Mage Knight (Vlaada Chvatil)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Re: Mage Knight
Nagrałem jedną rundę na module ZunTzu. Wyszło średnio, ale robiłem to pierwszy raz i nie mam doświadczenia w tej kwestii. Początkowo plik wylądował w koszu, ale stwierdziłem że jednak go upublicznię na kilka dni. Miłego (mam nadzieję) oglądania.
Zauważyłem, że na przeglądarce Maxthon plik otwiera się w słabej jakości.
Podbój jednoosobowy
Zauważyłem, że na przeglądarce Maxthon plik otwiera się w słabej jakości.
Podbój jednoosobowy
- sqb1978
- Posty: 2622
- Rejestracja: 18 gru 2013, 16:54
- Lokalizacja: Rzeszów
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 139 times
Re: Mage Knight
Jest git dzięki, wyślę znajomemu, który się uczy.
Sprzedam: Mr Jack Pocket, Blokus, Strife, Forgotten Circles EN + naklejki
Blog LotR LCG: Ranjufuls.pl, wątek na forum
Blog LotR LCG: Ranjufuls.pl, wątek na forum
- RUNner
- Posty: 4164
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 575 times
- Been thanked: 1027 times
Re: Mage Knight
Rozegrałem w weekend 2 partie Pierwszego Rekonesansu. W pierwszej partii nie ogarnąłem wszystkich zasad i część niestety pogubiłem. Na drugi dzień podszedłem już lepiej zwarty i gotowy. Niestety nie zdążyłem odkryć miasta, więc cel główny nie został zrealizowany, a zdobyłem 41 punktów.
Pierwsze wrażenia.
1. Setup
Pierwszy setup trwał bardzo długo, ale już za drugim razem wszystko rozłożyłem bez instrukcji i zajęło mi to nie więcej niż 5 minut. Oczywiście zegarka w ręku nie miałem i pomiar wykonany "na oko", ale to świadczy o tym że dramatu nie było. Bardziej skomplikowane scenariusze zapewne rozkłada się dłużej, ale podejrzewam że grając często nie jest to żadnym utrudnieniem.
2. Rozgrywka
Mimo że miałem wysokie wymagania odnośnie MK, jednocześnie nie liczyłem na efekt "wow". Instrukcję przeczytałem kilka razy, obejrzałem kilka filmów i wiedziałem czego się spodziewać. Grałem solo i moje tury trwały bardzo krótko, więc w ogranym gronie zapewne można zagrać w więcej osób niż dwie. Mechanika jest płynna i dobrze funkcjonuje. Deckbuilding sprawdza się bardzo dobrze, ale dla mnie to żadna nowość bo sporo grałem w Thunderstone i poczułem się tutaj jak w domu. Zasad do opanowania jest sporo, ale większość z nich jest intuicyjna i zostaje w głowie.
3. Wrażenia
MK nie jest klasyczną przygodówką, ale ma sporo elementów charakterystycznych dla tego gatunku. Czuć przygodę, jest trochę losowości gdy wkracza się do Lochu albo szturmuje Basztę w nocy, jest element ryzyka. Optymalizacja oczywiście jest podstawą, ale zupełnie mnie nie przeraziła. Czytałem że jest miliard możliwości i sporo decyzji, ale chyba nie w tym pierwszym scenariuszu? Mając na ręce karty, raczej wiadomo co będzie korzystne w danej turze.
Czas szybko mi minął przy grze i czekam na kolejną partię, a to najlepsza rekomendacja! MK wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie i mogę polecić grę do partii solowych.
4. Pierwsza ocena.
Wystawiam MK na razie 8/10. Gra nie jest idealna, ale na razie nie jestem w stanie sprecyzować czego dokładnie mi brakuje. Jeden punkt odjąłem za wykonanie, bo większość grafik jest wg mnie przeciętna, a mam na punkcie kart bzika. Bardzo subiektywna ocena, kwestia gustu. Dla mnie tutaj wyznacznikiem są grafiki z WP: LCG.
Inną wadą MK jest rozmiar gry, który sprawia że trzeba mieć naprawdę sporych rozmiarów stół. W grze jednoosobowej się mieszczę, ale nie ma takiej opcji dla 3-4 graczy. Jak ktoś ma dużo miejsca, albo lubi grać na podłodze, to nie ma problemu.
