Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Tutaj można dyskutować o konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier.
NIE NALEŻY TUTAJ PYTAĆ O ZASADY, MALOWANIE, ROBIENIE INSERTÓW ORAZ KOSZULKI! OD TEGO SĄ INNE PODFORA
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1681
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 279 times
Been thanked: 878 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: XLR8 »

ckbucu pisze: 06 sty 2024, 18:09
Jiloo pisze: 05 sty 2024, 19:31 Jakieś prawie 3 lata temu.
https://mindclashgames.com/voidfallappdownload/
Link do strony jest w pudełku z grą.
Jakie 3 lata? Oficjalnie wersja 1.0 wyszła we wrześniu :)
Zepsuł Ci się detektor sarkazmu.

A co do samej gry to mocno polecam nie czekać na wersję polską. Patrząc na to jak dobra jest ta gra i ile potencjalnie trzeba będzie czekać na pewno nie warto zwlekać. Jedyny tekst jest na kartach technologii, które są na wspólnej wystawce i można je po prostu wspólnie omówić jak ktoś kompletnie jest na bakier z językiem angielskim.
Awatar użytkownika
Nilis
Posty: 639
Rejestracja: 26 mar 2020, 13:35
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 244 times
Been thanked: 366 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: Nilis »

A księga scenariuszy nie jest obszerna? Instrukcja i księga scenariuszy to chyba sporo materiału?
Osobiście często bardziej wolę pograć z ludźmi w planszówki, niż słuchać, co wydaje im się, że mają do powiedzenia. feniks_ciapek
Awatar użytkownika
siepu
Posty: 1192
Rejestracja: 14 gru 2007, 22:10
Lokalizacja: Olecko / Warszawa
Has thanked: 259 times
Been thanked: 295 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: siepu »

Nilis pisze: 06 sty 2024, 22:53 A księga scenariuszy nie jest obszerna? Instrukcja i księga scenariuszy to chyba sporo materiału?
Ale to zasady i setup, wystarczy że właściciel zna język. Reszta graczy tam nie zagląda.
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1681
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 279 times
Been thanked: 878 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: XLR8 »

Nilis pisze: 06 sty 2024, 22:53 A księga scenariuszy nie jest obszerna? Instrukcja i księga scenariuszy to chyba sporo materiału?
Zaglądamy tylko do księgi scenariuszy i nie ma tam żadnego tekstu oprócz dwóch słów: agresji i skomplikowania. Reszta to tylko obrazki: mapa, karty technologii oraz upadłe rody.
Szczerze mówiąc to zasad nauczyłem się raz z yt i nigdy nie zaglądałem do żadnych instrukcji poza rozkładaniem mapy.
jamjar
Posty: 81
Rejestracja: 18 mar 2020, 20:50
Has thanked: 42 times
Been thanked: 37 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: jamjar »

XLR8 pisze: 06 sty 2024, 23:29 Szczerze mówiąc to zasad nauczyłem się raz z yt i nigdy nie zaglądałem do żadnych instrukcji poza rozkładaniem mapy.
No to pozazdrościć. Ja zasady wałkowałem przez tydzień z instrukcją i yt, żeby powalczyć z tutorialem. Wczoraj zrobiłem pierwszy senariusz solo i dzisiaj drugi. Z glosariuszem tłumaczącym ikonografię na kartach się jeszcze nie rozstaję.
I owszem, sama gra jest niezależna językowo, ale instrukcja jest bardzo zależna i opis ikonek również. Mechanika ma bardzo duży próg wejścia, właśnie dlatego żeby przestawić się z tekstu na ikonki.
Ktoś, kto nie zna języka powinien czekać na wersję pl, chyba ze ma kogos kto zna i bedzie sie rozgrywką opiekował.
Znam angielski, ale gdyby ta gra była po niemiecku, w życiu bym jej nie kupił.
Awatar użytkownika
rav126
Posty: 796
Rejestracja: 27 paź 2010, 00:56
Has thanked: 408 times
Been thanked: 505 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: rav126 »

