Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Masz pomysł na grę planszową? Chciałbyś go kiedyś zrealizować? Chcesz się nim podzielić albo pomóc w realizacji jakiegoś pomysłu? Do dzieła!

Czy chcesz mieć własną kopię gry poprzez zamówienie zbiorowe?

TAK, pewnie że chcę
357
85%
Oczywiście, muszę ją mieć! (ankieta musi mieć min. 2opcje do wyboru ;) )
62
15%
 
Liczba głosów: 419

Awatar użytkownika
Fulgrim
Posty: 1132
Rejestracja: 14 sty 2019, 10:45
Has thanked: 1 time
Been thanked: 84 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Fulgrim »

strategie_pl pisze: 05 sty 2022, 23:35
antonio3333 pisze: 05 sty 2022, 21:33 W sumie taki fanowski konspekt maty dla graczy dla LE:A nie byłby głupi, ciekawe czy ktoś już o takim czymś myślał na bgg na przykład.
To kiedyś im wrzucę do Aliena.
Jak jest gotowe mozna zrobić jako addon przy druku wieśkowej...

strategie_pl pisze: 05 sty 2022, 23:35
Fulgrim pisze: 05 sty 2022, 22:38
HoLi pisze: 05 sty 2022, 21:13 Dobra nazwa :idea:
Pozdrawiam
A może "mordownia"? :P
Też ładnie. To przemyślę jeszcze nazwę.
Jakoś tak mi nazwa pasuje, plus fajny smaczek dla tych którzy znaja otoczke fabularną :p
Awatar użytkownika
woytas
Posty: 756
Rejestracja: 03 lis 2013, 16:11
Has thanked: 178 times
Been thanked: 139 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: woytas »

W sumie to ta mordownia nie taka zła się wydaje. W jednym słowie dużo zawarte i wiadomo, że miejsce nie dla mięczaków.
HoLi
Posty: 693
Rejestracja: 11 lut 2014, 21:37
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 77 times
Been thanked: 70 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: HoLi »

To może mix: "Mordownia: Droga ku zagładzie" i wszyscy będą happy :wink:

Pozdrawiam

PS: Osobiście do mnie przemawia "Mordownia", bo cała szata graficzna i tak jest w dużej mierze wzięta z gier, więc jak dla mnie smaczków z samej Sagi (tekstów i nawiązań) nigdy za wiele :) .
" Wyobraźnia jest początkiem tworzenia. Wyobrażasz sobie to, czego pragniesz, chcesz tego, co sobie wyobraziłeś i w końcu tworzysz to, czego chcesz." - George Bernard Shaw
Awatar użytkownika
Michito
Posty: 639
Rejestracja: 05 cze 2019, 15:54
Has thanked: 195 times
Been thanked: 175 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Michito »

strategie_pl pisze: 05 sty 2022, 21:03 Update 0.8

Karty Hard Mode gotowe. Zdecydowałem, że zamiast nazwać je Hard mode, nazwę je "Droga ku zagładzie". Tak nazywa się najwyższy poziom trudności w grze Wiedźmin 3.
To było dodatkowych 16 kart, więc mamy już ostateczną liczbę, czyli 616 sztuk, a to się równa 77 arkuszom A4. Druku dwustronnego, bo liczmy jeszcze rewersy, będzie 154 strony.
Dla mnie brzmi bardzo dobrze. Dla pozostałych uwaga - Autor nie otwierał żadnej ankiety co do spolszczenia nazwy trybu Hard Mode. To jego projekt i może pozwólmy mu doprowadzić go do końca według jego wizji.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Fulgrim
Posty: 1132
Rejestracja: 14 sty 2019, 10:45
Has thanked: 1 time
Been thanked: 84 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Fulgrim »

Michito pisze: 06 sty 2022, 08:38
strategie_pl pisze: 05 sty 2022, 21:03 Update 0.8

Karty Hard Mode gotowe. Zdecydowałem, że zamiast nazwać je Hard mode, nazwę je "Droga ku zagładzie". Tak nazywa się najwyższy poziom trudności w grze Wiedźmin 3.
To było dodatkowych 16 kart, więc mamy już ostateczną liczbę, czyli 616 sztuk, a to się równa 77 arkuszom A4. Druku dwustronnego, bo liczmy jeszcze rewersy, będzie 154 strony.
Dla mnie brzmi bardzo dobrze. Dla pozostałych uwaga - Autor nie otwierał żadnej ankiety co do spolszczenia nazwy trybu Hard Mode. To jego projekt i może pozwólmy mu doprowadzić go do końca według jego wizji.

