Strona 2 z 6

Re: Hard City.

: 16 maja 2018, 11:13
autor: kwiatosz
Obiektywnie nie wiem jakie byly przyczyny klapy, subiektywnie jednak - uzyta paleta barw byla odstreczajaca, podobnie jak w jakiejs wczesniejszej karciance gangsterskiej (innego wydawnitwa chyba). W kazdym razie - mnie kolorystyka kojarzyla sie z mdlosciami, zniechecala mocno.

Re: Hard City.

: 16 maja 2018, 11:26
autor: kwiatosz
No ale projekt jest skasowany, wiec nie bedzie wydany (przynajmniej na razie). Zakladam, ze klasycznie prog ufundowania byl ponizej kosztow wydania I "gorka" byla zbyt mala, zeby faktycznie to wydac.
Edit: Brylantino, co to za usuwanie posta? Odpowiadalem na pytanie, czy zebranie 150% potrzebnej kasy to klapa.

Re: Hard City.

: 16 maja 2018, 11:31
autor: Brylantino
Usunąłem post, bo po prostu pewnych rzeczy nie wiedziałem, ale znajomy który więcej się zna mi to bardzo ładnie wytłumaczył i po prostu nie chciałem aby taka bzdura została.

Re: Hard City.

: 16 maja 2018, 11:34
autor: kwiatosz
Ale to nie bzdura, generalnie tworzenie progow ufundowania ponizej kosztow wydania jest dosc powszechna praktyka, o ktorej nie wszyscy wiedza - wiec taka wymiana zdan jest z korzyscia dla swiadomosci konsumenckiej :) Naturalne jest, ze dopoki sie czegos nie dowie, to sie tego nie wie.

Re: Hard City.

: 16 maja 2018, 11:38
autor: Muad'Dib
Właśnie miałem pisać to samo co kwiatosz :) Tradycyjnie próg ufundowania jest zaniżony. Pytanie na ile to jest dobra taktyka vs zachęta do wspierania. Mi nie do końca to się podoba, wprowadza w błąd wspierających.

Re: Hard City.

: 16 maja 2018, 11:42
autor: Brylantino
No i patrząc po komentarzach na FB bardzo mało osób w ogóle zdaje sobie sprawę z takich praktyk. Osobiście też mi się nie podoba takie podejście, ale z drugiej który projekt by się fundował jakby podawał faktyczne koszta i mielibyśmy potrzebną kwotę do zebrania np. 2x większą.

Re: Hard City.

: 16 maja 2018, 12:19
autor: kwiatosz
Nie pamietam co bylo pierwsze z faktycznymi kosztami wydania jako prog ufundowania, ale pamietam szok spolecznosci - nagle sie okazuje, ze 20k zl na wydanie gry to bzdura, a zebranie 80k przeraza kupujacych. Z jednej strony jesli gra ma potencjal na 100-150 tysiecy, to moim zdaniem latwiej jej bedzie zebrac gorna granice przy zanizonym progu ufundowania. Z drugiej jednak - generuje to presje na cele dodatkowe, ktore nie maja szans sie kalkulowac, a ktore w angielskich wydaniach sa obecne. Taki paradoks.

Re: Hard City.

: 16 maja 2018, 18:29
autor: Hexy Studio
Dziękujemy wszystkim za wsparcie i przepraszamy tych, którzy z powodu przełożenia zbiórki są teraz rozczarowani. To była dla nas bardzo trudna decyzja, bo włożono w kampanię naprawdę wiele pracy.

Podczas kampanii wspierający bardzo wyraźnie pisali, jakie mają oczekiwania i zarzuty do gry oraz do samej kampanii. Postanowiliśmy zatem ją anulować i przedłużyć development gry o co najmniej 2 miesiące, ponieważ wiele sugestii było słusznych i możliwych do wprowadzenia, ale nie od razu. Wersje Solo i Co-op wymagają sporo testów i pracy - nie stworzy się ich w kilka dni. Dla nas najważniejsze jest to, by Hard City był naprawdę świetnie dopracowaną grą.

Kolejnym zarzutem było to że jest za mało mutantów, za mało scenariuszy, a takie komponenty jak FUBAR czy samochód powinny być od początku dostępne. I tak też zamierzamy zrobić.

Trudno jest anulować projekt, w który przez ostatnie 18 miesięcy zaangażowało się tak wiele osób i włożyło w niego serce. Szczególnie przed samym Pyrkonem, gdzie będziemy z grą – aby ją pokazać i usłyszeć Wasz feedback.

Rozumiemy osoby, które mogą być rozczarowane, jednak jesteśmy pewni, że każdy, komu faktycznie zależy na tym, aby Hard City było lepsze, da mu drugą szansę po tym, jak dopracujemy go i dokręcimy na tip – top. Wszystko po to, abyście otrzymali dużo przyjemniejszą grę.

Zespół Hexy Studio

Re: Hard City.

: 16 maja 2018, 18:34
autor: Turnavine
Świetnie, że odpowiadacie na to co sugerowali wspierający. Niektóre rzeczy wyskoczyły pod koniec kampanii tak, że zastanawiałem się nad tym czy aby na pewno był przetestowane. Niemniej teraz będzie dużo czasu żeby to zrobić i w przyszłości wystartować z lepszą kampanią (min. odkrywanie celów dodatkowych mogłoby się odbywać w innych trybach, tutaj było za mało rzeczy żeby zachęcić ludzi, najpierw dwa streche, później trzy itd.).

Osobiście uważam, że samochód nie jest taki istotny, ale dobrze działa na wyobraźnię, a wiadomo - ludzie kupują oczami, więc lepiej mnie nie słuchać w tej kwestii. ; D Czy przewidujecie pojawienie się w Warszawie lub na Essen?

Re: Hard City.

: 17 maja 2018, 10:04
autor: Hexy Studio
Turnavine pisze: 16 maja 2018, 18:34Czy przewidujecie pojawienie się w Warszawie lub na Essen?
Jeśli chodzi o wyjazdy konwentowo-targowe, to w najbliższym czasie będziemy na Pyrkonie i UK Games Expo. W Essen oczywiście też :wink: a w Warszawie stacjonujemy na stałe, więc spokojnie można się z nami umawiać np. na jakąś testową partię.

Re: Hard City.

: 26 wrz 2018, 20:39
autor: Hexy Studio
Dzień dobry, 15 października wracamy na KS! Będzie modularna plansza, więcej mutantów, bardziej zróżnicowane scenariusze i trzy tryby rozgrywki. Tylko klimat niskobudżetowych filmów akcji z lat 80-tych pozostaje bez zmian :wink:

Obrazek

Re: Hard City.

: 11 paź 2018, 11:49
autor: Hexy Studio
Cześć wszystkim, mamy dziś kilka ważnych niusów związanych z Hard City.

1. Opublikowaliśmy draft strony kampanii: https://kck.st/2A4e0SB
2. Opublikowaliśmy roboczą instrukcję prototypu: http://hardcitygame.com/hc_manual_light.pdf

Komentarze mile widziane :wink:

3. We wtorek, podczas drugiego dnia trwania kampanii, Game Troll TV przeprowadzi live stream z rozgrywki z udziałem autorów. Link do wydarzenia na FB: https://www.facebook.com/events/2286430164927843/

Re: Hard City.

: 12 paź 2018, 15:51
autor: Lubel
Będzie tylko po angielsku czy wersja PL też ?

Re: Hard City.

: 15 paź 2018, 09:51
autor: Żucho
Lubel pisze: 12 paź 2018, 15:51Będzie tylko po angielsku czy wersja PL też ?
Bardzo byśmy chcieli, żeby była wersja PL, ale jej samodzielne wydanie niestety przekracza nasze możliwości. Natomiast wciąż rozmawiamy z potencjalnymi współwydawcami kilku lokalnych edycji, w tym polskiej, mamy więc nadzieję, że dobre wieści nadejdą jeszcze w czasie trwania kampanii :wink:

Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)

: 15 paź 2018, 16:37
autor: Curiosity
A jak wypada porównanie tej gry z Zombicide?

BTW, już można wspierać: https://www.kickstarter.com/projects/he ... board-game

Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)

: 15 paź 2018, 21:17
autor: Żucho
Curiosity pisze: 15 paź 2018, 16:37 A jak wypada porównanie tej gry z Zombicide?
Jest prościej, szybciej i przyjemniej :wink: a tak serio, to KubaP po zagraniu powiedział, że Hard City to taki "my first Descent" - gra pod względem skomplikowania zasad przyjazna graczom początkującym w świecie dungeon crawlerów, ale satysfakcjonująca również dla wyjadaczy, jeśli chodzi decyzje podejmowane podczas rozgrywki. No i ma pięć odcinków (scenariuszy), każdy z innymi zasadami specjalnymi, warunkami zwycięstwa i różnymi wariantami setupu (nawet w obrębie jednego scenariusza). Plus policjanci, pączki, szalony naukowiec, banda mutantów i ogólny klimat kina akcji klasy B.

Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)

: 15 paź 2018, 21:27
autor: Curiosity
Zabawne, ale niemal identyczną odpowiedź dostałem w komentarzach na KS :)
One of the reviewers said it's like "my first dungeon crawler" type of game, and we totally love this line :) Hard City is faster to set up and play than most DGs are and it features a special Cutscenes mechanism that lets the players take spectacular, cinematic-like actions after meeting specific requiremens. And it has mutants, not zombies. And cops. And donuts.

Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)

: 15 paź 2018, 23:44
autor: Żucho
Hm, może pisała ją ta sama osoba? :P
Poza tym to jest naprawdę dobre, obrazowe i zgodne z rzeczywistością porównanie.

Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)

: 18 paź 2018, 20:47
autor: Curiosity
No i zaczęło się wyciąganie pieniędzy z Hard City.

Pies (jedna figurka) - dodatkowe 3$
Policjant (jedna dodatkowa figurka + karty) - 6$
Dodatkowe 3 kostki - 4$
Scenery pack (mieliśmy już wcześniej podany, ale dla porządku) - 24$
Cywile (tez byli wcześniej) - 19$

Ilu jeszcze będziemy mieli dodatkowych płatnych policjantów? Patrząc na aktualne progi, jeszcze minimum jeden (kolejne 6$?), ale pewnie będzie więcej. Dojonko pełną gębą. Ja jednak się wycofuję.

Powodzenia w zbiórce.

Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)

: 31 paź 2018, 10:11
autor: Hexy Studio
Zainteresowanych grą, którzy do tej pory wstrzymywali się ze wsparciem i czekali na ogłoszenie polskiej wersji językowej, z wielką przyjemnością informujemy, że takowa zostanie wydana!
Dodatkowo, powinno nam się udać znacznie obniżyć koszty wysyłki w Polsce w porównaniu z szacunkami, które możecie zobaczyć na stronie kampanii :wink:

Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)

: 31 paź 2018, 11:10
autor: RaYell
Polska wersja będzie dostępna w ramach obecnego kickstartera czy będzie do niej jakies osobne wydanie/kampania?

Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)

: 31 paź 2018, 11:38
autor: grzemek
ale słabo ta kampania idzie...

Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)

: 31 paź 2018, 17:10
autor: Muad'Dib
Nie mogę znaleźć strony starej kampanii ale czy przypadkiem tamta nie szła lepiej?

Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)

: 31 paź 2018, 17:47
autor: Ramzeseba
grzemek pisze: 31 paź 2018, 11:38 ale słabo ta kampania idzie...
Słobo idzie to się PLka pojawiła i nawet tanią wysyłkę obiecują. Uczą się pokory...

Re: Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)

: 31 paź 2018, 18:27
autor: Imio
Niby lepiej późno niż wcale... Niestety już po jabłkach
... 😐.
W takim towarzystwie innych projektów na KS... Sorry.