To by było na tyle pierwszych wrażeń. Z każdą rozgrywką zapewne będę miał więcej do powiedzenia.
Pierwsze wrażenia.
1. Setup
Pierwszy setup trwał bardzo długo, ale już za drugim razem wszystko rozłożyłem bez instrukcji i zajęło mi to nie więcej niż 5 minut. Oczywiście zegarka w ręku nie miałem i pomiar wykonany "na oko", ale to świadczy o tym że dramatu nie było. Bardziej skomplikowane scenariusze zapewne rozkłada się dłużej, ale podejrzewam że grając często nie jest to żadnym utrudnieniem.
2. Rozgrywka
Mimo że miałem wysokie wymagania odnośnie MK, jednocześnie nie liczyłem na efekt "wow". Instrukcję przeczytałem kilka razy, obejrzałem kilka filmów i wiedziałem czego się spodziewać. Grałem solo i moje tury trwały bardzo krótko, więc w ogranym gronie zapewne można zagrać w więcej osób niż dwie. Mechanika jest płynna i dobrze funkcjonuje. Deckbuilding sprawdza się bardzo dobrze, ale dla mnie to żadna nowość bo sporo grałem w Thunderstone i poczułem się tutaj jak w domu. Zasad do opanowania jest sporo, ale większość z nich jest intuicyjna i zostaje w głowie.
3. Wrażenia
MK nie jest klasyczną przygodówką, ale ma sporo elementów charakterystycznych dla tego gatunku. Czuć przygodę, jest trochę losowości gdy wkracza się do Lochu albo szturmuje Basztę w nocy, jest element ryzyka. Optymalizacja oczywiście jest podstawą, ale zupełnie mnie nie przeraziła. Czytałem że jest miliard możliwości i sporo decyzji, ale chyba nie w tym pierwszym scenariuszu? Mając na ręce karty, raczej wiadomo co będzie korzystne w danej turze.
Czas szybko mi minął przy grze i czekam na kolejną partię, a to najlepsza rekomendacja! MK wywarł na mnie bardzo dobre wrażenie i mogę polecić grę do partii solowych.
4. Pierwsza ocena.
Wystawiam MK na razie 8/10. Gra nie jest idealna, ale na razie nie jestem w stanie sprecyzować czego dokładnie mi brakuje. Jeden punkt odjąłem za wykonanie, bo większość grafik jest wg mnie przeciętna, a mam na punkcie kart bzika. Bardzo subiektywna ocena, kwestia gustu. Dla mnie tutaj wyznacznikiem są grafiki z WP: LCG.
Inną wadą MK jest rozmiar gry, który sprawia że trzeba mieć naprawdę sporych rozmiarów stół. W grze jednoosobowej się mieszczę, ale nie ma takiej opcji dla 3-4 graczy. Jak ktoś ma dużo miejsca, albo lubi grać na podłodze, to nie ma problemu.
To by było na tyle pierwszych wrażeń. Z każdą rozgrywką zapewne będę miał więcej do powiedzenia.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Re: Mage Knight
Przez całą sobotę graliśmy w MK w trzy osoby grało się świetnie po kilkunastu godzinach (przerywanych Stochem i Bródką) ciągle chcieliśmy rozegrać ponownie partie Grało się świetnie każdy obserwował ruchy innego gracza, wcale nam się nie dłużyło. Niestety nie udało nam się podbić zamków w 4 rundach ale opracowaliśmy lepszą taktykę na następną rozgrywkę Nie mogę się doczekać dodatku Lost Legion, na razie zamówiłem koszulki z różnymi kolorami pleców, bo na stole wszystko wygląda tak samo.
- Gambit
- Posty: 5239
- Rejestracja: 28 cze 2006, 12:50
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 526 times
- Been thanked: 1846 times
- Kontakt:
Re: Mage Knight
Koszulki, do których włożysz karty akcji podstawowych, artefakty, czary, rany i akcje zaawansowane MUSZĄ mieć takie same kolory pleców. Bo będą mieszane w jednym decku i nie mogą się między sobą różnić. Inne "plecki" możesz dać dla złotych i srebrnych jednostek. I to w zasadzie tyle, bo karty pomocy (tereny i skille) powinny być w przezroczystych koszulkach.grzemek pisze:Przez całą sobotę graliśmy w MK w trzy osoby grało się świetnie po kilkunastu godzinach (przerywanych Stochem i Bródką) ciągle chcieliśmy rozegrać ponownie partie Grało się świetnie każdy obserwował ruchy innego gracza, wcale nam się nie dłużyło. Niestety nie udało nam się podbić zamków w 4 rundach ale opracowaliśmy lepszą taktykę na następną rozgrywkę Nie mogę się doczekać dodatku Lost Legion, na razie zamówiłem koszulki z różnymi kolorami pleców, bo na stole wszystko wygląda tak samo.
