Pan Lodowego Ogrodu (Krzysztof Wolicki)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
Sandman
Posty: 1406
Rejestracja: 11 lut 2009, 11:23
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: Sandman »

Indar: wyjmij ten kij z... 8)
Planszowa przeszłość, teraźniejszość, przyszłość
Uzależniony od TtA :]
Visca el Barca!!!
Awatar użytkownika
RedImp
Posty: 603
Rejestracja: 03 maja 2012, 20:53
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: RedImp »

Widzę, że dyskusja „trochę” odbiega od tematu a powinna kierować nasze myśli w stronę Midgaardu :)

Co do naszej wstawki cytatów - nie staramy się przez taki ruch narzucać swojej racji i zbijać kogoś argumenty. Póki, co dyskusja toczy się cały czas przez platformę FB.

Mam nadzieję, że uda nam się stworzyć główne postacie oczami kilku różnych ilustratorów zanim wybierzemy właściwy wizerunek.

Pozostając przy temacie forum - Vuko Drakkainen oczami wyobraźni kolejnego ilustratora.
Poprzednia ilustracja przedstawia Vuko z początku powieści a ta już z końcówki, jako Nocnego Wędrowca.

P.s. Podobno ilustratorzy szykują mały smaczek w postaci Vuko + cyfral(zaczną pewnie od konceptów)

Obrazek
Awatar użytkownika
costi
Posty: 3416
Rejestracja: 09 lut 2005, 19:19
Lokalizacja: Warszawa - Ochota
Has thanked: 7 times
Been thanked: 3 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: costi »

Co do pierwszej ilustracji Vuko - naramienniki są IMHO trochę za duże (a na pewno za szerokie, przez co głowa wydaje się nieproporcjonalnie mała), a nagolenniki zrobiłbym bardziej starodawne, a nie jak fragment zbroi wspomaganej ;) To samo tyczy się napierśnika, który w dodatku nijak nie jest folgowy. To nie jest nowoczesna technologia zamaskowana jako tradycyjny pancerz, to jest tradycyjny pancerz zrobiony na wzór nowoczesnej technologii. ;) No i przydałby się jednak ten "kwadratowy, tarczowy jelec" na mieczu (vide drugi art), obecny wygląda jak zaproszenie do odcięcia palców.

Co do samej twarzy - oczy to oni chyba mieli czarne, a nie czerwone? No i sam Vuko miał fińsko-chorwackie korzenie, w rysach IMHO słabo to widać widać.
trochę człowieka i technika się gubi
Moja kolekcja
Awatar użytkownika
Sandman
Posty: 1406
Rejestracja: 11 lut 2009, 11:23
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: Sandman »

costi pisze:No i sam Vuko miał fińsko-chorwackie korzenie, w rysach IMHO słabo to widać widać
Dokładnie to fińsko-polskie, wychowywał się w Chorwacji (tak wiem, czepiam się :lol: ), ale faktycznie można by spróbować to bardziej oddać w rysach twarzy (na ostatniej ilustracji mi Vuko kojarzy się bardziej z Amitrajem).
Planszowa przeszłość, teraźniejszość, przyszłość
Uzależniony od TtA :]
Visca el Barca!!!
tyrtaurus
Posty: 1
Rejestracja: 25 lip 2013, 13:44

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: tyrtaurus »

Witam wszystkich użytkowników
Jako fan cyklu PLO oraz postaci Vuko Drakkainena musze wtracic swoje 3 grosze do dyskusji na temat jedo wygladu.
Jak stwierdziła Freihoff, Ulf wyglądał jak macho z ogolonym łbem , mi osobiście rysunki z książki wszystkie się podobały lecz na nich zawsze miał kaptór lub zbroję, a jako komandos pewnie nie nosił by takiej fryzury. :D
PS. jesli dobrze pamietam wąż powinien być chyba biały
Awatar użytkownika
RedImp
Posty: 603
Rejestracja: 03 maja 2012, 20:53
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: RedImp »

mały bonus na weekend :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
RedImp
Posty: 603
Rejestracja: 03 maja 2012, 20:53
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: RedImp »

Testy, testy, testy, testy………….. – przeciek

Obrazek
Awatar użytkownika
Solmath
Posty: 57
Rejestracja: 25 kwie 2013, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Has thanked: 1 time

