(Warszawa) Agresor - Piątek WIBHiIŚ PW

... czyli zloty miłośników planszówek! Tu możesz także umawiać się na granie w Twoim mieście.
Awatar użytkownika
nahar
Posty: 1348
Rejestracja: 24 sty 2005, 21:11
Lokalizacja: Warszawa....teraz
Has thanked: 125 times
Been thanked: 86 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: nahar »

Geko, rezerwuję miejsce przy L&C
Ostatnio zmieniony 27 sty 2015, 22:53 przez nahar, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
jenny70
Administrator
Posty: 170
Rejestracja: 19 kwie 2012, 21:32
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: jenny70 »

Geko pisze:Wstępnie zapowiadam swoją obecność w najbliższy piątek. Zamierzam wziąć Lewisa i Clarka (czas zapoznać gre). Chętnych zapraszam, ale jedno miejsce już zajęte (pozostają dwa wolne)! Start o 17.00, omówienie zasad w pakiecie.
Jeśli można, to chętnie przysiądę się do L&C
Awatar użytkownika
Geko
Posty: 6491
Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: Geko »

No to mamy komplet. Wybornie :-)
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Awatar użytkownika
jingowawa
Posty: 888
Rejestracja: 12 kwie 2010, 22:34
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: jingowawa »

W piątek ok. 17 planuje pojawić się z Relic Runners. Oprócz tego mogę mieć jeszcze np. Bora Bora, Takenoko, Tikala 2, Lords of Wateredep. Ale to już zależy od ewentualnych chętnych.
Awatar użytkownika
Draqe
Posty: 166
Rejestracja: 04 maja 2014, 15:12

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: Draqe »

Na Relic Runners bym się chętnie pisał :D
Jednak mam też pytanie: Jakąś grę z zombie ktoś ma?
A jeśli tak, to czy mógłby przynieść? :)
Awatar użytkownika
nahar
Posty: 1348
Rejestracja: 24 sty 2005, 21:11
Lokalizacja: Warszawa....teraz
Has thanked: 125 times
Been thanked: 86 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: nahar »

jingowawa pisze: Oprócz tego mogę mieć jeszcze np. Bora Bora, Lords of Wateredep. Ale to już zależy od ewentualnych chętnych.
Jeśli będzie czas po grze w L&C to chętnie zagram w te tytuły. Sam przyniosę Pupile Podziemi.
Awatar użytkownika
jingowawa
Posty: 888
Rejestracja: 12 kwie 2010, 22:34
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: jingowawa »

nahar pisze:
jingowawa pisze: Oprócz tego mogę mieć jeszcze np. Bora Bora, Lords of Wateredep. Ale to już zależy od ewentualnych chętnych.
Jeśli będzie czas po grze w L&C to chętnie zagram w te tytuły. Sam przyniosę Pupile Podziemi.
Pewnie skończycie po 19, więc może Bora da jeszcze radę, a jak nie, to Lordowie na pewno;)
puciek2
Posty: 305
Rejestracja: 05 gru 2014, 14:38

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: puciek2 »

A może ktoś chętny na Eclipse-a ?
Awatar użytkownika
Micelius
Posty: 758
Rejestracja: 19 lut 2009, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: Micelius »

Cześć, jestem chętny na Bora Bora.
Niech garby waszych wielbłądów będą zawsze tłuste!
Awatar użytkownika
Lothrain
Posty: 3410
Rejestracja: 18 sty 2011, 12:45
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 142 times
Been thanked: 300 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: Lothrain »

Micelius pisze:Cześć, jestem chętny na Bora Bora.
Ale żeby tak publicznie? Wstyd, naprawdę 8)
Awatar użytkownika
Micelius
Posty: 758
Rejestracja: 19 lut 2009, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: Micelius »

Prosty jasny przekaz :lol:
Niech garby waszych wielbłądów będą zawsze tłuste!
Awatar użytkownika
jenny70
Administrator
Posty: 170
Rejestracja: 19 kwie 2012, 21:32
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 3 times
Kontakt:

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: jenny70 »

Dziękuję za Lewis & Clark. Ta gra jest naprawdę super - właśnie wskoczyła na pierwsze miejsce w moim prywatnym rankingu ;)
Awatar użytkownika
nahar
Posty: 1348
Rejestracja: 24 sty 2005, 21:11
Lokalizacja: Warszawa....teraz
Has thanked: 125 times
Been thanked: 86 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: nahar »

W moim też - mimo, że tylko obserwowałem Waszą grę.

I dzięki za pokazanie Shinobi - może jednak zostanie w domu mój egzemplarz.
Awatar użytkownika
Geko
Posty: 6491
Rejestracja: 18 mar 2006, 22:29
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: Geko »

jenny70 pisze:Dziękuję za Lewis & Clark. Ta gra jest naprawdę super - właśnie wskoczyła na pierwsze miejsce w moim prywatnym rankingu ;)
Mnie też nie daje spokoju. Jak się pojawienie niedługo to pewnie przyniose :-)
Moje blogowanie na ZnadPlanszy.pl
Na BGG jako GekoPL. Ja tu tylko moderuję, żaden ze mnie administrator.
Awatar użytkownika
nahar
Posty: 1348
Rejestracja: 24 sty 2005, 21:11
Lokalizacja: Warszawa....teraz
Has thanked: 125 times
Been thanked: 86 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: nahar »

Geko - od razu może mnie uwzględniać jako gracza w L&C.
Być może do tego czasu będę miał swój egzemplarz.
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8128
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 79 times
Been thanked: 252 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: jax »

Jutro wezmę Battle at Kemble's Cascade (świetny prekursor gatunku shoot'em'up :) ). No i będzie już Uranopolis - mam nadzieję że znajdą się hexomaniacy chętni do testow.
Będę krótko przed 17:00.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Awatar użytkownika
jingowawa
Posty: 888
Rejestracja: 12 kwie 2010, 22:34
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: jingowawa »

jax pisze:Jutro wezmę Battle at Kemble's Cascade (świetny prekursor gatunku shoot'em'up :) ). No i będzie już Uranopolis - mam nadzieję że znajdą się hexomaniacy chętni do testow.
Będę krótko przed 17:00.
Ja bym chętnie stateczkiem polatał, ale będę po 17 dopiero.
Szadoł
Posty: 713
Rejestracja: 20 sie 2012, 14:04
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: Szadoł »

jax pisze:Jutro wezmę Battle at Kemble's Cascade (świetny prekursor gatunku shoot'em'up :) ).
Teoria brzmi ciekawie. Szkoda że jutro akurat nie będę mógł się zjawić by zweryfikować w praktyce.
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8128
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 79 times
Been thanked: 252 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: jax »

jingowawa pisze:
jax pisze:Jutro wezmę Battle at Kemble's Cascade (świetny prekursor gatunku shoot'em'up :) ). No i będzie już Uranopolis - mam nadzieję że znajdą się hexomaniacy chętni do testow.
Będę krótko przed 17:00.
Ja bym chętnie stateczkiem polatał, ale będę po 17 dopiero.
Zanim rozłożę minie parę minut. Jest duża szansa na zgranie się.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Awatar użytkownika
GrzeL
Administrator
Posty: 1140
Rejestracja: 24 paź 2011, 15:13
Lokalizacja: okolica Warszawy
Has thanked: 9 times
Been thanked: 56 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: GrzeL »

jax pisze:[...]No i będzie już Uranopolis - mam nadzieję że znajdą się hexomaniacy chętni do testow.
Przed lub po czymś większym, chętnie zagram.
Awatar użytkownika
jingowawa
Posty: 888
Rejestracja: 12 kwie 2010, 22:34
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: jingowawa »

jax pisze:
jingowawa pisze:
jax pisze:Jutro wezmę Battle at Kemble's Cascade (świetny prekursor gatunku shoot'em'up :) ). No i będzie już Uranopolis - mam nadzieję że znajdą się hexomaniacy chętni do testow.
Będę krótko przed 17:00.
Ja bym chętnie stateczkiem polatał, ale będę po 17 dopiero.
Zanim rozłożę minie parę minut. Jest duża szansa na zgranie się.
Super, to poczekacjcie na mnie. Mój tel w razie czego masz, prawda?
Awatar użytkownika
jingowawa
Posty: 888
Rejestracja: 12 kwie 2010, 22:34
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 1 time

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: jingowawa »

jax pisze:Jutro wezmę Battle at Kemble's Cascade (świetny prekursor gatunku shoot'em'up :) ).
Z tym świetnym, to bym nie przesadzał. Gra ma fajny pomysł i oprawę, ale przez gigantyczne downtime'y odechciewa się grać. Niby nie była zła ta gra, ale żal tych 3 godzin trochę. Strach pomyśleć, co by było, gdybyśmy grali na 4 - pewnie byśmy się nie wyrobili. To pudełkowe 75-90, nawet przy graczach znających grę wydaje się dość mocno optymistyczne. Ciesze się, że zagrałem, ale więcej już nie chcę.
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8128
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 79 times
Been thanked: 252 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: jax »

jingowawa pisze:
jax pisze:Jutro wezmę Battle at Kemble's Cascade (świetny prekursor gatunku shoot'em'up :) ).
Z tym świetnym, to bym nie przesadzał. Gra ma fajny pomysł i oprawę, ale przez gigantyczne downtime'y odechciewa się grać. Niby nie była zła ta gra, ale żal tych 3 godzin trochę. Strach pomyśleć, co by było, gdybyśmy grali na 4 - pewnie byśmy się nie wyrobili. To pudełkowe 75-90, nawet przy graczach znających grę wydaje się dość mocno optymistyczne. Ciesze się, że zagrałem, ale więcej już nie chcę.
Ech, jingo jingo, niestety nie zmierzasz w kierunku konsera win (znaczy się gier) delektującego się każdym łykiem, ale w kierunku miłośnika szybko wypijanych szemranych trunków (oby szybko i jak najwięcej) ;)

