecz: gdy Krety tracą budynki (z jakiegokolwiek powodu), to muszą też odwołać jednego ministra (o najwyższej randze) i odrzucić na stałe z gry jego koronę.
3. Cytadele - odsłaniają symbole kreta, czyli zwiększają ten darmowy werbunek o Świcie, a Targowiska - zwiększają liczbę kart dobieranych Wieczorem.
4. Wszystko jedno jak je się trzyma, ich kolejność nie ma znaczenia, grający Kretami może je sobie ułożyć jak mu wygodniej.
1. Zetony intrygi moga być zdemaskowane, mimo kontroli polany przez kruki, czy muszę przejąć kontrole?, tak samo czy moge po prostu usunąć żeton podczas walki jak każdy inny?
2. Czy zdemaskwanie mozna przeprowadzić kilkukrotnie podczas swojej tury, ujawnić kilka kart polany odpowiadajacym tym z moimi komponentami?. Np mam kilka kart lisa, więc zgaduje tyle razy ile ujawnilem kart z polana na ktorej jest żeton.
1. Aby dokonać próby zdemaskowania nie trzeba kontrolować polany z żetonem intrygi, ale trzeba na tej polanie mieć cokolwiek w swoim kolorze (wojownika, pionek, budynek, żeton). Podczas walki oczywiście też można usunąć.
2. Tak, można przeprowadzać kilkukrotnie. Mając 4 karty w jednym kolorze (w tym ptaki też się mogą wliczyć), to można mieć pewność, że żeton intrygi uda się zdemaskować (w najgorszym razie będzie to dopiero przy 4 próbie, więc gracz Kruków dostanie od nas 3 karty). Zdemaskowana Intryga spada z planszy, a osoba, która tego dokonała dostaje standardowo 1 pkt za zniszczenie żetonu przeciwnika.
1. Krety wcale nie muszą kontrolować polany jeśli chcą przekonać ministra. Wystarczy, że mają komponent na danej polanie. Księga praw 12.5.3
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 12 maja 2022, 22:25
autor: Apos
Hej!
Po długiej przerwie wracam do rozgrywki Root i w pudełku znalazłem dwie plansze Włóczęgi. Jedyna różnica to, że jeden otrzymuje 15 kart misji (D) oraz biały pionek, a drugi nie otrzymuje kart misji (E) i gra czarnym pionkiem.
Szukałem w instrukcji i nie wiem skąd plansza E. Mam tylko wrażenie, że to do rozgrywki z dwoma włóczęgami. Jeden wtedy gra bez kart misji?
Po długiej przerwie wracam do rozgrywki Root i w pudełku znalazłem dwie plansze Włóczęgi. Jedyna różnica to, że jeden otrzymuje 15 kart misji (D) oraz biały pionek, a drugi nie otrzymuje kart misji (E) i gra czarnym pionkiem.
Szukałem w instrukcji i nie wiem skąd plansza E. Mam tylko wrażenie, że to do rozgrywki z dwoma włóczęgami. Jeden wtedy gra bez kart misji?
Obydwoje grają z kartami misji, tylko karty misji są wspólne dla obu włóczęgów.
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 15 maja 2022, 11:39
autor: piotrekr1992
(Orle gniazda) czy jak wybuchają zamieszki to za karty wyzerów też są odejmowane punkty zwycięstwa?
Które efekty przekutych kart są jednorazowe, a które trwałe?
Czy jak na polanie markiza ma koszary, a inny gracz wojowników (Markiza nie ma tam wojowników) to czy markiza dostaje wojownika w akcji werbunku za te koszary?
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 15 maja 2022, 12:08
autor: Atamán
piotrekr1992 pisze: ↑15 maja 2022, 11:39
(Orle gniazda) czy jak wybuchają zamieszki to za karty wyzerów też są odejmowane punkty zwycięstwa?
Tak.
piotrekr1992 pisze: ↑15 maja 2022, 11:39
Które efekty przekutych kart są jednorazowe, a które trwałe?
Jeśli ramka z tekstem ma żółte tło, to jest to nazywane "efektem natychmiastowym" - kartę rozpatrujesz od razu i karta trafia do odrzuconych.