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: Solmath »

Wygląda dość "sucho". :?
Awatar użytkownika
piwoslaw
Posty: 194
Rejestracja: 16 sty 2013, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Been thanked: 1 time

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: piwoslaw »

jak na razie bida :(( . Wielkie tworzenie mapy a tu jak na razie mamy niewiele z tego . Mam nadzieje ze jeszcze wiele przed nami, bo w tym, momencie w ogóle mi się nie podoba NIESTETY :(
Awatar użytkownika
conus
Posty: 293
Rejestracja: 17 kwie 2009, 17:08
Lokalizacja: opacz kolonia - prawie wawa
Has thanked: 1 time

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: conus »

Imo Cyfral wygląda naprawdę super - kawał dobrej roboty.
to jest tylko moja subiektywna opinia a nie Obiektywna Prawda Objawiona
Awatar użytkownika
RedImp
Posty: 603
Rejestracja: 03 maja 2012, 20:53
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: RedImp »

Spokojnie. To tylko jak to ładnie ujęliście „sucha” grafika, aby testy nie przebiegały przy białych kartkach z naniesionymi długopisem elementami. Układ planszy ciągle się zmienia a co do mapy - to będzie całkiem inna :). Wiedzcie, że coś się dzieje :) BEWARE

conus pisze:Imo Cyfral wygląda naprawdę super - kawał dobrej roboty.
Obecnie wygląda jeszcze lepiej niż na powyższej ilustracji. :oops:
Awatar użytkownika
Władca Areny
Posty: 221
Rejestracja: 29 wrz 2010, 15:41
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: Władca Areny »

Miałem przyjemność grać wczoraj w prototyp PLO. Trzeba przyznać, że zapowiada się kawał porządnej gry, z prawie zerową losowością, kilkoma drogami do zwycięstwa i sporą dozą kombinowania. Gra skierowana do geeków z dość wysokim progiem wejścia, więc forumowicze powinni być zadowoleni. Szczerze kibicuję projektowi, bo tak dobra książka jest warta dobrze zaprojektowanej gry.
CheshireCat
Posty: 58
Rejestracja: 29 lis 2012, 00:18
Been thanked: 2 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: CheshireCat »

oooo, jako fan serii książek nie mogę się już doczekać
Awatar użytkownika
sewhoe
Posty: 343
Rejestracja: 20 lis 2012, 13:21
Lokalizacja: Sanok
Has thanked: 4 times
Been thanked: 7 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: sewhoe »

Niestety (w mym całkowicie subiektywnym odczuciu) szata graficzna jakoś kompletnie mnie nie przekonuje. Patrząc na załączone obrazki przypomniała mi się taka stara gra rodzimej produkcji na Amigę pod tytułem "Doman". Wspomnienie to nie jest przyjemne.
CheshireCat
Posty: 58
Rejestracja: 29 lis 2012, 00:18
Been thanked: 2 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: CheshireCat »

No ja przypatrzyłem się grafice przedstawionej, też jakoś do moich wyobrażeń o świecie stworzonym przez Grzędowicza, nijak się nie ma, no ale nie można oceniać dzieła, przed jego ukończeniem, liczę, że gra nie będzie tylko dobra pod względem mechaniki, ale i graficznie będzie zachęcać do siebie, bo jednak w dzisiejszych realiach, oba czynniki są ważne. To już druga planszówka na podstawie moich ulubionych serii tworzona (Wiedźmin jest pierwszy) i liczę, że obie dorównają jakością książką (a przynajmniej, nie będzie między nimi skandalicznej przepaści ;P)
Awatar użytkownika
RedImp
Posty: 603
Rejestracja: 03 maja 2012, 20:53
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: RedImp »

Nie obawiajcie się o poziom graficzny gry – prototyp, który komentujecie nie ma nic wspólnego pod względem wizualnym z tym do czego dążymy. Postaramy się sprostać waszym oczekiwaniom co nie będzie proste! Od dłuższego czasu wrzucamy na FB fanom powieści koncepty czy też ilustracje do komentowania. Kiedy zamkniemy prace graficzne wizualizujące świat i jego bohaterów dopiero wtedy zaczniemy konkretne prace do gotowego produktu uwzględniając zebrane wcześniej komentarze.