XLR8 pisze: 06 sty 2024, 23:29 Szczerze mówiąc to zasad nauczyłem się raz z yt i nigdy nie zaglądałem do żadnych instrukcji poza rozkładaniem mapy.
Nie znam Cię osobiście, ale (o ile grasz poprawnie) są tu dwie opcje: albo masz pamięć fotograficzną, czego tylko można pozazdrościć ((ikonografia jest dość logiczna, ale nie jest idealna - są podobne ikony, mające podobne działanie, ale po trzech rozgrywkach nadal nie uważam że każdego efektu jestem w stanie się domyślić i nadal muszę wracać do instrukcji). Albo po prostu nie mówisz prawdy. Jak napisałem - nie znam Cię, to mogliby potwierdzić tylko Twoi znajomi, ale ja po prostu nie wierzę w to co napisałeś. A dlaczego o tym piszę? Bo Twoja wypowiedź robi dwie rzeczy - tworzy trochę mylny obraz tej gry, jako łatwej do ogarnięcia, oraz sugeruje, że inni gracze, nawet nieznający języka powinni po wytłumaczeniu "ikonek" łatwo też ją ogarnąć.

Moja opinia na temat kupna Voidfall do grania z osobami nieznającymi języka angielskiego jest taka - chyba tylko dla masochistów lubiących co chwilę każdą pierdołę tłumaczyć współgraczom. Gram w ekipie, gdzie każdy w razie problemu zerknie sobie do instrukcji po angielsku, choćby po to żeby sprawdzić czy akcje, które zaplanowali są poprawne, a nie chcą swoich planów zdradzać innym współgraczom. To samo z technologiami - nie wyobrażam sobie siedzieć przy stole i pytać co chwilę właściciela gry co robi która technologia, a jest ich przecież niemało, i tym sposobem zdradzać na które się czaję.
Gdyby nie tekst na kartach technologii to, nawet pomimo długiej instrukcji, jeszcze można by polecić tę grę osobom które mają w ekipie nie znających angielskiego, ale karty technologii to moim zdaniem całkowicie przekreślają.
Awatar użytkownika
XLR8
Posty: 1681
Rejestracja: 16 lis 2020, 18:11
Has thanked: 279 times
Been thanked: 878 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: XLR8 »

Przepraszam, faktycznie nie wziąłem pod uwagę pewnego drobnego, acz znaczącego faktu. Graliśmy w Voidfalla już 8 razy i wszystkie rozgrywki były w bardzo małych odstępach czasu. Dodatkowo ikonografię na kartach agend omówiliśmy raz, przed pierwszą grą przez to nie musimy już tego robić ponownie. Jeśli ktoś pyta od razu mu odpowiadamy bez weryfikacji. Jeśli ktoś miałby grać w dłuższych odstępach czasu to na pewno nie obejdzie się bez nawigowania w aż trzech wielkich książkach.

Jednak sama gra ma bardzo proste i jasne zasady bez żadnych dziwnych wyjątków, tylko ma ich dość sporo. Grasz kartę z ręki (concordia) i wykonujesz z niej różne akcje, najpierw opłacając koszt. Po średnio 5 kartach robisz atak, karmienie i liczysz punkty.
loaru
Posty: 304
Rejestracja: 13 sty 2015, 10:07
Has thanked: 65 times
Been thanked: 118 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: loaru »

Wystarczyłoby przygotować po polsku ściągawki nazwa technologii + opis i po problemie :mrgreen: Ale i tak jakbym nie miał, wsparłbym polskiego wydawcę, żeby kontynuował wydawanie gier Mindclasha na polski rynek.
Awatar użytkownika
Abizaas
Posty: 1046
Rejestracja: 13 wrz 2020, 14:03
Lokalizacja: Poznań
Has thanked: 615 times
Been thanked: 757 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: Abizaas »

Bez przesady, po 1-2 rozgrywkach gra płynie i nie trzeba w ogóle walczyć z zasadami. Ogólnie jak ktoś nie ma w otoczeniu osoby która kompletnie nie ogarnia angielskiego to pewnie trudno stwierdzić na ile te karty technologii są przeszkodą, mi się wydaje że to żadna przeszkoda ale wszyscy znajomi od planszówek umieją angielski w choć podstawowym stopniu.