Natomiast niebieskie tło oznacza tzw. "efekt trwały", tzn. po wykuciu ta karta zostaje z tobą (kartę umieszczasz przy swojej planszy frakcji), a to kiedy i jak ona działa zależy już od tekstu na karcie. Przy czym niektóre takie karty mają na sobie tekst "odrzuć te kartę, aby...", a to oznacza, że efekt takiej karty odpalisz tylko raz - ale to nie jest natychmiastowe tuż po wykuciu, tylko wtedy kiedy wystąpi warunek na karcie i zdecydujesz się ją odpalić.
piotrekr1992 pisze: ↑15 maja 2022, 11:39
Czy jak na polanie markiza ma koszary, a inny gracz wojowników (Markiza nie ma tam wojowników) to czy markiza dostaje wojownika w akcji werbunku za te koszary?
Tak. Jak koszary są na planszy, to generalnie działają przy każdej akcji werbunku. Musiałaby być jakaś szczegółowa zasada, która np. blokuje umieszczania komponentów na danej polanie (w dodatku Podziemia jest frakcja Krucza Konspiracja, która ma pewien żeton, który ma taki efekt).
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 29 cze 2022, 10:39
autor: cahir
witam, pytania początkującego:
1) WŁÓCZĘGA - jest taki zapis, że dzbanek,moneta czy worek po użyciu trafiają do plecaka. A jak trafiają spowrotem na właściwe miejsce, na ich tory?
2) czy WŁÓCZEGĘ można zaatatkować każdą frakcją w dowolnym momencie, bez względu na relacje i co dalej? relacje trafiają do wrogów i WŁÓCZEGA już nie może nic zrobić( poza koalicją)?
3) jest przygotowanie rozgrywki na dwa sposoby: z tych małych kart i jest opcja z dużych plansz. Czy mam rozumieć, że chodzi o łatwość rozgrywki dla początkujących, a jak juz nabierzesz doświadczenia, możesz korzystać z dużych plansz?
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 29 cze 2022, 10:45
autor: kasztan4321k
cahir pisze: ↑29 cze 2022, 10:39
witam, pytania początkującego:
1) WŁÓCZĘGA - jest taki zapis, że dzbanek,moneta czy worek po użyciu trafiają do plecaka. A jak trafiają spowrotem na właściwe miejsce, na ich tory?
W fazie odświeżania przedmiotów.
cahir pisze: ↑29 cze 2022, 10:39
2) czy WŁÓCZEGĘ można zaatatkować każdą frakcją w dowolnym momencie, bez względu na relacje i co dalej? relacje trafiają do wrogów i WŁÓCZEGA już nie może nic zrobić( poza koalicją)?
Trafiają do wrogow tylko jeśli WŁÓCZĘGA zabije wojownika danej frakcji.
Zawsze można atakować włóczęgę, trzymając się standardowych zasad walki
[quote=cahir post_id=1482010 time=1656491970 user_id=4599
3) jest przygotowanie rozgrywki na dwa sposoby: z tych małych kart i jest opcja z dużych plansz. Czy mam rozumieć, że chodzi o łatwość rozgrywki dla początkujących, a jak juz nabierzesz doświadczenia, możesz korzystać z dużych plansz?
[/quote]
Eeee.. Jakie małe plansze? O co chodzi?
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 29 cze 2022, 10:55
autor: cahir
[quote=cahir post_id=1482010 time=1656491970 user_id=4599
3) jest przygotowanie rozgrywki na dwa sposoby: z tych małych kart i jest opcja z dużych plansz. Czy mam rozumieć, że chodzi o łatwość rozgrywki dla początkujących, a jak juz nabierzesz doświadczenia, możesz korzystać z dużych plansz?
Eeee.. Jakie małe plansze? O co chodzi?
[/quote][/quote]
No takie małe karty z przygotowaniem rozgrywki dla każdej frakcji, jest tam napisane np. jakie 3 karty są początkowe ze wspólnej talii. A w instrukcji, że dobierasz 3 dowolne.
kolejne pytanie: jaki dodatek najpierw kupić: rzeki czy podziemia, i czy te małe dodatki można kupować nie mając tych dużych?
[quote=cahir post_id=1482010 time=1656491970 user_id=4599
3) jest przygotowanie rozgrywki na dwa sposoby: z tych małych kart i jest opcja z dużych plansz. Czy mam rozumieć, że chodzi o łatwość rozgrywki dla początkujących, a jak juz nabierzesz doświadczenia, możesz korzystać z dużych plansz?
Eeee.. Jakie małe plansze? O co chodzi?
[/quote]
No takie małe karty z przygotowaniem rozgrywki dla każdej frakcji, jest tam napisane np. jakie 3 karty są początkowe ze wspólnej talii. A w instrukcji, że dobierasz 3 dowolne.
kolejne pytanie: jaki dodatek najpierw kupić: rzeki czy podziemia, i czy te małe dodatki można kupować nie mając tych dużych?
