Możesz zapłacić wszystkim, co generuje zasoby, chyba, że karta sama ma jakieś ograniczenia, np.
https://marvelcdb.com/card/14017
https://marvelcdb.com/card/21019
Możesz zapłacić wszystkim, co generuje zasoby, chyba, że karta sama ma jakieś ograniczenia, np.
Tak, ale sprawdzaj dodatkowe ograniczenia tutaj przy Enhanced Awareness masz "uses", czyli za 2 zasoby masz 3.
Płacisz czym chcesz, byle koszt się zgadzał.
W praktyce tak naprawdę 3 zasoby za 3 zasoby, bo jednak zagrywając kartę nie wykorzystujesz jej jako zasób. Ale wiadomo, karta daje wciąż spore korzyści - od optymalnego wykorzystania zasobów po wszelkie karty, które wymagają akurat tego zasobu, co Enhanced Awareness produkuje.
No właśnie jest idealnie teraz.SosnowyPatyk pisze: ↑29 lut 2024, 11:41 Choć fajniej chyba byłoby, gdyby przygotowanie gracza odbywało się na koniec rundy. Wtedy decydujemy, czy w swojej fazie atakujemy, czy jednak przyda nam się defence i odpuszczamy atak w swojej fazie.
Tak dodam od siebie, że to nie jest błąd. Interrupt i Response nie jest obowiązkowy. Tylko ze słowem Forced trzeba obligatoryjnie odpalać efekt.SosnowyPatyk pisze: ↑01 mar 2024, 09:07 ...gdzieś tam zapomniałem dociągnąć kartę SpiderManem przy ataku villaina...
Z punktu widzenia zasad gry tak, ale już z punktu widzenia gracza, który nieświadomie pomijał jakiś element gry (i miał alternatywny ruch) jak najbardziej może być postrzegane jak błąd (innego rodzaju niż zgodność ruchów z zasadami gry). Ja również tak odbieram takie sytuacje w moich rozgrywkach.c08mk pisze: ↑01 mar 2024, 09:32Tak dodam od siebie, że to nie jest błąd. Interrupt i Response nie jest obowiązkowy. Tylko ze słowem Forced trzeba obligatoryjnie odpalać efekt.SosnowyPatyk pisze: ↑01 mar 2024, 09:07 ...gdzieś tam zapomniałem dociągnąć kartę SpiderManem przy ataku villaina...