Kolekcja


ninety-percent of everything is crud
Awatar użytkownika
Apos
Posty: 983
Rejestracja: 12 sie 2007, 14:42
Lokalizacja: Sosnowiec
Has thanked: 360 times
Been thanked: 773 times
Kontakt:

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: Apos »

Abizaas pisze: 07 sty 2024, 16:07 Bez przesady, po 1-2 rozgrywkach gra płynie i nie trzeba w ogóle walczyć z zasadami. Ogólnie jak ktoś nie ma w otoczeniu osoby która kompletnie nie ogarnia angielskiego to pewnie trudno stwierdzić na ile te karty technologii są przeszkodą, mi się wydaje że to żadna przeszkoda ale wszyscy znajomi od planszówek umieją angielski w choć podstawowym stopniu.
Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że w ogranym towarzystwie po 1-2 rundach gra płynie :) . W grupie mamy graczy w średnim wieku ~30 lat i każdy angielski miał w szkole, więc tłumaczenie na j. polski nie jest potrzebne.

Btw: Do gry wróciliśmy po miesiącu przerwy, to z marszu zagraliśmy i tylko (dla reguły) przypomnieliśmy sobie strukturę rundy i za co punktujemy. Głównie dlatego, że na spotkaniach planszowych w ciągu miesiąca przewijają się tuziny gier i czasami można się w tym zgubić :) . Reszta jest oparta w bardzo intuicyjnych ikonach moim zdaniem.

To ogromna gra, ale trudno mi przyczepić się do strony technicznej/zasad. Co więcej - rozgrywka to około 45-60 minut na gracza, co jest imponującym wynikiem na tak mózgożerny tytuł.
Awatar użytkownika
Vuk0
Posty: 67
Rejestracja: 28 mar 2021, 12:46
Has thanked: 39 times
Been thanked: 12 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: Vuk0 »

Jak wygląda czasowo setup wersji retail?
jamjar
Posty: 81
Rejestracja: 18 mar 2020, 20:50
Has thanked: 42 times
Been thanked: 37 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: jamjar »

Vuk0 pisze: 08 sty 2024, 10:50 Jak wygląda czasowo setup wersji retail?
Pierwszy raz, z instrukcją z pół godziny. Potem to już jak wiadomo co i jak ok. 15 minut. Zależy od wielkosci mapy i ile duperelek musisz powsadzac na kafle.
No i warto jednak sobie porozdzielac elementy w pudeleczka. Ja dodalem do kart skromny insert z pianki i wlasnie male pudeleczka i przygotowanie idzie sprawnie. Składanie podobnie.
Awatar użytkownika
Elros.
Posty: 166
Rejestracja: 01 lis 2020, 16:55
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 165 times
Been thanked: 134 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: Elros. »

jamjar pisze: 08 sty 2024, 10:54
Vuk0 pisze: 08 sty 2024, 10:50 Jak wygląda czasowo setup wersji retail?
Pierwszy raz, z instrukcją z pół godziny. Potem to już jak wiadomo co i jak ok. 15 minut. Zależy od wielkosci mapy i ile duperelek musisz powsadzac na kafle.
No i warto jednak sobie porozdzielac elementy w pudeleczka. Ja dodalem do kart skromny insert z pianki i wlasnie male pudeleczka i przygotowanie idzie sprawnie. Składanie podobnie.
Wybacz, ale to są żarty XD
Zwykła wersja nie ma wygodnego insertu. Setup za pierwszym razem zajął mi około godzinę. Trzeba wybrać karty, ułożyć mapę, poukładać żetony etc. Za drugim razem miałem już pogrupowane technologie, ale nadal trwało to 40 min.
Oczywiście rozumiem, że przy większym ograniu może być szybciej. Jednakże bez jakiegoś insertu własnej roboty uważam, że pisanie o 15 minutach jest bujdą na resorach XD
jamjar
Posty: 81
Rejestracja: 18 mar 2020, 20:50
Has thanked: 42 times
Been thanked: 37 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: jamjar »