[/quote]
ŁO panie, co za cuda Pan tu masz, ja tego nie miałem ale od razu wyrzuciłem.
Wydaje mi się że to przykład po prostu, używaj dużych planszetek, ciekawiej jest
W moim sercu Podziemne Królestwa, krety to moja miłość.
Te małe można kupić bo to jest druga talia (lepsza!) albo paczka włóczęgów (fuj).
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 29 cze 2022, 12:25
autor: ave.crux
cahir pisze: ↑29 cze 2022, 10:55
No takie małe karty z przygotowaniem rozgrywki dla każdej frakcji, jest tam napisane np. jakie 3 karty są początkowe ze wspólnej talii. A w instrukcji, że dobierasz 3 dowolne.
kolejne pytanie: jaki dodatek najpierw kupić: rzeki czy podziemia, i czy te małe dodatki można kupować nie mając tych dużych?
Rozumiem, że chodzi ci o przykładową rozgrywkę, w której instrukcja wypisuje jakie 3 karty z talii powinieneś dobrać aby przejść przez początkowe rundy za rączkę.
W normalnym przygotowaniu po prostu tasujesz talię i rozdajesz losowo po trzy karty każdemu graczowi (+ 3 karty przed tym, jeżeli ktoś gra sojuszem stworzeń leśnych)
U mnie pierwsze były rzeki, ale dodatek podziemia jest bardziej interesujący pod względem gameplayowym. Masz nowe mapy, co jest fajnym odświeżeniem. Nie mniej jednak oba dodatki są świetnie, a dobrze też do tego dokupić taniutką talię banitów i partyzantów, która powoduje, że gracze chcą częściej przekuwać karty.
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 30 cze 2022, 15:10
autor: Sciurus77
Te karty opisują przygotowanie rozgrywki do zagrania pierwszej rozgrywki wprowadzającej (tutorial), której dwie pierwsze rundy są dokładnie opisane na ostatniej stronie Księgi Praw.
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 16 lip 2022, 10:15
autor: MaTSoN1906
Hej.
Zastanawiam się czy dobrze interpretuje zasady włóczęgi, dotyczące odświeżania przedmiotów bo mam zgrzyt w interpretacji ze znajomymi z którymi gram.
Włóczęga zużyte przedmioty musi ściągnąć z odpowiadających im torów do plecaka, oczywiste.
Jak przychodzi świt to może odświeżyć po 2 przedmioty za każdą herbate na odpowiadającym jej torze a potem 3 przedmioty z plecaka
I tu jest nasz zgrzyt, jeżeli np. jedna herbata jest zużyta w plecaku a druga na torze to czy można herbatką odnowić herbatkę i mieć od razu z tego tytułu dwa dodatkowe odnowienia?
Ja uważam że nie, czyli najpierw rozpatruję herbatki te co mam na torze czyli jedną w moim przykładzie a potem odnawiam tylko 3 przedmioty niezależnie od tego czy wśród dwóch wcześniejszych odnowiłem herbatę.
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 16 lip 2022, 10:49
autor: kasztan4321k
MaTSoN1906 pisze: ↑16 lip 2022, 10:15
Hej.
Zastanawiam się czy dobrze interpretuje zasady włóczęgi, dotyczące odświeżania przedmiotów bo mam zgrzyt w interpretacji ze znajomymi z którymi gram.
Włóczęga zużyte przedmioty musi ściągnąć z odpowiadających im torów do plecaka, oczywiste.
Jak przychodzi świt to może odświeżyć po 2 przedmioty za każdą herbate na odpowiadającym jej torze a potem 3 przedmioty z plecaka
I tu jest nasz zgrzyt, jeżeli np. jedna herbata jest zużyta w plecaku a druga na torze to czy można herbatką odnowić herbatkę i mieć od razu z tego tytułu dwa dodatkowe odnowienia?
Ja uważam że nie, czyli najpierw rozpatruję herbatki te co mam na torze czyli jedną w moim przykładzie a potem odnawiam tylko 3 przedmioty niezależnie od tego czy wśród dwóch wcześniejszych odnowiłem herbatę.
Można, czemu by nie. Odnawiasz zgodnie z każdą herbatka po kolei, czyli najpierw herbatki a potem trzy przedmioty włóczęgi.