Re: Mage Knight
tak tez zrobie wszystkie karty podstawowe wloze w koszulki z czerwonymi pleckami - nie beda mi sie mylic z wojskami (srebrne i złote), tak jak ma to Gambit, do tego przezroczyste koszulki na karty pomocy i to tyle. Bez koszulek za bardzo martwie się o i wytrzymałość tych kart, które są jakieś takie cieniutkie.
- RUNner
- Posty: 4164
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 575 times
- Been thanked: 1027 times
Re: Mage Knight
Wczoraj zabrałem się za Podbój jednoosobowy z udziałem Wirtualnego Gracza. Scenariusz zakończył się porażką, bo nie zdołałem podbić żadnego z miast. Wędrowałem sobie po mapie i zabrakło mi czasu. Myślę że już nie skorzystam z WG w tym scenariuszu, bo zwyczajnie nie wiem w jakim celu? Skoro WG ma mnie tylko poganiać to jest mi zupełnie zbędny, bo tylko w pierwszej rundzie "ogłosił" koniec rundy. W pozostałych rundach ja szybciej wyczerpywałem swoją talię kart. Szkoda że WG nie zbiera punktów.
Scenariusze w MK są ograniczone czasowo, wszystko przebiega według rund. Żaden inny timer nie jest potrzebny, bo gracz żeby cokolwiek zrobić, musi zagrywać karty. A skoro kart ubywa, nowa runda jest coraz bliżej.
Pomimo 2,5h rozgrywki miałem wczoraj ochotę zagrać ponownie!
Scenariusze w MK są ograniczone czasowo, wszystko przebiega według rund. Żaden inny timer nie jest potrzebny, bo gracz żeby cokolwiek zrobić, musi zagrywać karty. A skoro kart ubywa, nowa runda jest coraz bliżej.
Pomimo 2,5h rozgrywki miałem wczoraj ochotę zagrać ponownie!
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
- farmer
- Posty: 1768
- Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
- Lokalizacja: Oleśnica
- Has thanked: 379 times
- Been thanked: 94 times
Re: Mage Knight
WG jest po to, by przeciwdziałać przesadnej optymalizacji.
Dzięki obecności WG nie możesz sobie tak po prostu stać przed (na przykład) miastem i co rundę odrzucać tylko niepotrzebne karty, by dociągnąć takie, które Ci bardziej pasują.
Ogólnie jednak, zgadzam się, że jest to element (pilnowanie WG) nieco uciążliwy
Dzięki obecności WG nie możesz sobie tak po prostu stać przed (na przykład) miastem i co rundę odrzucać tylko niepotrzebne karty, by dociągnąć takie, które Ci bardziej pasują.
Ogólnie jednak, zgadzam się, że jest to element (pilnowanie WG) nieco uciążliwy
- RUNner
- Posty: 4164
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 575 times
- Been thanked: 1027 times
Re: Mage Knight
Pilnowanie WG mnie nie męczy, uważam wręcz że powinien dodatkowo zbierać punkty żeby była z nim jakaś rywalizacja. W Race for the Galaxy fajnie się gra przeciwko botowi. W MK jest to zbyt suche rozwiązanie żeby mogło dać namiastkę przeciwnika.
Przykład z miastem jest sensowny ale z drugiej strony realizacja celu głównego to nie wszystko, bo trzeba jeszcze zdobywać punkty. A żeby to robić, trzeba przede wszystkim eksplorować mapę i pokonywać wrogów. W grze solo warto zapisywać sobie wyniki żeby mieć jakiś punkt odniesienia.
