Star Wars: X-Wing (Jason Little)

Dyskusje o konkretnych grach bitewnych
albarist
Posty: 60
Rejestracja: 20 lut 2012, 11:44

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: albarist »

beerbear87 pisze:A old republic to nie sa czasem tysiące lat przed nową trylogią?
Ledwo 4 tysiące lat wcześniej
beerbear87 pisze: FFG średnio sie przejmuje kanonicznością, 4 fala wyszła już po ogłoszeniu niekanonicznosci EU, a co dopiero powiedziec o 5 czy S&V? :P
Te statki mogli mieć zaprojektowane już dawno (znając fgg raczej na pewno). I tutaj w sumie nie tyle chodzi czym się przejmują a do czego mają prawa.
Nie pogardził bym Yuuzuhanami, z jakąś fajną nowa mechaniką tarcz np.
Awatar użytkownika
Pasza26
Posty: 345
Rejestracja: 09 cze 2013, 20:39
Lokalizacja: Warszawa

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Pasza26 »

Dla 90% nabywców X-Winga kanoniczność (cokolwiek to jest), czy też jej brak, nie ma większego znsczenia. Gra ma być fajna, stateczki ładne i aby to wszystko przy okazji za bardzo budżetu domowego nie zniszczyło :)
Awatar użytkownika
beerbear87
Posty: 96
Rejestracja: 11 mar 2014, 17:34
Lokalizacja: Gliwice

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: beerbear87 »

Pasza26 pisze: i aby to wszystko przy okazji za bardzo budżetu domowego nie zniszczyło :)
to akurat jest niemożliwe :P
Awatar użytkownika
ram
Posty: 201
Rejestracja: 29 lis 2005, 16:07
Has thanked: 103 times
Been thanked: 23 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: ram »

Pasza26 pisze:Dla 90% nabywców X-Winga kanoniczność (cokolwiek to jest), czy też jej brak, nie ma większego znsczenia. Gra ma być fajna, stateczki ładne i aby to wszystko przy okazji za bardzo budżetu domowego nie zniszczyło :)
albarist pisze: Te statki mogli mieć zaprojektowane już dawno (znając fgg raczej na pewno). I tutaj w sumie nie tyle chodzi czym się przejmują a do czego mają prawa.
+1
Właśnie o to chodzi - na co im (FFG) pozwoli licencja.

Wydaje mi się, że największe szanse są na (ewentualne) nowe statki z "Rebels".
47
Awatar użytkownika
KingOfLute
Posty: 44
Rejestracja: 13 maja 2010, 13:59
Lokalizacja: Poznań

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: KingOfLute »

Co do znaczników - pojawiły się jeszcze inne, można sobie nawet wybrać tekst/logo i kolor.
Szkoda, ze już swoje zamówiłem :/

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=4636276436

Obrazek
==============================
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Wintermute
Posty: 945
Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Wintermute »

Dranie nie daja odetchnac.

Koniec pazdziernika:

http://galakta.pl/gry/gry-figurkowe-2/x ... -dodatkow/
Alien Frontiers, Descent 2ed, D&D: Drizzt, Doom, Dreadfleet, Fortune & Glory+Exp, Ghost Stories, High Command, LOTR LCG, Middle-Earth Quest, Sid Meier's Civilization, Space Hulk, Warhammer Quest ACG, War of the Ring + Exp, Warzone, X-Wing
Awatar użytkownika
beerbear87
Posty: 96
Rejestracja: 11 mar 2014, 17:34
Lokalizacja: Gliwice

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: beerbear87 »

Awatar użytkownika
Wintermute
Posty: 945
Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Wintermute »

Bedzie mozna wsadzic bombke do ywinga:) Nie tylko scumowego ale rebelianckiego tez...