Czyli w twoim przykładzie - ta głupia ku.. (to coś) :
Ma 1 herbatkę (nazwijmy ją A) , zużyta herbatkę (nazwijmy ją B), zużyty miecz, zużyty miecz, zużyty but, zużyta kusze.
W czasie świtu głupia (wiadomo co) ma tak:
1. Odświeża sobie miecz i herbatkę B za pomocą herbatki A
2. Sprawdza czy ma jeszcze herbatki.
3. O ma, herbatkę B więc ja też wykorzystuje by odświeżyć oba miecze.
4. Po czym wykorzystuje jeszcze swoje 3 darmowe odświeżenia by odświeżyć but i kusze.
Koniec części pierwszej świtu głupiej...
Proszę pamiętac tylko o tym że ZAWSZE najpierw odświeża się za herbatki a potem 3 bo tak.
Jest to mega ważne i często gracze zapominają bo na planszetce głupiej (yhy) jest na odwrót.
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 16 lip 2022, 11:25
autor: MaTSoN1906
Nie określałbym kogoś mianem głupiej/głupiego bo inaczej interpretuje zasady niż ja :p po to napisałem by się doradzić bo skłaniałem się ku obu opcjom ale bez wyraźniej pewności dla mojej wersji, szczególnie że różnica to chyba zysk/strata jednego odnowienia per herbata w zależności do której interpretacji się zastosować więc podchodziłem do tego luźno
Tej wersji z planszetki nie stosowaliśmy nigdy, była sprzeczna z księgą praw a ja uznaliśmy tu za ważniejszą.
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 16 lip 2022, 11:33
autor: kasztan4321k
MaTSoN1906 pisze: ↑16 lip 2022, 11:25
Nie określałbym kogoś mianem głupiej/głupiego bo inaczej interpretuje zasady niż ja :p po to napisałem by się doradzić bo skłaniałem się ku obu opcjom ale bez wyraźniej pewności dla mojej wersji, szczególnie że różnica to chyba zysk/strata jednego odnowienia per herbata w zależności do której interpretacji się zastosować więc podchodziłem do tego luźno
Tej wersji z planszetki nie stosowaliśmy nigdy, była sprzeczna z księgą praw a ja uznaliśmy tu za ważniejszą.
Nie mówię że ty jesteś głupi, tylko po prostu nienawidzę włóczęgi tak bardzo, że zawsze jak jest okazja nazwać go głupia kur... (wiadomo czym) to nie odpuszczam
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 16 lip 2022, 11:37
autor: MaTSoN1906
Nie nie nie, ja nie uznałem że uważasz mnie za głupka tylko że że głupi jest ten kto inaczej interpretuje przepisy niż ja i przyjąłem to pół żartem pół serio
A chodzi o włóczęgę.... No włóczęga to ciężki temat, nie jestem dla niego może tak krytyczny jak Ty ale nazwijmy to dyplomatycznie, ma skompilowaną osobowość
MaTSoN1906 pisze: ↑16 lip 2022, 10:15
Jak przychodzi świt to może odświeżyć po 2 przedmioty za każdą herbate na odpowiadającym jej torze a potem 3 przedmioty z plecaka
I tu jest nasz zgrzyt, jeżeli np. jedna herbata jest zużyta w plecaku a druga na torze to czy można herbatką odnowić herbatkę i mieć od razu z tego tytułu dwa dodatkowe odnowienia?
Ja uważam że nie, czyli najpierw rozpatruję herbatki te co mam na torze czyli jedną w moim przykładzie a potem odnawiam tylko 3 przedmioty niezależnie od tego czy wśród dwóch wcześniejszych odnowiłem herbatę.
Można, czemu by nie. Odnawiasz zgodnie z każdą herbatka po kolei, czyli najpierw herbatki a potem trzy przedmioty włóczęgi.
Czyli w twoim przykładzie - ta głupia ku.. (to coś) :
Ma 1 herbatkę (nazwijmy ją A) , zużyta herbatkę (nazwijmy ją B), zużyty miecz, zużyty miecz, zużyty but, zużyta kusze.
W czasie świtu głupia (wiadomo co) ma tak:
1. Odświeża sobie miecz i herbatkę B za pomocą herbatki A
2. Sprawdza czy ma jeszcze herbatki.
3. O ma, herbatkę B więc ja też wykorzystuje by odświeżyć oba miecze.
4. Po czym wykorzystuje jeszcze swoje 3 darmowe odświeżenia by odświeżyć but i kusze.
Koniec części pierwszej świtu głupiej...
Proszę pamiętac tylko o tym że ZAWSZE najpierw odświeża się za herbatki a potem 3 bo tak.
Jest to mega ważne i często gracze zapominają bo na planszetce głupiej (yhy) jest na odwrót.
Nie może.
Liczba przedmiotów jakie możesz odświeżyć herbatkami ustalasz na początku poranka. Jeżeli w trakcie poranka przybędzie ci 'face up' (przygotowanych) herbatek, to liczba odświeżeń się nie aktualizuje.
9.4.1. Refresh. Flip two exhausted items face up for each face up [tea] at the start of your Birdsong[/color]. Then flip up three more exhausted items.
MaTSoN1906 pisze: ↑16 lip 2022, 10:15
Jak przychodzi świt to może odświeżyć po 2 przedmioty za każdą herbate na odpowiadającym jej torze a potem 3 przedmioty z plecaka
I tu jest nasz zgrzyt, jeżeli np. jedna herbata jest zużyta w plecaku a druga na torze to czy można herbatką odnowić herbatkę i mieć od razu z tego tytułu dwa dodatkowe odnowienia?
Ja uważam że nie, czyli najpierw rozpatruję herbatki te co mam na torze czyli jedną w moim przykładzie a potem odnawiam tylko 3 przedmioty niezależnie od tego czy wśród dwóch wcześniejszych odnowiłem herbatę.
Można, czemu by nie. Odnawiasz zgodnie z każdą herbatka po kolei, czyli najpierw herbatki a potem trzy przedmioty włóczęgi.
Czyli w twoim przykładzie - ta głupia ku.. (to coś) :
Ma 1 herbatkę (nazwijmy ją A) , zużyta herbatkę (nazwijmy ją B), zużyty miecz, zużyty miecz, zużyty but, zużyta kusze.
W czasie świtu głupia (wiadomo co) ma tak:
1. Odświeża sobie miecz i herbatkę B za pomocą herbatki A
2. Sprawdza czy ma jeszcze herbatki.
3. O ma, herbatkę B więc ja też wykorzystuje by odświeżyć oba miecze.
4. Po czym wykorzystuje jeszcze swoje 3 darmowe odświeżenia by odświeżyć but i kusze.
Koniec części pierwszej świtu głupiej...
Proszę pamiętac tylko o tym że ZAWSZE najpierw odświeża się za herbatki a potem 3 bo tak.
Jest to mega ważne i często gracze zapominają bo na planszetce głupiej (yhy) jest na odwrót.
Nie może.
Liczba przedmiotów jakie możesz odświeżyć herbatkami ustalasz na początku poranka. Jeżeli w trakcie poranka przybędzie ci 'face up' (przygotowanych) herbatek, to liczba odświeżeń się nie aktualizuje.
9.4.1. Refresh. Flip two exhausted items face up for each face up [tea] at the start of your Birdsong[/color]. Then flip up three more exhausted items.
Jest to w takim razie niedokładny przykład tłumaczenia ponieważ w polskiej instrukcji mamy:
" Przygotowanie. Na początku Świtu należy odkryć po
dwa wyczerpane przedmioty za każdą odkrytą (herbatkę) na
odpowiednim torze. Następnie należy odkryć trzy ko-
lejne wyczerpane przedmioty (o ile to możliwe)" .
Brzmi bardzo podobnie, jednak dla mnie po angielsku ma to więcej sensu
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 16 lip 2022, 14:48
autor: MaTSoN1906
Polska wersja jest bardzo podobna ale pozostawia pole do interpretacji a angielska nie. Dzięki wam za pomoc, mogę forsować swoją wersję
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 01 sie 2022, 15:23
autor: Dobidek123
Hej!
Karta Bank „Bezpieczny Barłóg”
„Na początku świtu Ty i inny gracz dobieracie po jednej karcie”
1. Czy po zagraniu ja wybieram osobę która dobiera kartę?
2. Czy osoba dobiera w tym samym momencie kartę czy podczas swojego świtu?
Re: Root - pytania i wątpliwości
: 01 sie 2022, 15:24
autor: ave.crux
Dobidek123 pisze: ↑01 sie 2022, 15:23
Hej!
Karta Bank „Bezpieczny Barłóg”
„Na początku świtu Ty i inny gracz dobieracie po jednej karcie”
1. Czy po zagraniu ja wybieram osobę która dobiera kartę?
2. Czy osoba dobiera w tym samym momencie kartę czy podczas swojego świtu?
1. Tak
2. Podczas twojego świtu, ona nie ma tej karty.