Przykład z miastem jest sensowny ale z drugiej strony realizacja celu głównego to nie wszystko, bo trzeba jeszcze zdobywać punkty. A żeby to robić, trzeba przede wszystkim eksplorować mapę i pokonywać wrogów. W grze solo warto zapisywać sobie wyniki żeby mieć jakiś punkt odniesienia.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Re: Mage Knight
farmer ma recję WG ogranicza napakowanie bohatera.
Wyobraź sobie, że Twój bohater idzie do każdej kopalni kryształu i stoi tam kilka tur
Ja grałem kilka razy solo ale nigdy nie korzystałem z WG, brałem bardziej na zdrowy rozsądek moje wędrowanie po mapie
Na apple store jest aplikacja Mage Knight Dummy Player ale nie wiem czy się sprawdza, jeśli tak to pewnie jest mniej uciążliwa niż "analogowa".
Wyobraź sobie, że Twój bohater idzie do każdej kopalni kryształu i stoi tam kilka tur
Ja grałem kilka razy solo ale nigdy nie korzystałem z WG, brałem bardziej na zdrowy rozsądek moje wędrowanie po mapie
Na apple store jest aplikacja Mage Knight Dummy Player ale nie wiem czy się sprawdza, jeśli tak to pewnie jest mniej uciążliwa niż "analogowa".
- RUNner
- Posty: 4164
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 575 times
- Been thanked: 1027 times
Re: Mage Knight
Maksymalnie 3 tury bo więcej kryształów danego koloru mieć nie można. A poza tym straci w tym czasie 3 karty. Można zmodyfikować standardową regułę że trzeba zagrać/odrzucić minimum 2 karty w swojej turze. Myślę że WG powinien mieć ciekawszą mechanikę.pattom pisze:farmer ma recję WG ogranicza napakowanie bohatera.
Wyobraź sobie, że Twój bohater idzie do każdej kopalni kryształu i stoi tam kilka tur
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
- farmer
- Posty: 1768
- Rejestracja: 08 gru 2007, 10:27
- Lokalizacja: Oleśnica
- Has thanked: 379 times
- Been thanked: 94 times
Re: Mage Knight
Ino, że WG nie został stworzony, by z nim współzawodniczyć.
To nie ten cel i nie tego rodzaju twór - zupełnie insza inszość od SI z R4tG.
WG w MK ma Cię tylko pilnować byś nie psuł sobie zabawy nadmiernym zamulaniem.
Choćby po to, byś nie zbierał tych "tylko" 3-ech kryształów z kopalni.
W normalnej grze przeciw żywym przeciwnikom nie miałbyś na to czasu,
a WG pilnuje, byś w grze solo również nie mógł sobie tego bezkarnie czynić .
Jasne, że fajnie by było, gdyby istniała opcja współzawodniczenia z jakąś sprytną SI w trybie solo - jednak zasady dotyczące działania takiej SI mogłyby dorównać długością, rozbudowaniem i skomplikowaniem samym zasadom MK.
Nie sądzę, by efekt był wart nakładów...
pozdr,
farm
To nie ten cel i nie tego rodzaju twór - zupełnie insza inszość od SI z R4tG.
WG w MK ma Cię tylko pilnować byś nie psuł sobie zabawy nadmiernym zamulaniem.
Choćby po to, byś nie zbierał tych "tylko" 3-ech kryształów z kopalni.
W normalnej grze przeciw żywym przeciwnikom nie miałbyś na to czasu,
a WG pilnuje, byś w grze solo również nie mógł sobie tego bezkarnie czynić .
Jasne, że fajnie by było, gdyby istniała opcja współzawodniczenia z jakąś sprytną SI w trybie solo - jednak zasady dotyczące działania takiej SI mogłyby dorównać długością, rozbudowaniem i skomplikowaniem samym zasadom MK.
Nie sądzę, by efekt był wart nakładów...
pozdr,
farm
- espresso
- Posty: 1559
- Rejestracja: 22 lut 2010, 12:00
- Lokalizacja: poznań
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 103 times
Re: Mage Knight
Ja gram wyłącznie z WG, nie wydawało mi się to specjalnie uciążliwe. Rzeczywiście, w 90% przypadków to ja kończyłam rundę, ale obecność WG powodowała, że nie mogłam zamulać. Bez WG zbyt ławo ulec pokusie przeczekania tury czy dwóch w oczekiwaniu na lepsze karty (szczególnie na początku przygody z MK).