Edit: ilość rund jest łatwo regulowalna, graliśmy 4+9+2 bossowe, można odjąć karty przestrzeni kosmicznej (każde 3 karty mniej to 1 tura mniej) i będzie krócej. Oczywiście bez przesady z krótkością, bo jakiś rozwój sytuacji i statku musi być.
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
Awatar użytkownika
sillue
Posty: 468
Rejestracja: 18 kwie 2012, 14:23
Lokalizacja: Piastów
Has thanked: 3 times
Been thanked: 1 time

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: sillue »

jingowawa pisze:
jax pisze:Jutro wezmę Battle at Kemble's Cascade (świetny prekursor gatunku shoot'em'up :) ).
Z tym świetnym, to bym nie przesadzał. Gra ma fajny pomysł i oprawę, ale przez gigantyczne downtime'y odechciewa się grać. Niby nie była zła ta gra, ale żal tych 3 godzin trochę. Strach pomyśleć, co by było, gdybyśmy grali na 4 - pewnie byśmy się nie wyrobili. To pudełkowe 75-90, nawet przy graczach znających grę wydaje się dość mocno optymistyczne. Ciesze się, że zagrałem, ale więcej już nie chcę.
widocznie jestem dziwny, mnie się nie dłużyło czekanie...
a może rozwalenie Bossa przy pomocy full-power-plasma headszota trochę pomogło... :lol:
Awatar użytkownika
jax
Posty: 8128
Rejestracja: 13 lut 2006, 10:46
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 79 times
Been thanked: 252 times

Re: [Warszawa] AGRESOR Piątek Inżynieria Środowiska PW

Post autor: jax »

Udane spotkanie w Agresorze.
Jedyny minus to niska frekwencja i z tego co widziałem parę osób musiało odejść z kwitkiem...

Na początku - skoro powolne jednostki Uranopolis nie dotarły jeszcze na pole bitwy - rozegrałem z GrzeLem pojedynek Moloch vs Smart, z którego Moloch wyszedł zwycięsko. W sztabie Smarta chyba poleciały głowy za jeden krytyczny błąd podczas starcia. Nie wiem - ja siedziałem w sztabie Molocha ;)

Potem wraz z sillue i jingo udałem do w kosmiczną podróż do Kemble's Cascade. Podróż najeżona była obcymi, meteorytami, anomaliami, wormholami, tajemniczymi labiryntami etc. Każdy zginął kilka razy, ale moduł ratunkowy zawsze działał i pozwalał się się odrodzić :) Każdy z dzielnych pilotów miał jakieś niespodziewane tricki w rękawie - ja wykonałem Crazy Ivana gdy do mnie strzelał sillue, z kolei sillue w krytycznym momencie - podczas starcia z super-bossem - wykonał przeciążenie swych broni pozwalające na podwójną moc uderzeniową. W rezultacie 3 części bossa się rozpadły. Zwrotów akcji nie brakowało. Ze rywalizacji o VPki - zdobywane na różnych płaszczyznach: destrukcje współgraczy, niszczenie przeciwników, powiedzmy, 'komputerowych', eksploracje obiektów obcych, misje, achievementy, power upy etc) zwycięsko wyszedł sillue.
[@sillue - miałeś 2VP mniej, w rozpisce elementów ( i tylko tam) jest informacja że bronie to nie 'mods'].

Na koniec zająłem się handlem szlachetnymi kamieniami w Splendorze. Grę, której nienawdziłem, zacząłem nienawdzić odrobinę mniej. Pojawił się element realnego wyścigu i rywalizacji. Sillue dosłownie o ruch ubiegł mnie i zniweczył moje zwycięstwo na tie-breakerze :) A Jingo znów nie rzucał się w oczy ;)

Dzięki za spotkanie i miejmy nadzieję, że będzie lepsza frekwencja następnym razem :)
Mechaniki dice placement i dice manipulation świadczą o słabości i braku pomysłowości projektanta.
--
"We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing."
G. B. Shaw
ODPOWIEDZ