Elros. pisze: 08 sty 2024, 11:05 Oczywiście rozumiem, że przy większym ograniu może być szybciej. Jednakże bez jakiegoś insertu własnej roboty uważam, że pisanie o 15 minutach jest bujdą na resorach XD
Przecież napisałem, że mam swój insert i wszystkie elementy porozdzielane, a dłuższy czas zależy od wielkosci mapy. Gram solo, wiec karty tez mam posortowane pod ten tryb.



Obrazek

Obrazek
sasquach
Posty: 1834
Rejestracja: 29 cze 2016, 00:59
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 934 times
Been thanked: 588 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: sasquach »

plus niedługo będzie insert od folded space: https://www.foldedspace.net/incoming/voidfall/
MowMiStefan
Posty: 639
Rejestracja: 17 sie 2020, 15:09
Lokalizacja: Warszawa/Tychy
Has thanked: 70 times
Been thanked: 165 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: MowMiStefan »

XLR8 pisze: 07 sty 2024, 09:49 Jednak sama gra ma bardzo proste i jasne zasady bez żadnych dziwnych wyjątków, tylko ma ich dość sporo.
W pełni się z Tobą zgadzam - ta gra ma po prostu eleganckie zasady. Raz przeczytałem instrukcję i odświeżenie zasad to chwila. Podobnie z ikonografią: trzeba "zaskoczyć" i wówczas bardzo łatwo odczytać "co autor miał na myśli" - uważam, ze pod tym względem gra jest perfekcyjna.
XLR8 pisze: 06 sty 2024, 23:29 Szczerze mówiąc to zasad nauczyłem się raz z yt i nigdy nie zaglądałem do żadnych instrukcji poza rozkładaniem mapy.
I z tym komentarzem również się zgadzam - co nie znaczy oczywiscie, że gra jest łatwa do ogarnięcia, ale czy mówimy o YT czy o "grze szkoleniowej" z kimś ogranym - to praktycznie nie trzeba nic czytać czy się przygotowywać. Jeśli ktoś jest "graczem", a zakładam, że nikt po Monopolu lub Catanie nie siada prosto do Voidfall, to zasady złapie w dwie tury (nawet niekoniecznie swoje), a po jednym cyklu będzie w stanie w pełni już planować grę.

Oczywiście trzeba poznać akcje na kartach, zależności, zasady punktowania - i wtedy każdy kto grał w zaawansowane Euro - będzie w stanie w to grać. Ponownie: ktoś musiał im tą grę wytłumaczyć i ktoś znający angielski musi grę kontrolować (jednak kilka drobnych wyjątków - a raczej warunków - w grze jest (np. użyć możesz tylko Trade Token, który miałeś przed rozpoczęciem tury)).
jamjar pisze: 07 sty 2024, 01:35 Ktoś, kto nie zna języka powinien czekać na wersję pl, chyba ze ma kogos kto zna i bedzie sie rozgrywką opiekował.
Więć zważywszy powyższe, w punkt jest ten komentarz. Tak dlugo jak jest ktoś kto zna angielski, sprawdzi glosariusz i zasady i będzie nadzorował rozgrywkę - to ta gra zadziała.
W klubie do którego chodzę bardzo często żeby wprowadzic nową grę trzeba obiecac/zadeklarować tłumaczenie zasad - choć blokadą nie tyle jest angielski, co brak czasu na czytanie instrukcji (większosć to zapracowani ojcowie). