AVP / Alien vs Predator: The Hunt Begins (J. Ewertowski, G. Oleksy)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
walkingdead
Posty: 2080
Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
Has thanked: 147 times
Been thanked: 391 times

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: walkingdead »

Rocy7 pisze:
Muttah pisze:Na dwie osoby bym nie brał, bo gra sporo traci. A balans w podstawce jest prawie taki jak trzeba - dokupujesz paczkę warriorów i jest idealnie.
Szkoda z znalezieniem 3 nie bede mial tak latwo.
Ekhm :mrgreen: Może się uda znależć jeszcze te 2 osoby :wink:
Awatar użytkownika
Rocy7
Posty: 5456
Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
Been thanked: 5 times

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Rocy7 »

Poczytałem sobie temat na BGG i jakoś mniej mi zależy https://boardgamegeek.com/thread/147853 ... ame/page/2

AVP: The Hunt Begins is not a boardgame, and fails to be a compelling boardgame experience at every opportunity. First: the rules were modified from a wargame and weren't properly tested/themed for the current license. Second: The boargame lacks a genuine narrative flavor and feels generic. Third: "Expansions" are merely unit additions to the base game. They include nothing to enhance the boardgame experience (new missions, new tiles, new rules... all absent).

AVP is clearly attempting to capitalize on the success of Imperial Assault and similar games to boost its appeal. It fails. It fails because Prodos has no idea what they are doing in the boardgame arena (among other things), and have made creative decisions that will ensure that this will never be a real boardgame. This is a miniatures wargame akin to Warhammer that is parading around as a "boardgame". As long as you as the consumer are okay with this, then most of what I've said is inconsequential and you may be happy with what you receive from Prodos once they release the "real" wargame rules. 

This is what divides the community on whether this is a good game or not. There are gamers that have a background in wargames (Warhammer, etc) and they seem to like the game. Your average boardgamer is not as forgiving, and the above explanation is why.

TL/DR: 
As a boardgame: No, it's an overcomplicated mess of rules that don't fit the source material. 
As a wargame: It has potential, and may yet shine (once the "real" rules are released)
Opinia z FB
Ta gra ma super figurki, średnie pozostałe elementy, zero klimatu poza figurkami, katastrofalne zasady. (Prywatna opinia).
Jak masz czas to możesz zalookać recenzję w j.ang tutaj: http://scarhandpainting.blogspot.com/20 ... egins.html
Nie ma wiele o samym silniku, ponieważ jest on tak smutny, że nawet nie chciało mi się o nim rozpisywać - natomiast są pewne spostrzeżenia, które być może pomogą Ci w dokonaniu decyzji.
THE RULES: The final part of this Revew - the Rules are BAD. I've played a lot of games both miniature and boardgames in the past years. I love Space Hulk for it's simplicity, Rune Wars for many strategies and easy to learn rules, Zombicide, Catwallon: City of Thieves, Super Dungeon Explore, Warhammer 40,000, Infinity, Mordheim and more. All these games are more than playable and rewarding. I find AVP The Hunt Begins rules rather easy but written in such a way that I was forced to jump between the pages and search for some rules all the while these were formed in a way that my Wargaming hardened mind couldn't comprehend. I understand when Corvus Belli write down Infinity rules like eight years old's but they are from Spain for fuck's sake! AVP rules are just unreadable, full of missing letters, idiotic key words and above all - they are totally devoid of flavor. Prodos Guys - just see to Zombicide rulebook and you will know what I mean by climate!

So in the end I give this game a 5 out of 10 and am very, very disapointed in the product I have awaited for so long. If nothing changes in the way Prodos Games design their products I will reconsider not spending my cash on their products anymore. If not for the miniatures - this game would've been a stain on the AVP franchise as big as PC Aliens - Colonial Marines was.
Muttah
Posty: 1197
Rejestracja: 11 wrz 2005, 15:36
Lokalizacja: Katowice
Been thanked: 2 times

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Muttah »

Oczywiście, takich opinii jest sporo :D Odnoszę jednak wrażenie, że w pewnej mierze obrazują one frustrację osób, które po pierwsze nie dostały gry, a po drugie spodziewały się nie wiadomo czego. A u mnie nikt z graczy specjalnie nie narzekał, moi to bardziej już marudzili na Level7 (że LoS dziwny, że miliard umiejętności, że niejasny overwatch, że balans, że scenariusze, że Overlord za mocny... Właściwie to narzekali na wszystko :p). A to, że zasady AvP są słabo napisane, to wiadomo od kiedy pdf wyszedł. Natomiast ciężar zasad i tak spada przeważnie na jedną osobę, ja np. liczę współgraczom wszystkie modyfikatory i oni się tym w ogóle nie muszą przejmować :p Tak więc dla mnie już teraz gra jest bardzo solidna, a jak jeszcze wyczyszczą co trzeba i wyjaśnią kilka nieścisłości, to będzie super.

Natomiast, co ciekawe, gra spodobała się nawet mojej żonie, która ogółem tego gatunku nie trawi - tak więc coś musi być na rzeczy :D
Awatar użytkownika
Rocy7
Posty: 5456
Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
Been thanked: 5 times

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Rocy7 »

Muttah pisze: Odnoszę jednak wrażenie, że w pewnej mierze obrazują one frustrację osób, które po pierwsze nie dostały gry, a po drugie spodziewały się nie wiadomo czego.
po pierwsze wkleilem jedynie opinie osob, ktore graly, po drugie bardzo dziwne jest dla mnie, ze ciagle nie ma na BGG kompleksowych recenzji tej gry, a te krotkie wrazenia jakie sa wychwalaja modele nie piszac wiele o mechanice.

Widzialem tez opinie, ze gra zyskuje z homerules, ale nie po to wydaje sie tyle kasy na gre, by robic za testera i modyfikowac zasady.
Muttah pisze: A to, że zasady AvP są słabo napisane, to wiadomo od kiedy pdf wyszedł. Natomiast ciężar zasad i tak spada przeważnie na jedną osobę, ja np. liczę współgraczom wszystkie modyfikatory i oni się tym w ogóle nie muszą przejmować [emoji14]
planuja to poprawic?
Muttah
Posty: 1197
Rejestracja: 11 wrz 2005, 15:36
Lokalizacja: Katowice
Been thanked: 2 times

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Muttah »

Wiesz, dużo ludzi gra na czyimś egzemplarzu ;) Wyobraź sobie jak byś się czuł gdybyś opłacił KSa 3 lata temu i nie masz nic, a tu kolega kupił sobie w sklepie za tą samą cenę i daje Ci zagrać :p

Co do wychwalania modeli i nie grania, to przecież masa ludzi kupiła tę grę tylko i wyłącznie dla figurek - pomalują i sprzedadzą, albo postawią na półce. Poza tym dodaj do tego grono osób które napaliło się, wydało kasę, a jak przyszła paczka to pooglądało figsy i rzuciło grę w kąt (jest z nimi dużo roboty żeby w ogóle oczyścić i skleić, nie mówiąc już o malowaniu).

A czy zasady planują poprawić, to tego nie wiem - ale ciągle gdzieś tam chodzą słuchy o nowych wersjach, tak więc prędzej czy później może się to stanie. Jak dla mnie to z niekonkretnych rzeczy właściwie został flamer, reszta wszystko się w miarę zgadza (no chyba że grasz z jakimś rules lawyerem który na każdą kwestię każe sobie pokzywać dowód w instrukcji - wtedy nie przejdziecie pierwszej tury :D).

Aham no i pamiętaj że mnie podoba się też Dungeon Saga, którą uważasz za max niedorobioną - w takim przypadku nie polecam Ci AvP, bo pewnie stwierdzisz że to się w ogóle kupy nie trzyma. Tak więc na Twoim miejscu bym się moją opinią nie kierował, bo moja tolerancja na niedoróbki jest najwyraźniej bardzo wysoka ;)
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: ajfel »

Planszówki kickstarterowe tak mają :-)
Niedopracowana pod każdym względem Sedition Wars, niedokończona Dungeon Saga, wtopy Prodos z AvP: Hunt Begins, zrobione na odpierdziel dodatki do Deadzone. Tyle z moich doświadczeń, przykładów pewnie znalazłoby się więcej.
Awatar użytkownika
Rocy7
Posty: 5456
Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
Been thanked: 5 times

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Rocy7 »

ajfel pisze:Planszówki kickstarterowe tak mają :-)
z drugiej strony mamy Blood Rage, Pana Lodowego Ogrodu i kilka i innych tytułów ;)
ajfel
Posty: 626
Rejestracja: 17 mar 2009, 11:02
Lokalizacja: Lublin
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: ajfel »

Rocy7 pisze:
ajfel pisze:Planszówki kickstarterowe tak mają :-)
z drugiej strony mamy Blood Rage, Pana Lodowego Ogrodu i kilka i innych tytułów ;)
Jasne, nie miałem na myśli tego, że przy crowdfundingowych grach to reguła. Bardziej to, że przy fundowanej grze jest większe ryzyko tego typu wpadek niż przy wydaniu tradycyjnym. Tak mi się przynajmniej wydaje.