- RUNner
- Posty: 4164
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 575 times
- Been thanked: 1027 times
Re: Mage Knight
Koniecznie muszę zagrać w wariancie 2 osobowym, bo wtedy WG nie będzie potrzebny.
Mam też pomysł na innego WG i dziś go przetestuję. Będzie odmierzał czas i zdobywał punkty.
Mam też pomysł na innego WG i dziś go przetestuję. Będzie odmierzał czas i zdobywał punkty.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
- Malash
- Posty: 197
- Rejestracja: 18 sty 2012, 22:49
- Lokalizacja: Warszawa Praga Płd.
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 19 times
Re: Mage Knight
WG zapewnia też rotację kart do kupienia.
nie wiem czego tu się czepiać
Tempo, które narzuca jest niemałe. Grałem solo raz i w jednej rundzie chyba zdarzyło się, że to WG ogłosił koniec...
ale całe szczęście wyrobiłem się ze skończeniem decku.
Jeden, czy dwa dodatkowe kryształy z kopalni mogą bardzo dużo zmienić.
Moim zdaniem nie należy bagatelizować mechaniki WG.
Nie widzę też sensu jej poprawiać, bo działa dobrze.
No, ale oczywiście wolnoć Tomku w swoim domku
nie wiem czego tu się czepiać
Tempo, które narzuca jest niemałe. Grałem solo raz i w jednej rundzie chyba zdarzyło się, że to WG ogłosił koniec...
ale całe szczęście wyrobiłem się ze skończeniem decku.
Jeden, czy dwa dodatkowe kryształy z kopalni mogą bardzo dużo zmienić.
Moim zdaniem nie należy bagatelizować mechaniki WG.
Nie widzę też sensu jej poprawiać, bo działa dobrze.
No, ale oczywiście wolnoć Tomku w swoim domku
WImięZasad.ZnadPlanszy.pl
także na: Facebooku , YouTube, Spotify i Apple Podcasts.
Analizujemy gry i ich mechaniki. Nie boimy się wytykać im błędów.
Często je naprawiamy, bądź przebudowujemy za pomocą prostych home rules.
także na: Facebooku , YouTube, Spotify i Apple Podcasts.
Analizujemy gry i ich mechaniki. Nie boimy się wytykać im błędów.
Często je naprawiamy, bądź przebudowujemy za pomocą prostych home rules.
- RUNner
- Posty: 4164
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 575 times
- Been thanked: 1027 times
Re: Mage Knight
Rozegrałem Pierwszy Rekonesans i przegrałem z botem 32-26! System wymaga korekty bo gra się zbyt szybko zakończyła, a w zasadzie bot ją zakończył.
Muszę zastanowić się nad efektywniejszym wykorzystaniem kart taktyk bo na razie to u mnie mocno kuleje.
Muszę zastanowić się nad efektywniejszym wykorzystaniem kart taktyk bo na razie to u mnie mocno kuleje.
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
- espresso
- Posty: 1559
- Rejestracja: 22 lut 2010, 12:00
- Lokalizacja: poznań
- Has thanked: 40 times
- Been thanked: 103 times
Re: Mage Knight
Grałeś ze standardowym botem + jakieś reguły naliczania pkt dla niego? Czy może coś nowego? Bo sam fakt, że to bot skończył grę wcale nie oznacza, że źle działa.RUNner pisze:Rozegrałem Pierwszy Rekonesans i przegrałem z botem 32-26! System wymaga korekty bo gra się zbyt szybko zakończyła, a w zasadzie bot ją zakończył.
- RUNner
- Posty: 4164
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 575 times
- Been thanked: 1027 times
Re: Mage Knight
Grałem z botem wg swojego pomysłu, który działa w następujący sposób:espresso pisze:Grałeś ze standardowym botem + jakieś reguły naliczania pkt dla niego? Czy może coś nowego? Bo sam fakt, że to bot skończył grę wcale nie oznacza, że źle działa.RUNner pisze:Rozegrałem Pierwszy Rekonesans i przegrałem z botem 32-26! System wymaga korekty bo gra się zbyt szybko zakończyła, a w zasadzie bot ją zakończył.
