Hej,
Tak przypomniała mi się pare miesięcy temu partia w smallworlda z kolegą.
On wziął pladrujące szkielety(jako pierwszy) a ja skontrowałem to biorąc dyplomatyczne trytony
Do 3 rundy podbiłem 10 regionów on 9. Przewaga 1 pkt co runde bez ruchu dawała mi zwycięstwo, poziom agresji kolegi bezcenny ;D
PS. nie było rasy, wyłożonej która by mu dała więcej pkt za region niż 1. W przypadku gdyby wymarł rasą, miałem jeszcze jeden żeton chyba do rzutu kostką, mógłbym przejąc jeszcze jedno pole (o ile dobrze pamiętam) : )
Smallworld - Szach mat w 3 rundzie 1on1
Re: Smallworld - Szach mat w 3 rundzie 1on1
Zgadzam się z przedmówcą. Ja odkładam dyplomatyczne do pudełka jak gram w 2 osoby
- rwieczor84
- Posty: 46
- Rejestracja: 27 kwie 2015, 13:41
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Smallworld - Szach mat w 3 rundzie 1on1
aż dziwne że twórcy gry w czasie testów tego nie wychwycili.
Dymplacją łatwo zablokować duży obszar planszy i pozostałą część "wyłączyć" i drugi gracz nie ma szans.
Na 3 graczy również jest bardzo potężna przy dobrym układzie zapewnia spokój na wiele tur.
Ja najczęściej w ogóle jej nie biorę do gry, ale by stosować taki zabieg dobrze mieć dodatki i uzupełniać ten brak innymi zdolnościami.
Dymplacją łatwo zablokować duży obszar planszy i pozostałą część "wyłączyć" i drugi gracz nie ma szans.
Na 3 graczy również jest bardzo potężna przy dobrym układzie zapewnia spokój na wiele tur.
Ja najczęściej w ogóle jej nie biorę do gry, ale by stosować taki zabieg dobrze mieć dodatki i uzupełniać ten brak innymi zdolnościami.