Dlatego też zbiórki obserwuję, ale raczej nie wspieram. Skoro jesteśmy w wątku o AVP, to mamy tu do czynienia z lekką kpiną. Rozumiem że wspierający dostają produkt z bonusami, dodatkowymi komponentami etc. Ale w AVP wydawca przegiął w drugą stronę. Kupiłem grę normalnie w sklepie, wiele miesięcy po zbiórce. I w związku z tym "za karę" mam gorsze pudełko w którym ciężko cokolwiek zmieścić, część komponentów dużo gorszej jakości (cieniutka tekturka znaczników) no i nie mam niektórych elementów wspomnianych w instrukcji (to nie są braki, bo lista elementów na spodzie pudełka jest inna niż w instrukcji). Dla mnie to cyrk: rozumiem dawanie dodatkowych rzeczy wspierającym, należy Im się. Ale jako nabywca gry za 4 stówy czuję się lekko wykiwany podejściem: "masz grę w wersji okrojonej, bo kupiłeś ją w sklepie zamiast wesprzeć zbiórkę rok wcześniej". To chyba nie tak powinno działać.
Awatar użytkownika
Rocy7
Posty: 5456
Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
Been thanked: 5 times

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Rocy7 »

ajfel pisze: Dla mnie to cyrk: rozumiem dawanie dodatkowych rzeczy wspierającym, należy Im się. Ale jako nabywca gry za 4 stówy czuję się lekko wykiwany podejściem: "masz grę w wersji okrojonej, bo kupiłeś ją w sklepie zamiast wesprzeć zbiórkę rok wcześniej". To chyba nie tak powinno działać.
z opinii na BGG wynika, ze czesc wspierajacych ciagle czeka na KS. Jesli wersja sklepowa bylaby bardziej zblizona do KS to jeszcze bardziej by sie wkurzyli. Choc z drugiej stony backersi i tak dostaja wiecej za mniej wiec Prodos pewnie straci wizerunkowo na AvP.
Muttah pisze: mnie podoba się też Dungeon Saga, którą uważasz za max niedorobioną - w takim przypadku nie polecam Ci AvP, bo pewnie stwierdzisz że to się w ogóle kupy nie trzyma. Tak więc na Twoim miejscu bym się moją opinią nie kierował, bo moja tolerancja na niedoróbki jest najwyraźniej bardzo wysoka ;)
wiesz u mnie to zalezy od ilosci niedoróbek, co innego drobne zmiany w zasadach, co innego przemodelowanie gry. Przykładowo w Blood Rage wystarczylo jedynie wprowadzic losowe rozlozenie zetonow co ere by ulepszyc gre. Akurat w DS musialbym przede wszystkim zmienic warunek wygranej OV w czesci misji by zbalansowac danie graczom czarów leczacych a to wymaga sporej przerobki gry.
Muttah
Posty: 1197
Rejestracja: 11 wrz 2005, 15:36
Lokalizacja: Katowice
Been thanked: 2 times

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Muttah »

No właśnie, gdzieś chyba czytałem że przynajmniej niektóre egzemplarze sklepowe różnią się od KSowych jeśli chodzi o ilość tektury oraz jej grubość, jak również rozmiar pudełka.

A co do Dungeon Saga, to ja gram bez żadnych modyfikacji i nie dostrzegłem póki co problemów z balansem - wręcz przeciwnie, wygrane przeważnie mieliśmy na żyletkę.
Weyland
Posty: 5
Rejestracja: 24 sty 2016, 20:39

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Weyland »

Muttah pisze:No właśnie, gdzieś chyba czytałem że przynajmniej niektóre egzemplarze sklepowe różnią się od KSowych jeśli chodzi o ilość tektury oraz jej grubość, jak również rozmiar pudełka.

A co do Dungeon Saga, to ja gram bez żadnych modyfikacji i nie dostrzegłem póki co problemów z balansem - wręcz przeciwnie, wygrane przeważnie mieliśmy na żyletkę.
Jako nowy na forum pozdrawiam
Samych plytek nie przeliczalem ile powinno byc, ale zauwazylem ze w mojej wersji brakowalo zetonow sentry dla predatorów, mały szczegół i da sie żyć bez tego.
Co do dodatków, to ich karty są troche gorszej jakości, a żetony reprezentujące jednostki są już z bardzo cienkiego kartonu, co troche przeszkadza przy obcych i predatorach, bo od razu można rozpoznać, co za jednostka sie czai pod żetonem.
Wiecie cokolwiek o facehuggerach, myślę, by wprowadzić kilka do gry jako żetony.
I may be synthetic, but I'm not stupid.
Muttah
Posty: 1197
Rejestracja: 11 wrz 2005, 15:36
Lokalizacja: Katowice
Been thanked: 2 times

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Muttah »

To prawda, też zauważyłem ten problem, tak więc jak tylko poskładam więcej modeli z dodatków, to chyba napiszę do Prodosa żeby nie lecieli w pręta, tylko dosłali mi arkusz cienkich żetonów do gości z podstawki i tyle :D Na razie w roli Alien Warriors używam objective markers z podstawki (obcy z wysuniętą 'szczęką'), które sprawdzają się w tej roli idealnie - powiedziałbym wręcz, że goście chyba chcieli dać więcej obcych do podstawki, ale potem się obcięli że wyjdzie za drogo (chociaż może tu trochę naciągam). Tak czy inaczej, póki co problem dla mnie nie istnieje, bo wspomniane wyżej żetony sprawdzają się świetnie, natomiast królowa i royal guardzi i tak są więksi rozmiarowo, tak więc tu też problemu nie ma :D

Natomiast co się tyczy facehuggerów, to czekam na wieści, podobnie jak o alien eggs, oraz drugiej ekipie marines z sierżantem. Aha, no i nie zapominajmy, że są jeszcze Kurosawa i Schaefer (nie mogłem ich sobie odpuścić jako wielki fan AvP Arcade :D).
Weyland
Posty: 5
Rejestracja: 24 sty 2016, 20:39

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Weyland »

Muttah pisze:To prawda, też zauważyłem ten problem, tak więc jak tylko poskładam więcej modeli z dodatków, to chyba napiszę do Prodosa żeby nie lecieli w pręta, tylko dosłali mi arkusz cienkich żetonów do gości z podstawki i tyle :D Na razie w roli Alien Warriors używam objective markers z podstawki (obcy z wysuniętą 'szczęką'), które sprawdzają się w tej roli idealnie - powiedziałbym wręcz, że goście chyba chcieli dać więcej obcych do podstawki, ale potem się obcięli że wyjdzie za drogo (chociaż może tu trochę naciągam). Tak czy inaczej, póki co problem dla mnie nie istnieje, bo wspomniane wyżej żetony sprawdzają się świetnie, natomiast królowa i royal guardzi i tak są więksi rozmiarowo, tak więc tu też problemu nie ma :D

Natomiast co się tyczy facehuggerów, to czekam na wieści, podobnie jak o alien eggs, oraz drugiej ekipie marines z sierżantem. Aha, no i nie zapominajmy, że są jeszcze Kurosawa i Schaefer (nie mogłem ich sobie odpuścić jako wielki fan AvP Arcade :D).
Dokładnie tak, jak piszesz, objective markers nadają się idealnie. Zastanawiam sie, czy jest w ogóle sens kupowania Royal Guarda, no może jednego do kolekcji wezmę, poza tym nie różni sie wiele od Warriora (zdolności i jedna rana wiecej).
Kurosawa i Schaefer :) wiele godzin z życia na automatach poszło :) Co prawda jestem fanem universum filmowego, jednakże wciągam wszystko, co ma związek z Alienami, tak gry jak i komiksy, których sie troche nazbierało.

Jak będe miał więcej czasu przetestuje pomysł z urealnieniem walki Marines vs Aliens. Walka wręcz jest śmieszna, żaden człowiek nie miałby szans walcząc na noże jeden na jednego z obcym, a tu wychodzi na to, że człowiek ma nawet przewagę nad zwykłym obcym. To niedopuszczalne :) Z drugiej strony ludzie kosili obcych strzelając z broni. Tak samo jak jeden SentryGun powinien powstrzymać obcych w korytarzu, dopóki ma amunicję. Wiem, wiem, balans musi być zachowany.
A właśnie, o SentyGun też nie słychać. No i wzmianki w zasadach co do walki z pojazdami... czyli mamy spodziewać sie w przyszłości ACP ?
Swojego już zacząłem
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
I may be synthetic, but I'm not stupid.
Muttah
Posty: 1197
Rejestracja: 11 wrz 2005, 15:36
Lokalizacja: Katowice
Been thanked: 2 times

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Muttah »

Ja Royal Guardów z rozpędu wziąłem dwóch, ale faktycznie - jest to tylko trochę mocniejszy Warrior z dodatkowym skillem 'dowodzenia' (że tak to nazwijmy). Aczkolwiek jego umiejętność polepsza statsy wszystkich gości dookoła, tak więc jak już pomaluję to co mam sklejone, to spróbuję dodać chociaż jednego do ekipy.

Natomiast co do statsów obcych, to co tu dużo mówić - w podstawce dano nam 'kobiety i dzieci' ;) IMHO 'pieski' to kompletna bieda, nadają się tylko do robienia tłumu i związywania walką, bo chyba nigdy nic nimi nie zabiłem :D Z kolei infant warriors to już w ogóle 'coś', choć nadal słabizna - głównie ze względu na brak jakiegokolwiek przebicia pancerza. Gdyby było ich więcej, albo co turę dochodziłoby 2 nowych w gnieździe (a'la Space Hulk), to byłoby w sam raz. No ale tak jak już wspominałem - wystarczy dokupić paczkę warriorów i problem z głowy - zaczyna być znacznie ciekawiej, również w warstwie fog of war :D
Weyland
Posty: 5
Rejestracja: 24 sty 2016, 20:39

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Weyland »

Ja chyba po prostu zamienie figurki, bo infant wygladają solidniej i groźniej, niż warriors, figurki sa też troche większe, tylko czy nie będzie to za duża przewaga? Do kolekcji brakuje mi jeszcze komandosów Weyland Yutani, Predaliena i Royala. Czekamy pewnie wszyscy też na obiecanego sierżanta, aczkolwiek można awansować zawsze któregoś z żołdaków, tyle że shotgun by sie przydał, bo wydaje sie być ciekawą bronią w zwarciu.

Musze jeszcze się zapisać na jakiś kurs malowania, bo jak na razie moje dzieciątka wyglądają tak
http://s30.postimg.org/i5o5foj1s/125117 ... 6000_n.jpg
I may be synthetic, but I'm not stupid.
Muttah
Posty: 1197
Rejestracja: 11 wrz 2005, 15:36
Lokalizacja: Katowice
Been thanked: 2 times

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Muttah »

Eee tam, nie wiem na co narzekasz bo wyglądają jak należy (ew. zastosowałbym jakiegoś washa na loaderze żeby trochę podkreślić szczegóły). Natomiast nie zgodzę się co do tego, że infants wyglądają lepiej niż warriors - mnie wojownicy jawią się znacznie groźniej, głównie dlatego że infanty mają mniej drapieżne pozy (no i gładkie łebki :D).

A co do czekania, to chwilowo najchętniej bym przyjął resztę marines wraz z dowódcami (wziąłem też sentry guns oraz dodatkowe bitsy, będzie więcej opcji jeśli bym chciał kiedyś dodać trzeci oddział). Predaliena, Guardów i królową już mam, tak więc z obcych brakuje mi tylko facehuggerów i jajeczek. Co się zaś tyczy predatorów, to dostałem już chyba wszystko oprócz elders i youngbloods, ale ich akurat nie zamierzam brać (wystarczą mi póki co trzej z podstawki plus berserker i female predator - ale ta ostatnia dwójka jeszcze trochę poczeka na klejenie).

Koniec końców ma być też cięższy sprzęt, a konkretnie APC oraz dropship :D A przynajmniej takie chodziły gdzieś tam słuchy. Jeśli okaże się to prawdą, to czas zacząć budować makietę Hadley's Hope :twisted:
Weyland
Posty: 5
Rejestracja: 24 sty 2016, 20:39

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Weyland »

Z jajami poradziłem sobie sam, może nie jest to żaden wypas, ale żołędzie nadają się na początek idealnie :)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
I may be synthetic, but I'm not stupid.
Muttah
Posty: 1197
Rejestracja: 11 wrz 2005, 15:36
Lokalizacja: Katowice
Been thanked: 2 times

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Muttah »

Hmm, a nie są to przypadkiem orzechy włoskie? ;) Tak czy inaczej, patent jest zacny i jeśli się prędko nie doczekam (Prodos... ekhem), to chętnie skopiuję :D
Muttah
Posty: 1197
Rejestracja: 11 wrz 2005, 15:36
Lokalizacja: Katowice
Been thanked: 2 times

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Muttah »

Uff, wreszcie wyszczególniłem się z recenzją :D Wszystkich zainteresowanych zapraszam do lektury:

http://diversityspice.blogspot.com/

Co prawda figurki są dopiero na wczesnym etapie malowania, ale jakoś już tam wyglądają - poniżej mały teaser na zachętę:

Obrazek
Indar
Posty: 1057
Rejestracja: 25 sty 2013, 22:17
Lokalizacja: Łomża
Has thanked: 11 times
Been thanked: 39 times
Kontakt:

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Indar »

Po sieci krążą plotki że AVP pogrzebało Prodos - że firma wysłała informację do dystrybutorów iż bankrutuje.
http://forum.prodosgames.com/viewtopic. ... f&start=60
(post na samym dole)
Muttah
Posty: 1197
Rejestracja: 11 wrz 2005, 15:36
Lokalizacja: Katowice
Been thanked: 2 times

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Muttah »

Nie zdziwiłbym się, szczerze mówiąc :p Ale przed zasiewaniem paniki najpierw bym potwierdził z wiarygodnego źródła, bo takich wiadomości to już od dawna tyle krąży, że bądź tu człowieku mądry.
Assur
Posty: 62
Rejestracja: 19 kwie 2013, 16:37
Been thanked: 6 times

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Assur »

Plotki.

Prodos jest nieudolny w wielu aspektach swej działalności, ale nie zachowuje się jak bankrutująca firma. Wydają nowości, szukają pracowników/współpracowników, do Warzona ogłosili plan wydawniczy na najbliższe miesiące. Nie wierzę, by dotrzymali tego planu (organizacyjnie gdzieś się coś zawali znowu i będzie obsuwa), ale ktoś na skraju bankructwa takich rzeczy raczej nie robi. Jak się nimi jakiś urząd zajmie to z powodu nieterminowości itp niestaranności, a nie z braku kasy.
Awatar użytkownika
Musza
Posty: 421
Rejestracja: 04 sty 2015, 15:53
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Musza »

AkitaInu pisze:No właśnie "pier...ole" o tym że widocznie masz problem ze zrozumieniem połączeń między bohaterami, skilami i kartami skoro niewiele z tego wynika dla Ciebie i nie daje wielu opcji. Nawet jeżeli masz temat bardziej obeznany ;-) I nie robie tego złośliwie, żebyś nie myślał. Po prostu zbyt wiele słyszałem o tym jak różnie można grać w descenta, nie bazuje tu tylko na moim zdaniu.

A hybrid'a bym pewnie kupił gdyby był dostępny ;)

Co do przekonywania się - tu akurat masz rację więc ja też już przestane :P Ale o tym ze SH śsie w sumie nie slyszałem tu na forum opinii. Ciekawe czy są to opinie euro graczy czy rzeczywiście skirmishowców ;)

Nie widziałem AVP z bliska, jak wygląda szczegółowość grafik planszy (tzn kafli map)? i jak np. łączenie kafelków? Wchodzi w miare łatwo i się trzyma?

To mi się np. nie podobało w Dungeon Saga - brak łączenia kafli (za dużo małych). W claustro było np. ok bo kafle były spore i cięzkie i się nie przemieszczały.
tak się składa, że jeden jest na giełdzie :wink:
Awatar użytkownika
AkitaInu
Posty: 4054
Rejestracja: 12 lut 2012, 12:43
Lokalizacja: Chorzów
Has thanked: 7 times
Been thanked: 23 times

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: AkitaInu »

Dzięki Musza :)

Ale teraz chyba będzie ciężko z kasą niestety, za dużo za dużo tego wszystkiego :D Plus jednak cenowo wychodzi średnio za content :)

Poczekam na coś nowszego :D
Awatar użytkownika
Musza
Posty: 421
Rejestracja: 04 sty 2015, 15:53
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Re: AVP - Alien versus Predator od Prodos Games

Post autor: Musza »

AkitaInu pisze:Dzięki Musza :)

Ale teraz chyba będzie ciężko z kasą niestety, za dużo za dużo tego wszystkiego :D Plus jednak cenowo wychodzi średnio za content :)

Poczekam na coś nowszego :D
musiałbyś zobaczyć ten content na żywo, żeby zrozumieć :wink:
ODPOWIEDZ