[Pomysł] Aplikacja mobilna do szukania osób chętnych na grę

Tutaj można dyskutować na tematy ogólnie związane z grami planszowymi, nie powiązane z konkretnym tytułem.
Awatar użytkownika
Roval
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2015, 17:19

[Pomysł] Aplikacja mobilna do szukania osób chętnych na grę

Post autor: Roval »

Cześć wszystkim;)

Chciałbym Was wszystkich zapytać co myślicie o pomyśle realizującym prostą idee - mamy ochotę pograć w jakąś grę, najlepiej teraz, zaraz i najbliżej więc używamy aplikacji mobilnej do odnalezienia osób które też chciałby w coś pograć.
Sam problem wziął się z autopsji, nieraz z moją lepszą połową chcielibyśmy w coś pograć (sami mamy kilka gier które kurzą się na półkach bo wymagają większej ilości osób) a nie ma z kim:)
Jestem programistą iOS/Android więc zrobienie czegoś takiego byłoby dla mnie też ciekawym wyzwaniem - ważne jest dla mnie jednak poznanie opinii osób, które jakby bardziej siedzą w temacie i mogłyby wnieść jakieś ciekawe sugestie. Być może uważacie że sam pomysł jest nietrafiony i nie ma potrzeby realizowania czegoś takiego bo większość osób zajawiona na granie z obcymi ludźmi ma swoje kanały organizacji zabawy przez, sam nie wiem, jakieś konwenty czy sklepy z grami które udostępniają sale do grania.
Na początek myślałem o funkcjonalnościach jak: każdy może dodać rozgrywkę w daną grę o konkretnej dacie i miejscu, możemy zobaczyć rozgrywki o interesującej nas grze lub ogólnie wszystkie w pobliżu. Oczywiście mam też kilka innych "udoskonaleń" ale chciałbym dowiedzieć się od Was co o tym myślicie?
Awatar użytkownika
crsunik
Posty: 2870
Rejestracja: 03 sty 2014, 12:12
Lokalizacja: Warszawa Wesoła
Been thanked: 2 times

Re: [Pomysł] Aplikacja mobilna do szukania osób chętnych na

Post autor: crsunik »

Problem w tym, że nie potrzebujesz do tego aplikacji, a raczej serwisu, do którego aplikacja mobilna byłaby tylko dodatkiem ;)
Awatar użytkownika
Yavi
Posty: 3186
Rejestracja: 08 lut 2013, 11:34
Lokalizacja: Gdańsk