Jeśli chodzi o różnice Wiedźmin – PLO trudno cokolwiek mi powiedzieć o tym pierwszym bo nie grałem w prototyp(mogę tylko być pewny, że będzie świetny skoro robi go Ignacy). W chwili obecnej prototyp PLO jest dla graczy lubiących cięższe tytuły choć zasady będą proste to ich zależności jakie mogą zbudować gracze podczas rozgrywki mogą przysporzyć o ból głowy :)

Jest spora szansa, że pierwszą imprezą, na której będzie można w niego zagrać jest grudniowy PIONEK. Może Essen :)

Poniżej jedna z ostatnich propozycji ilustracji wrzucona na FB.
Czy wiecie o kogo chodzi?
Obrazek
CheshireCat
Posty: 58
Rejestracja: 29 lis 2012, 00:18
Been thanked: 2 times

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: CheshireCat »

że niby van Dyken w otoczeniu ostrzy?
Awatar użytkownika
RedImp
Posty: 603
Rejestracja: 03 maja 2012, 20:53
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: RedImp »

Essen to nie tylko wydane gry o czym mogli przekonać się szczęśliwcy grający w prototyp Pana Lodowego Ogrodu w strefie F105 Prototypes-Autorenworkshop hali nr 2.

Poniżej zdjęcie prototypu z robocza oprawą wizualną ale za to fajnie działającą mechaniką.
Kolejne testy Gliwicki Pionek :)

Obrazek
Tarvil
Posty: 7
Rejestracja: 15 lis 2013, 20:19

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: Tarvil »

Gra wygląda naprawdę świetnie :) . Jestem bardzo ciekaw mechaniki, czy wiadomo kiedy instrukcja trafi do "open bety", tj. kiedy zostanie upubliczniona jako wersja niemal finalna?
Awatar użytkownika
RedImp
Posty: 603
Rejestracja: 03 maja 2012, 20:53
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: RedImp »

Nie planujemy udostępniać instrukcji do czasu zamknięcia prototypu.
W dniach 14-15 grudnia podczas 21 edycji Gliwickiego Pionka będzie można zagrać w prototyp.
Zgodnie z planami już w drugiej połowie grudnia będzie można zagrać w Centrum Gier "Feniks" w Toruniu.

Poniższą treść umieszczamy w spoilerze, bo znajdują się tam treści, które mogą zasugerować kierunek wydarzeń w książce dla tych, co czytają lub zamierzają.
Mechanika w skrócie :arrow:
Spoiler:
To na tyle, co możemy ujawnić :wink: ;)
Póki co to mamy 0% losowości podczas gry – chyba, że liczyć błędy graczy :roll:
Zapraszamy do testowania podczas imprez, na których zagościmy z prototypem.
Kiran
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2013, 08:04

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: Kiran »

Zapowiada się znakomicie. Dla mnie to i tak pozycja "must have" ale błagam podajcie jakiś termin wydania.
Awatar użytkownika
RedImp
Posty: 603
Rejestracja: 03 maja 2012, 20:53
Been thanked: 8 times
Kontakt:

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: RedImp »

Jak zamkniemy prototyp to podamy termin :) Do tego czasu – cisza.
Dla pocieszenia umieszczamy poniżej dzisiejszą ilustrację oddającą sedno drobnych przepychanek na planszy. :twisted:
Obrazek
Acaraje
Posty: 146
Rejestracja: 21 lip 2012, 14:04
Lokalizacja: Kraków

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: Acaraje »

Coraz bardziej mi się podoba :)

W sumie dobrze ze jeszcze nei podaliście terminu premiery, przynajmniej mój portfel odpocznie na jakiś czas :D
Kiran
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2013, 08:04

Re: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: Kiran »

Szkoda a myślałam, że podacie jakieś szczątkowe informacje co do terminu :(
Czy ktoś z forumowiczów grał w prototyp?
Awatar użytkownika
Epyon
Posty: 1164
Rejestracja: 30 mar 2012, 08:07
Lokalizacja: Tychy
Been thanked: 8 times

Re: Odp: Pan Lodowego Ogrodu

Post autor: Epyon »

Grałem w niedzielę, dziś lub jutro napiszę więcej na blogu :)

Wysyłane z mojego HTC Desire Z za pomocą Tapatalk 2
ODPOWIEDZ