Pozdrawiam
Nikt nic nie narzuca, ale zawsze sie moze zdarzyc ze ktos na cos nie wpadnie i sugestia okaze sie trafna, ale napewno nikt aie nie obrazi o ostateczny wybór :)
Awatar użytkownika
Lets_Grajmy
Posty: 399
Rejestracja: 16 lip 2016, 19:22
Has thanked: 75 times
Been thanked: 439 times
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Lets_Grajmy »

W tym wypadku zgodzę się z Wami. Kiedy tylko się dało, pierwszym źródłem informacji zawsze była książka, dopiero gdy brakowało jakiegoś elementu, to posiłkowałem się grą. Tutaj było podobnie, bo nie miałem pomysłu na podstawie opowiadań, a skoro już jest pomysł to go wezmę. "Mordownia".

Jedna sprawa dot. planszy graczy. Z przyczyn ekonomiczno-praktycznych będzie 5 plansz graczy + 1 dla Wilkołaka. Dwustronne byłyby droższe, no i nie potrzebujemy 5 plansz Wilkołaków.
Facebook: LET'S GRAJMY - Facebook
YouTube: LET'S GRAJMY - YouTube
Buycoffee: Jeśli sądzisz, że to co robię zasługuje na uznanie to --> Wspieraj kanał tutaj <--
Awatar użytkownika
rasskabak
Posty: 139
Rejestracja: 09 gru 2021, 22:13
Been thanked: 4 times
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: rasskabak »

Żeby nie dublować postów i z lenistwa żeby zachować porządek na forum, założyłem wątek o pudełkach drewniano-sklejkowo-hdfowych, które jestem w stanie zrobić. W szczególności, że w temacie o wydruku Netrunnera, poruszana jest dokładnie ta sama kwestia ;) Możemy tam ustalić czy i co się nadaje, a potem e/w dorzucić do kupy. Przy czym z e/w wysyłką to już później zobaczy się, czy wszystko poleci razem od Fulgrima, czy w dwóch osobnych paczkach. Elementów robi się dużo, a wiadomo, że karty trzeba tak zapakować, żeby nie zniszczyły się w transporcie.
viewtopic.php?f=61&t=74308&p=1430136#p1430136
Awatar użytkownika
Lets_Grajmy
Posty: 399
Rejestracja: 16 lip 2016, 19:22
Has thanked: 75 times
Been thanked: 439 times
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Lets_Grajmy »

Uprzejmie donoszę, że grafika na pudełko tekturowe jest gotowa. Znalazłem nową grafikę, która całkiem dobrze pasuje do gry, więc pewnie też wyląduje ostatecznie na okładce instrukcji. Ogarniajcie, więc pudełko z zamówienia zbiorowego, to do niego też spróbuję coś przygotować.
Tymczasem poprawię kilka kart i będę kleił strony z kartami w jeden spójny plik, później podobnie z innymi elementami. Po tym wszystkim wyślę je do Fulgrima, zobaczymy czy da się coś z tego wydrukować ;)
Miałem akurat duży kod rabatowy w jednej firmie, to mi może za tydzień wyślą matę. Niestety nie na gumie, tyko coś w stylu płótna, ale kto wie, może się nada. Szkoda było nie skorzystać.
TTS zostawiam na koniec.
Facebook: LET'S GRAJMY - Facebook
YouTube: LET'S GRAJMY - YouTube
Buycoffee: Jeśli sądzisz, że to co robię zasługuje na uznanie to --> Wspieraj kanał tutaj <--
Awatar użytkownika
Fulgrim
Posty: 1132
Rejestracja: 14 sty 2019, 10:45
Has thanked: 1 time
Been thanked: 84 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Fulgrim »

rasskabak pisze: 08 sty 2022, 00:03 Żeby nie dublować postów i z lenistwa żeby zachować porządek na forum, założyłem wątek o pudełkach drewniano-sklejkowo-hdfowych, które jestem w stanie zrobić. W szczególności, że w temacie o wydruku Netrunnera, poruszana jest dokładnie ta sama kwestia ;) Możemy tam ustalić czy i co się nadaje, a potem e/w dorzucić do kupy. Przy czym z e/w wysyłką to już później zobaczy się, czy wszystko poleci razem od Fulgrima, czy w dwóch osobnych paczkach. Elementów robi się dużo, a wiadomo, że karty trzeba tak zapakować, żeby nie zniszczyły się w transporcie.
viewtopic.php?f=61&t=74308&p=1430136#p1430136
Miejsca mam dużo, wiec moge nawet przyjac palete pudeł jesli trzeba
strategie_pl pisze: 08 sty 2022, 22:21 Uprzejmie donoszę, że grafika na pudełko tekturowe jest gotowa. Znalazłem nową grafikę, która całkiem dobrze pasuje do gry, więc pewnie też wyląduje ostatecznie na okładce instrukcji. Ogarniajcie, więc pudełko z zamówienia zbiorowego, to do niego też spróbuję coś przygotować.
Tymczasem poprawię kilka kart i będę kleił strony z kartami w jeden spójny plik, później podobnie z innymi elementami. Po tym wszystkim wyślę je do Fulgrima, zobaczymy czy da się coś z tego wydrukować ;)
Miałem akurat duży kod rabatowy w jednej firmie, to mi może za tydzień wyślą matę. Niestety nie na gumie, tyko coś w stylu płótna, ale kto wie, może się nada. Szkoda było nie skorzystać.
TTS zostawiam na koniec.
Oki, czekam na podsumowanie. Jesli chodzi o maty to też mam alternatywy, banery, tkaniny, nawet "kanwas" (płótno), ale jednak najbardziej jakosciowo jest na neoprenie akurat.
Kisun
Posty: 1131
Rejestracja: 12 lip 2015, 16:47
Lokalizacja: Gostyń (Wlkp)
Has thanked: 113 times
Been thanked: 133 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Kisun »

Przeglądałem instrukcję i przyznam, że jest całkiem udana. Rzucają się w oczy tylko potknięcia edycyjne. Zwłaszcza sierotki. Wiem, że to nic priorytetowego ale jeżeli autor miałby czas i ochotę podnieść poziom instrukcji w tym obszarze, to na początek polecam ten krótki tekst: https://www.imprimatur.com.pl/bledy-typograficzne/
A w ogóle, to dzięki za kawał dobrej roboty. Już dawno chciałem usiąść do serii Legendary, a skoro będzie po polsku, i to w klimatach Wiedźmińskich, to już żadnych wymówek nie mam :)
Awatar użytkownika
Lets_Grajmy
Posty: 399
Rejestracja: 16 lip 2016, 19:22
Has thanked: 75 times
Been thanked: 439 times
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Lets_Grajmy »

Kisun pisze: 11 sty 2022, 09:54 Przeglądałem instrukcję i przyznam, że jest całkiem udana. Rzucają się w oczy tylko potknięcia edycyjne. Zwłaszcza sierotki. Wiem, że to nic priorytetowego ale jeżeli autor miałby czas i ochotę podnieść poziom instrukcji w tym obszarze, to na początek polecam ten krótki tekst: https://www.imprimatur.com.pl/bledy-typograficzne/
A w ogóle, to dzięki za kawał dobrej roboty. Już dawno chciałem usiąść do serii Legendary, a skoro będzie po polsku, i to w klimatach Wiedźmińskich, to już żadnych wymówek nie mam :)
Super, że to zauważyłeś, bo przyznam że mam zawsze problem z typografią, zbyt mała wiedza (dtp i grafika podobnie :P ). Oczywiście poprawię co tylko się da.
Facebook: LET'S GRAJMY - Facebook
YouTube: LET'S GRAJMY - YouTube
Buycoffee: Jeśli sądzisz, że to co robię zasługuje na uznanie to --> Wspieraj kanał tutaj <--
Awatar użytkownika
Lets_Grajmy
Posty: 399
Rejestracja: 16 lip 2016, 19:22
Has thanked: 75 times
Been thanked: 439 times
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Lets_Grajmy »

W miarę możliwości poprawiłem instrukcję, niestety brak mi trochę doświadczenia i nie byłe pewien w kilku miejscach, co trzeba przenosić a co nie. Niekiedy też nie dało się poprawić, bo tekst by się za bardzo rozjechał i przesunął. Jednak sądzę, że i tak jest dużo lepiej i przyjemniej dla oka.

W tym momencie poprawiam grę na Tabletop Simulator. Dorzucam plansze graczy, nową instrukcję, poprawione karty i karty Mordowni. Myślę, że już dzisiaj wersja elektroniczna zasługuje na oficjalną premierę (czyli na post na FB :P ), nie ma w zasadzie na co czekać, a może ktoś nowy da mi jeszcze jakiś feedback przed samym drukiem. Skryptować nie potrafię, więc się za to teraz nie zabieram.

W ten sposób może dziś wieczorem, lub też jutro, wyłączę Alpha testing i umieszczę grę pod nowym ID, podlinkuję go oczywiście tutaj.

Same pliki do druku są przygotowane, jestem w kontakcie z Fulgrimem i będziemy sprawdzać czy coś się da z tego wydrukować.
Facebook: LET'S GRAJMY - Facebook
YouTube: LET'S GRAJMY - YouTube
Buycoffee: Jeśli sądzisz, że to co robię zasługuje na uznanie to --> Wspieraj kanał tutaj <--
CoLdY7
Posty: 183
Rejestracja: 01 kwie 2020, 02:13
Lokalizacja: Strzelin
Has thanked: 490 times
Been thanked: 55 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: CoLdY7 »

Aż dzisiaj kupilem TTS żeby zobaczyć jak to to wygląda. Ale dopiero jutro bede testował... teraz juz praca... W sumie to pewnie nie wytrzymam i po pracy wjedzie Legenda Białego Wilka na (wirtualny) stół :)
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Awatar użytkownika
Lets_Grajmy
Posty: 399
Rejestracja: 16 lip 2016, 19:22
Has thanked: 75 times
Been thanked: 439 times
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Lets_Grajmy »

Nowy link do Tabletop Simulator: Wiedźmin: LBW

EDIT: Zapomniałem o ważnej rzeczy. Tutaj podaję Wam link do pliku, w którym znajdziecie odnośniki do grafik, z których korzystałem. Jeżeli możecie to kliknijcie w kilka miejsc, wciśnijcie jakiegoś Like'a jeżeli będzie taka opcja.

LINK: Grafiki
Facebook: LET'S GRAJMY - Facebook
YouTube: LET'S GRAJMY - YouTube
Buycoffee: Jeśli sądzisz, że to co robię zasługuje na uznanie to --> Wspieraj kanał tutaj <--
gregoff
Posty: 800
Rejestracja: 02 maja 2006, 22:55
Lokalizacja: Świecie nad Wisłą
Has thanked: 542 times
Been thanked: 164 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: gregoff »

Szacunek za ten projekt!!!
Jestem tak stary, że pamiętam internet do którego sie dzwoniło...
CoLdY7
Posty: 183
Rejestracja: 01 kwie 2020, 02:13
Lokalizacja: Strzelin
Has thanked: 490 times
Been thanked: 55 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: CoLdY7 »

Właśnie ogrywam/testuję Wiedźmaka na TTS i zastanawia mnie tekst karty "CHORY WILK":

"Wydarzenie: Zabij tego przeciwnika i połóż przed sobą losową Klątwę z talii Przeklętych."

Jeśli to nie błąd, to w jakim celu jest dodany ten pogrubiony wyraz? Klątwy (w alienie facehagger'y) były chyba jednakowe?
Czyżby furtka do jakiegoś autorskiego dodatku? :mrgreen:

Editka:
Zapomniałbym... dobrane grafiki na TTS są przekozackie! Całość wydaje się jakaś taka spójna, świetna robota.
Według mnie o niebo lepiej to wygląda od aliena.
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Awatar użytkownika
Lets_Grajmy
Posty: 399
Rejestracja: 16 lip 2016, 19:22
Has thanked: 75 times
Been thanked: 439 times
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Lets_Grajmy »

No to dobrze mnie rozczytałeś. Jeszcze na początku, gdy ustaliliśmy że Alien Player to będzie Wilkołak, zostawiłem sobie małą furtkę na wypadek rozszerzenia. Dajmy na to, możliwość grania dwoma gatunkami Wilkołaków, Graczami-Wilkołakami i one się nie znoszą (wtedy najpierw starają się walczyć ze sobą, dodatkowa talia Wilkołaka z innymi kartami, itd.). Daje to chiwilę oddechu graczom.

Może Wampir, jak w Zmierzchu ;) (akurat wilk raczej nie zarazi wampiryzmem).

I dałabym wtedy jakiś inny rodzaj klątwy. Póki co, słowo "losowy" nie przeszkadza, bo jest tylko jedna do wyboru, a stwarza nowe możliwości.

To oczywiście pieśń daleeekiej przyszłości. Wolelibyście chyba zobaczyć najpierw oryginalne dodatki ;)
Facebook: LET'S GRAJMY - Facebook
YouTube: LET'S GRAJMY - YouTube
Buycoffee: Jeśli sądzisz, że to co robię zasługuje na uznanie to --> Wspieraj kanał tutaj <--
sasquach
Posty: 1839
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 936 times
Been thanked: 588 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: sasquach »

Z drugiej strony wprowadza jak widać zamieszanie. Może lepiej było by zostawić tak jak jest w oryginalne? A w ewentualnym dodatku wprowadzić zasadę, że talia klątw jest przetasowana i zakryta, oraz daj w nim zasadę, że gdy na karcie masz "połóż przed sobą klątwę" to dobierz wierzchnią kartę z tali klątw. Wbrew pozorom będzie to łatwe do zapamiętania, bo jak gracz przeczyta "połóż klątwę" i zobaczy, że deck jest zakryty, to dość szybko zakuma, że jest jakaś dodatkowa zasada. A jak masz tekst na karcie, który nie jest zgodny z zasadami gry, to pojawia się problem jak tutaj. No bo co znaczy "losowy"? I potem szukanie po instrukcji i forach co ten autor miał na myśli. No bo skoro losowo z talii przeklętych to może chodziło też o kartę bolesnej przemiany która być może powinna być klątwą? Moim zdaniem nie ma co robić takich furtek. Lepiej ograć to dodatkowymi zasadami z dodatku.

A tak przy okazji, robiłeś jeszcze jakieś zmiany w zasadach na kartach albo w instrukcji? Bo myślałem, że tylko teksty i ilustracje miały się zmienić, ale nie sama rozgrywka.
Awatar użytkownika
Nidhogg
Posty: 1292
Rejestracja: 13 cze 2013, 20:36
Lokalizacja: Romb Kujawski
Has thanked: 84 times
Been thanked: 49 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Nidhogg »

Instrukcja jest dostępna i autor prosił nie jednokrotnie o uwagi.
Co do zmian w mechanice to słowo "losową" nie zmienia jej. Bo czy dobieramy klątwę jedną z takich samych czy ją losujemy nic nie zmienia. Nie pamiętam czy w obecnej instrukcji jest by talia klątw była odkryta, ale rzeczywiście może w instrukcji wystarczy dodać by talie klątw przetasować i położyć zakrytą. Wtedy dobranie jest losowe :)
7% rabatu - 3Trolle
10% rabatu - Planszostrefa
Zbiórki gdzie jestem organizatorem: tu
Awatar użytkownika
Lets_Grajmy
Posty: 399
Rejestracja: 16 lip 2016, 19:22
Has thanked: 75 times
Been thanked: 439 times
Kontakt:

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Lets_Grajmy »

No właśnie, karty są dostępne do wglądu od bardzo dawna, dwa lata już chyba minęły, więc sądziłem, że to słowo jest dobrze ukryte i nie koliduje skoro tekst mówi o karcie Klątwy, nie o talii Przeciwników, czy Bolesnej przemianie.

Nie widzę też tego jak ingerencję w mechanikę, zmiana z wybrania karty z talii takich samych kart, na wylosowanie karty z talii takich samych kart nieczego nie zmienia.

Niemniej uważam, że jeżeli już ktoś zadaje pytanie o jakąś zasadę, to znaczy, że nieścisłość może z czasem urosnąć do skali problemu i jeżeli autor ma możliwość zrobienia poprawki, to czemu nie?
Gdyby dodatkowe karty się ukazały, wystarczy napisać w drugiej instrukcji, żeby je losować, ale to zawsze dodatkowa informacja do zapamiętania a tak mielibyśmy ją już na karcie.

Usuwam :)
Facebook: LET'S GRAJMY - Facebook
YouTube: LET'S GRAJMY - YouTube
Buycoffee: Jeśli sądzisz, że to co robię zasługuje na uznanie to --> Wspieraj kanał tutaj <--
Awatar użytkownika
japanczyk
Moderator
Posty: 11038
Rejestracja: 26 gru 2018, 08:19
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3380 times
Been thanked: 3271 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: japanczyk »

strategie_pl pisze: 13 sty 2022, 09:12 Usuwam :)
Zostaw, twoja argumentacja ma wiecej sensu, a jeden głos uwagi nie powinien sprawiac, ze od razu zmieniasz rzeczy :P
CoLdY7
Posty: 183
Rejestracja: 01 kwie 2020, 02:13
Lokalizacja: Strzelin
Has thanked: 490 times
Been thanked: 55 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: CoLdY7 »

Nie chciałem wprowadzać zamieszania i dodadkowej pracy, przy juz i tak ogromnym wkładzie.

Zwróciłem na to uwagę, ale znając zasady aliena nie widze problemu, żeby zostało jak jest.

Z drugiej strony dla kogoś uczącego się dopiero tych zasad, może to wprowadzić lekką dezorientację.

Ja tam biorę co będzie z bananen na ustach, bo jak to ktoś powiedział: (wulgaryzmów, nawet wykropkowanych, zabrania regulamin forum - Curiosity)
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Awatar użytkownika
Gembox
Posty: 28
Rejestracja: 06 lis 2021, 17:20
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Gembox »

Wyrazy wielkiego szacunku za włożoną pracę w projekt:)
Dopiero teraz na niego trafiłem i na szybko przejrzałem co tworzycie od prawie 3 lat, piękna sprawa!

Nie chce robić w tym wątku reklamy, ale nie wiem do kogo konkretnie wysłać wiadomość w tej sprawie, więc proszę o usunięcie tego posta po przeczytaniu przez osobę zarządzającą i ewentualny kontakt ze mną tutaj na forum:)

Gdybyście szukali alternatyw na wykonanie plansz to my mamy taką propozycję:
Nie robimy plansz neoprenowych których pewnie większość jest fanami, specjalizujemy się w planszach na materiale frontlight (materiał banerowy wysokiej jakości). Jest to rozwiązanie dobre gdy chcemy uzyskać większe powierzchniowo plansze i np zamiast rozdzielać plansze na kilka małych można wszystko zrobić na jednej dużej.
Do planszy zawsze szyjemy woreczek tekstylny do przechowywania i wszystko wrzucamy w oklejoną tubę z zatyczkami (więc insert nie musi mieć miejsca na maty, tylko oddzielnie je przechowujemy).
Przykład naszej planszy: https://allegro.pl/oferta/plansza-do-gr ... 6929814835
Golfang
Posty: 1985
Rejestracja: 10 wrz 2018, 21:47
Lokalizacja: Będzin
Has thanked: 228 times
Been thanked: 311 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Golfang »

Gembox pisze: 13 sty 2022, 11:53 Wyrazy wielkiego szacunku za włożoną pracę w projekt:)
Dopiero teraz na niego trafiłem i na szybko przejrzałem co tworzycie od prawie 3 lat, piękna sprawa!

Nie chce robić w tym wątku reklamy, ale nie wiem do kogo konkretnie wysłać wiadomość w tej sprawie, więc proszę o usunięcie tego posta po przeczytaniu przez osobę zarządzającą i ewentualny kontakt ze mną tutaj na forum:)

Gdybyście szukali alternatyw na wykonanie plansz to my mamy taką propozycję:
Nie robimy plansz neoprenowych których pewnie większość jest fanami, specjalizujemy się w planszach na materiale frontlight (materiał banerowy wysokiej jakości). Jest to rozwiązanie dobre gdy chcemy uzyskać większe powierzchniowo plansze i np zamiast rozdzielać plansze na kilka małych można wszystko zrobić na jednej dużej.
Do planszy zawsze szyjemy woreczek tekstylny do przechowywania i wszystko wrzucamy w oklejoną tubę z zatyczkami (więc insert nie musi mieć miejsca na maty, tylko oddzielnie je przechowujemy).
Przykład naszej planszy: https://allegro.pl/oferta/plansza-do-gr ... 6929814835
Potwierdzam, mam ich maty - do Gwinta oraz do HwA LCG - bardzo sobie chwalę te maty
----------------
10% flamberg.com.pl
Piotrus458
Posty: 69
Rejestracja: 12 paź 2014, 11:34
Has thanked: 13 times
Been thanked: 8 times

Re: Legendary Encounters: Wiedźmin (LE: Alien retheme)

Post autor: Piotrus458 »

Z niecierpliwością czekam na rozwój wydarzeń! LE, zawsze chciałem mieć jedna z edycji tej gry i teraz jeszcze w moim ukochanym świecie... Cuda :)
ODPOWIEDZ