Mage Knight - Podbój jednoosobowy
Mage Knight - Podbój jednoosobowy
Zapraszam do oglądania rozgrywki w "Mage Knight".
Jest to "Podbój jednoosobowy". Bohaterem, który będzie przemierzał nieprzyjazne ziemie Atlantii jest Ymirgh, fanowski krasnolud.
Dzisiaj tylko 2 odcinki - Setup i Runda 1, ale jak najszybciej postaram się dodać kolejne. Jak będzie można zauważyć, na lektora do TV się raczej nie nadaję, ale mam nadzieję, że chociaż kilka osób dotrwa do końca serialu
Mage Knight - Podbój jednoosobowy - Ymirgh
Gdyby ktoś miał ochotę podzielić się swoimi uwagami, skomentować, ukamieniować, to jak najbardziej zachęcam.
Jest to "Podbój jednoosobowy". Bohaterem, który będzie przemierzał nieprzyjazne ziemie Atlantii jest Ymirgh, fanowski krasnolud.
Dzisiaj tylko 2 odcinki - Setup i Runda 1, ale jak najszybciej postaram się dodać kolejne. Jak będzie można zauważyć, na lektora do TV się raczej nie nadaję, ale mam nadzieję, że chociaż kilka osób dotrwa do końca serialu
Mage Knight - Podbój jednoosobowy - Ymirgh
Gdyby ktoś miał ochotę podzielić się swoimi uwagami, skomentować, ukamieniować, to jak najbardziej zachęcam.
Ostatnio zmieniony 23 sie 2015, 15:26 przez woytas, łącznie zmieniany 4 razy.
Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy
Hej Woytas
Świetne filmiki - miło się oglądało (podczas obiadu ). Na pochwałę zasługuje super jakość dźwięku.
Filmiki spokojnie mogą służyć jako wprowadzające dla osób rozpoczynających przygodę z MK. Z początku myślałem, że mógłbyś obcinać końcowe przygotowania nowej rundy, ale właśnie ze względu na instruktażowe przesłanie filmików zmieniłem zdanie - ktoś, kto wie co i jak nie musi przecież oglądać do końca.
A z racji wspólnie rozegranych gier przesyłam jeszcze jedną uwagę na PW - wykorzystasz jak będziesz uważał
Ogólnie - świetna robota. Zaczynam odkładać po trochę czasu, żeby zagrać Krasnoludem.
Świetne filmiki - miło się oglądało (podczas obiadu ). Na pochwałę zasługuje super jakość dźwięku.
Filmiki spokojnie mogą służyć jako wprowadzające dla osób rozpoczynających przygodę z MK. Z początku myślałem, że mógłbyś obcinać końcowe przygotowania nowej rundy, ale właśnie ze względu na instruktażowe przesłanie filmików zmieniłem zdanie - ktoś, kto wie co i jak nie musi przecież oglądać do końca.
A z racji wspólnie rozegranych gier przesyłam jeszcze jedną uwagę na PW - wykorzystasz jak będziesz uważał
Ogólnie - świetna robota. Zaczynam odkładać po trochę czasu, żeby zagrać Krasnoludem.
Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy
Dodałem Rundę 3. Można oglądać.
Ais znalazł błąd w trakcie rozgrywki, w rundzie 2. Ciekawe czy ktoś jeszcze zwrócił na to uwagę. Mam nadzieję, że więcej wpadek nie będzie. Dzięki Ais.
Ais znalazł błąd w trakcie rozgrywki, w rundzie 2. Ciekawe czy ktoś jeszcze zwrócił na to uwagę. Mam nadzieję, że więcej wpadek nie będzie. Dzięki Ais.
Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy
Całkiem niedawno zakupiłem grę i zaczynam przygodę z MK.
Właśnie takiej relacji szukałem, świetny materiał dla początkujących graczy
Właśnie takiej relacji szukałem, świetny materiał dla początkujących graczy
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 05 lut 2015, 23:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 9 times
Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy
W 5 rundzie, przy podboju miasta nie wziąłeś chyba na rękę rany po użyciu "Krwawego szału".woytas pisze:Runda 5 już jest gotowa do oglądania.
Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy
Chyba masz rację, kolejna wpadka Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, to ewidentnie moja wina. Dzięki za zwrócenie uwagi, wieczorem dodam odpowiednią adnotację do video.pioma10 pisze:W 5 rundzie, przy podboju miasta nie wziąłeś chyba na rękę rany po użyciu "Krwawego szału".
Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy
Przeraża mnie ta gra
www.przystole.org <<=== Ameri, ameri i więcej ameri! :D
Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy
Runda 6 (i ostatnia) została dodana do playlisty.
Ciekaw jestem opinii na temat mojej prezentacji/rozgrywki, ale jakoś do tej pory nikt za bardzo nie miał ochoty się wypowiedzieć.
Ciekaw jestem opinii na temat mojej prezentacji/rozgrywki, ale jakoś do tej pory nikt za bardzo nie miał ochoty się wypowiedzieć.
Ty się jej nie bój, ty jej staw czoła! Gra na pierwszy rzut oka wydaje się trudna, ale po 2-3 grach większość zasad pozostaje w głowie.Fegat pisze:Przeraża mnie ta gra
Ostatnio zmieniony 23 sie 2015, 15:18 przez woytas, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy
Wydaje mi się, że kiedyś (rok wstecz) widziałem twoją prezentację MK na ZunTzu i pisałem że to jeden z lepszych runtruogh jakie są dostępne. To, że kilka razy zapominasz jakiś szczegół, to naprawdę drobnostka - MK ma od groma detali, dlatego tym większy szacunek za ogarnięcie rozgrywki. Bardzo dobra robota! Proszę o więcej.
Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy
Nie chce mi się uczyć tych wszystkich zasad na pamięć. Tylko dlatego nie mam jeszcze MK w domuwoytas pisze:Runda 6 (i ostatnia) została dodana do playlisty.
Ciekaw jestem opinii na temat mojej prezentacji/rozgrywki, ale jakoś do tej pory nikt za bardzo nie miał ochoty się wypowiedzieć.Ty się jej nie bój, ty jej staw czoła! Gra na pierwszy rzut oka wydaje się trudna, ale po 2/3 grach większość zasad pozostaje w głowie.Fegat pisze:Przeraża mnie ta gra
www.przystole.org <<=== Ameri, ameri i więcej ameri! :D
Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy
grabash4u, tak, kiedyś nagrałem dwie pierwsze rundy i gdzieś to na forum jeszcze powinno być, ale jakość nagrania była słabiutka, zainteresowanie też nikłe, więc dalej się w to nie bawiłem. Fajnie, że ci się podoba to co nagrałem teraz. Dzięki za budujący komentarz
Fegat, gra wspaniale ci się odwdzięczy za poświęcony jej czas
Fegat, gra wspaniale ci się odwdzięczy za poświęcony jej czas
Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy
Wszystkie odcinki wrzucone. Oglądalnośc pozytywnie mnie zaskoczyła, spodziewałem się dużo mniejszej ilości wejść.
W trakcie rozgrywki nie obyło się bez kilku wpadek:
Runda 2
W trakcie palenia Klasztoru wyzwałem do walki dodatkowo Rozwścieczonego wroga (Orka). Takie zagranie jest nieprawidłowe, co mi niestety umknęło. Nie mogę wyzwać Rozwścieczonego wroga paląc Klasztor. Można tak zagrać tylko gdy szturmujemy ufortyfikowane miejsce - Basztę, Wieżę Maga lub Miasto. W miejscach przygód takie zagranie również jest niedozwolone.
Runda 5
Nie wziąłem karty rany na rękę za zagranie Krwawego Szału.
Runda 6
Obie poniższe wpadki działały na moją niekorzyść, więc pomimo tego że się zdarzyły, to na szczęście nic na nich nie zyskałem.
W trakcie szturmu na miasto w fazie przyjmowania ran, powinienem wziąć tylko 2 rany na rękę (wziąłem 3), dzięki skillowi który posiadałem mój pancerz był powiększony o 1, czyli wynosił 4.
Chowańce zyskali dodatkowe 3 ataku dzięki zagranej przed walką karcie "Żar Walki", ale o tym też oczywiście zapomniałem.
Wszystkie te uwagi dodałem jako adnotacje do filmików.
W trakcie rozgrywki nie obyło się bez kilku wpadek:
Runda 2
W trakcie palenia Klasztoru wyzwałem do walki dodatkowo Rozwścieczonego wroga (Orka). Takie zagranie jest nieprawidłowe, co mi niestety umknęło. Nie mogę wyzwać Rozwścieczonego wroga paląc Klasztor. Można tak zagrać tylko gdy szturmujemy ufortyfikowane miejsce - Basztę, Wieżę Maga lub Miasto. W miejscach przygód takie zagranie również jest niedozwolone.
Runda 5
Nie wziąłem karty rany na rękę za zagranie Krwawego Szału.
Runda 6
Obie poniższe wpadki działały na moją niekorzyść, więc pomimo tego że się zdarzyły, to na szczęście nic na nich nie zyskałem.
W trakcie szturmu na miasto w fazie przyjmowania ran, powinienem wziąć tylko 2 rany na rękę (wziąłem 3), dzięki skillowi który posiadałem mój pancerz był powiększony o 1, czyli wynosił 4.
Chowańce zyskali dodatkowe 3 ataku dzięki zagranej przed walką karcie "Żar Walki", ale o tym też oczywiście zapomniałem.
Wszystkie te uwagi dodałem jako adnotacje do filmików.
-
- Posty: 299
- Rejestracja: 05 lut 2015, 23:19
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 9 times
Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy
Wielkie dzięki za możliwość obejrzenia 'podboju' w Twoim wykonaniu. Liczę na więcej .woytas pisze:Wszystkie odcinki wrzucone. Oglądalnośc pozytywnie mnie zaskoczyła, spodziewałem się dużo mniejszej ilości wejść.
Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy
Obejrzałem całość - zawsze fajnie popatrzeć na rozgrywkę kogoś innego.woytas pisze:Wszystkie odcinki wrzucone. Oglądalnośc pozytywnie mnie zaskoczyła, spodziewałem się dużo mniejszej ilości wejść.
W trakcie rozgrywki nie obyło się bez kilku wpadek:
Runda 2
W trakcie palenia Klasztoru wyzwałem do walki dodatkowo Rozwścieczonego wroga (Orka). Takie zagranie jest nieprawidłowe, co mi niestety umknęło. Nie mogę wyzwać Rozwścieczonego wroga paląc Klasztor. Można tak zagrać tylko gdy szturmujemy ufortyfikowane miejsce - Basztę, Wieżę Maga lub Miasto. W miejscach przygód takie zagranie również jest niedozwolone.
Runda 5
Nie wziąłem karty rany na rękę za zagranie Krwawego Szału.
Runda 6
Obie poniższe wpadki działały na moją niekorzyść, więc pomimo tego że się zdarzyły, to na szczęście nic na nich nie zyskałem.
W trakcie szturmu na miasto w fazie przyjmowania ran, powinienem wziąć tylko 2 rany na rękę (wziąłem 3), dzięki skillowi który posiadałem mój pancerz był powiększony o 1, czyli wynosił 4.
Chowańce zyskali dodatkowe 3 ataku dzięki zagranej przed walką karcie "Żar Walki", ale o tym też oczywiście zapomniałem.
Wszystkie te uwagi dodałem jako adnotacje do filmików.
Moje trzy grosze (to już razem 6 gr, ale obiecuję że więcej nie będzie) :
Runda 3
17:00 Zapewne zaaferowany przez odkrywanie kafla terenu i żetonów ruin straciłeś 3 punkty ruchu pozostałe z karty "Improwizacja"
Runda 4
34:30 Podczas awansu nie odkryłeś nowego herbu swojego bohatera, co do końca gry skutkowało bazowym pancerzem 3 zamiast 4 (a nawet zamiast 5 po dobraniu skila "Runa opieki")
35:45 Powiedziałeś, że WG nie może mieć więcej niż 3 białe kryształy. Reguła trzech kryształów nie dotyczy WG. Nie miało to akurat wpływu na Twoją grę.
Runda 6
19:35 W tym scenariuszu zdobycie obydwu miast powoduje, że gracz rozgrywa jeszcze jedną turę, ale WG już nie.
Dałoby Ci to kilka PZ więcej z racji kart w talii WG. Dodatkowo ze skila "Wypijmy za błędy" mogłeś dołożyć jeszcze jedną kartę do talii WG - zawsze to punkcik do statystyk.
Swoją drogą - "Wypijmy za błędy" - genialna nazwa
Podsumowując:
Wiem z doświadczenia, że dużo trudniej gra się w pojedynkę, bo nikt nie może wyłapać Twoich błędów na bieżąco, a jeśli nawet zrobisz to sam to bardzo często jest już za późno na odwracanie zmian. Presja kamery też na pewno nie pomaga.
Większość wpadek w Twojej rozgrywce była jednak na niekorzyść, więc nikt nie powinien podważać zwycięstwa Ymirgha.
Odwaliłeś kawał dobrej roboty. Liczba fanów MK powinna teraz lawinowo rosnąć, czego Tobie i sobie życzę.
Pozdrawiam
AiS
Re: Mage Knight - Podbój jednoosobowy
Mam tylko nadzieję, że ktoś przeze mnie nie będzie popełniał błędów w trakcie gry
Z tymi kryształami Wirtualnego Gracza to byłem gotów dać sobie rękę uciąć, ale masz rację, zasada 3 kryształów nie obowiązuje WG.
Z tymi kryształami Wirtualnego Gracza to byłem gotów dać sobie rękę uciąć, ale masz rację, zasada 3 kryształów nie obowiązuje WG.