Ja tam cierpliwy jestem, skoro 2015 to pewnie najwczesniej luty...
Alien Frontiers, Descent 2ed, D&D: Drizzt, Doom, Dreadfleet, Fortune & Glory+Exp, Ghost Stories, High Command, LOTR LCG, Middle-Earth Quest, Sid Meier's Civilization, Space Hulk, Warhammer Quest ACG, War of the Ring + Exp, Warzone, X-Wing
Awatar użytkownika
beerbear87
Posty: 96
Rejestracja: 11 mar 2014, 17:34
Lokalizacja: Gliwice

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: beerbear87 »

mnie kręcą te Illicit Upgrade http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... ?eidn=5107 niektóre zapowiadają się tak cudnie że to mało powiedziane :D
Awatar użytkownika
Wintermute
Posty: 945
Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Wintermute »

Hmm, im wiecej czytam o nowej frakcji, tym bardziej mam odczucia, ze beda troche przegieci:

http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... ?eidn=5138
Alien Frontiers, Descent 2ed, D&D: Drizzt, Doom, Dreadfleet, Fortune & Glory+Exp, Ghost Stories, High Command, LOTR LCG, Middle-Earth Quest, Sid Meier's Civilization, Space Hulk, Warhammer Quest ACG, War of the Ring + Exp, Warzone, X-Wing
Awatar użytkownika
Atamán
Posty: 1344
Rejestracja: 13 kwie 2010, 12:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 555 times
Been thanked: 283 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Atamán »

Też mam takie wrażenie. Zdolności pilotów nowych Y-wingów są bardzo mocne. Nowe astromechy dla nich też znacznie lepsze od tych rebelianckich. Z-95 z dostępem do nielegalnych ulepszeń też mogą działać cuda. Wydaje mi się, że robią to celowo, by gracze bardziej wkręceni oraz gracze turniejowi mocno weszli w trzecią frakcję. Gracze bardziej okazjonalni mogą mieć mimo wszystko opory, by kupić statki trzeciej frakcji (bo trzeba od razu wydać więcej kasy, by sensowni nimi grać, a także z punktu widzenia klimatu szumowiny i nikczemnicy są mniej pociągający od imperium czy rebelii).
Awatar użytkownika
sirwei
Posty: 1654
Rejestracja: 26 gru 2012, 18:29
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: sirwei »

Jakbym miał wybierać to wolę być przemytnikiem lub łowcą nagród a nie praworządnym rebeliantem lub pozbawionym możliwości samodzielnych decyzji imperialistą. Gdzie Outrider, Hounds Tooth i Starlight Intruder?
Nobody`s perfect, everybody frytki.

Moja kolekcja
Awatar użytkownika
Hiu
Posty: 1147
Rejestracja: 24 kwie 2012, 14:59
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 2 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Hiu »

jak mialbym wybierac, to wolalbym sie przeleciec star destroyer'em ;)
Awatar użytkownika
karawanken
Posty: 2360
Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 75 times
Been thanked: 96 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: karawanken »

Proście a będzie wam dane :)
Awatar użytkownika
Wintermute
Posty: 945
Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Wintermute »

sirwei pisze:Jakbym miał wybierać to wolę być przemytnikiem lub łowcą nagród a nie praworządnym rebeliantem lub pozbawionym możliwości samodzielnych decyzji imperialistą. Gdzie Outrider, Hounds Tooth i Starlight Intruder?
sirwei, bluznisz:)

A wymienieni piloci pewnie beda w nastepnej fali...

Dolozenie przegietych pilotow i zdolnosci to pojscie po najmniejszej linii oporu... Chociaz na pewno trzecia frakcja zamiesza na turniejach. Czyzby konczyly sie pomysliy i to wszystko szlo w strone - kto kupil ostatni dodatek ten wygrywa?

Zeby nie bylo widze tez dobre strony, np. rebeliancki y-wing dostanie mozliwsoc zrzucania bombek.
Alien Frontiers, Descent 2ed, D&D: Drizzt, Doom, Dreadfleet, Fortune & Glory+Exp, Ghost Stories, High Command, LOTR LCG, Middle-Earth Quest, Sid Meier's Civilization, Space Hulk, Warhammer Quest ACG, War of the Ring + Exp, Warzone, X-Wing
Awatar użytkownika
sirwei
Posty: 1654
Rejestracja: 26 gru 2012, 18:29
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: sirwei »

Przekręty to domena oszustów czyli szmuglerów i łowców nagród więc wszystko do siebie pasuje. Ci grający fair muszą się bardziej postarać biedaki ;)
Nobody`s perfect, everybody frytki.

Moja kolekcja
Awatar użytkownika
Atamán
Posty: 1344
Rejestracja: 13 kwie 2010, 12:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 555 times
Been thanked: 283 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Atamán »

sirwei pisze:Jakbym miał wybierać to wolę być przemytnikiem lub łowcą nagród a nie praworządnym rebeliantem lub pozbawionym możliwości samodzielnych decyzji imperialistą. Gdzie Outrider, Hounds Tooth i Starlight Intruder?
Tak, ale takich jak Ty jest jeden na stu. :wink:
Wintermute pisze:Zeby nie bylo widze tez dobre strony, np. rebeliancki y-wing dostanie mozliwsoc zrzucania bombek.
Na plus jest też to, że dodali zestawy do konwersji dodatkowego Y-winga oraz Slave'a. Dzięki temu (przy założeniu, że mamy już swoją flotę imperium i rebelii) po zakupie tego jednego dodatku (zapewne za ok. 100zł) mamy już całkiem pokaźną flotę dla trzeciej frakcji (1 duży i 4 małe statki).
Awatar użytkownika
sirwei
Posty: 1654
Rejestracja: 26 gru 2012, 18:29
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: sirwei »

No to jestem jednym z wybrańców ;)
Nobody`s perfect, everybody frytki.

Moja kolekcja
Awatar użytkownika
beerbear87
Posty: 96
Rejestracja: 11 mar 2014, 17:34
Lokalizacja: Gliwice

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: beerbear87 »

Afaik to są kartoniki dla konwersji oprócz y winga oraz slave także hwk. :) wiec kupując zestaw masz 5 malych i 1 duży (zakladajac ze masz modele)
Awatar użytkownika
Atamán
Posty: 1344
Rejestracja: 13 kwie 2010, 12:42
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 555 times
Been thanked: 283 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: Atamán »

A racja, jest też i HWK. No to tym lepiej :)
Awatar użytkownika
sirwei
Posty: 1654
Rejestracja: 26 gru 2012, 18:29
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: sirwei »

Mam pytanko techniczne. Zdarzyło się komuś zestrzelić korwetę koreliańską lub transportowiec? Ile czasu gry to może zająć?
Nobody`s perfect, everybody frytki.

Moja kolekcja
Awatar użytkownika
sirwei
Posty: 1654
Rejestracja: 26 gru 2012, 18:29
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: sirwei »

Ktoś coś odpisze?
Nobody`s perfect, everybody frytki.

Moja kolekcja
aryss
Posty: 266
Rejestracja: 22 lis 2013, 15:22
Lokalizacja: Festung Krakau
Has thanked: 11 times
Been thanked: 19 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: aryss »

Pytasz na złym forum :P Lepiej było zapytać na forum galakty/fb X-wingowym. Tu mimo wszystko w tym temacie mniejszy ruch. Ale odpowiadajac:
Tak, wiele razy i też wiele razy tracąć.
A pytanie ile czasu gry jest źle postawione, bo zależy od formatu punktowego jakiego będziesz grać. Grywałem na transporter od 200vs200 aż do ponad 500vs500 ( tu już z Korwetami) i wiadomo że im więcej statkó i większe parcie tym szybciej grubasy spadają. Aż do jednej rundy od wejścia większej ilości statów w zasięg 3 ( tu dotyczy trampka). Jeśli chodzi o czasochlonność gry epickiej to już 2-3h trzeba liczyć. NIestety największe problemy zawsze są z rozstawianiem oraz zbieraniem po grze bo tyle tego stuffu jest ;D
Awatar użytkownika
sirwei
Posty: 1654
Rejestracja: 26 gru 2012, 18:29
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: sirwei »

Nie mam zbytnio ochoty zakładać konta na forum żeby dopytać o jeden temat. Domyślam się że zazwyczaj kilka myśliwców wali na kolosa a reszta osłania. A są domyślnie jakieś misje wymagające zestrzelenia kobyły?
Nobody`s perfect, everybody frytki.

Moja kolekcja
aryss
Posty: 266
Rejestracja: 22 lis 2013, 15:22
Lokalizacja: Festung Krakau
Has thanked: 11 times
Been thanked: 19 times

Re: Star Wars: X-Wing

Post autor: aryss »

To nie płacz że nikt Ci nie odpisuje :)

Różnie, zależy od tego jak są statki zbudowane, czy bardzo przeszkadzają w danym momencie czy też można je na później zostawić.

Co do misji to tak, w Tantive jest kampania bodajże z 6 misji się składająca ( przy czym grasz 4 bo te 2 są warunkowe zależne od wyników wczesniejszych) dla Transportera jest chyba 4 misyjna kampania.
ODPOWIEDZ