- na początku gry, gracz biorąc na rękę karty startowe, ustawia też na polu sławy, tarczę innego bohatera na polu 0
- w każdej turze, gdy gracz bierze na rękę karty, tarczę bota przesuwamy o tyle punktów sławy, ile wynosi aktualny poziom bota, czyli na poziomie 1 będzie się przesuwać o 1 pole, na poziomie 2 o 2 pola, itd.
- koniec gry następuje wtedy gdy bot osiągnie pewien poziom. Tutaj na razie mam problem, ale wstępnie ustaliłem że jest to liczba rund scenariusza x 5/3 (zaokrąglając w dół).
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
- pabula
- Posty: 2106
- Rejestracja: 10 cze 2008, 14:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 69 times
Re: Mage Knight
No to poczekajcie do Lost Legion.farmer pisze:Jasne, że fajnie by było, gdyby istniała opcja współzawodniczenia z jakąś sprytną SI w trybie solo - jednak zasady dotyczące działania takiej SI mogłyby dorównać długością, rozbudowaniem i skomplikowaniem samym zasadom MK.
Nie sądzę, by efekt był wart nakładów...
Ten dodatek to daje.
I wcale nie jest skomplikowany.
- RUNner
- Posty: 4164
- Rejestracja: 02 lip 2013, 12:25
- Has thanked: 575 times
- Been thanked: 1027 times
Re: Mage Knight
Do dobrych gier zawsze kupuję dodatki i jak tylko LL wyjdzie w wersji PL, trafi do koszyka.
Tymczasem może opowiedz jak mniej więcej jak działa tryb solo w LL? Co zostało poprawione?
Tymczasem może opowiedz jak mniej więcej jak działa tryb solo w LL? Co zostało poprawione?
Nie marnuję już czasu. Wolę grać ;)
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
Sprzedam https://www.gry-planszowe.pl/viewtopic.php?t=64690
- pabula
- Posty: 2106
- Rejestracja: 10 cze 2008, 14:00
- Lokalizacja: Kraków
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 69 times
Re: Mage Knight
Są dwa scenariusze.
W jednym Volkare zaczyna niedaleko nas i również szuka miasta.
Jest wyścig do podbicia miasta, a później o utrzymanie tego miasta! Na planszy nas ściga i atakuje, a jest potężny. Scenariusz nie dla początkujących.
W drugim scenariuszu mapa jest rozłożona od początku ale nieodkryta. Volkare zaczyna po przeciwnej stronie i stara się dostać do naszego portalu. Nie możemy mu na to pozwolić.
W obu scenariuszach wygrywamy jeśli pokonamy Volkare.
W jednym Volkare zaczyna niedaleko nas i również szuka miasta.
Jest wyścig do podbicia miasta, a później o utrzymanie tego miasta! Na planszy nas ściga i atakuje, a jest potężny. Scenariusz nie dla początkujących.
W drugim scenariuszu mapa jest rozłożona od początku ale nieodkryta. Volkare zaczyna po przeciwnej stronie i stara się dostać do naszego portalu. Nie możemy mu na to pozwolić.
W obu scenariuszach wygrywamy jeśli pokonamy Volkare.
- Blacksad
- Posty: 284
- Rejestracja: 14 lut 2014, 01:02
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 9 times
Re: Mage Knight
Dla zainteresowanych i oczekujących na polski dodatek polecam serię video recenzji MK Lost Legion RickyRoyal'a, pokazany jest właśnie ten drugi scenariusz podczas, którego generał Volkare ze swoim wojskiem wędruje po mapie, warto obejrzeć bo można sporo się nauczyć jak wykorzystać rękę i lokację na której się przebywa.pabula pisze:W drugim scenariuszu mapa jest rozłożona od początku ale nieodkryta. Volkare zaczyna po przeciwnej stronie i stara się dostać do naszego portalu. Nie możemy mu na to pozwolić.
Re: Mage Knight
Moje boje w Mage Knight'a na platformie ZunTzu.
Podbój Jednoosobowy - Runda I
Podbój Jednoosobowy - Runda II
Dajcie znać, czy warto nagrywać kolejne odcinki.
Podbój Jednoosobowy - Runda I
Podbój Jednoosobowy - Runda II
Dajcie znać, czy warto nagrywać kolejne odcinki.
- Firenski
- Posty: 1300
- Rejestracja: 26 sty 2007, 20:36
- Lokalizacja: Żory
- Has thanked: 3 times
- Kontakt: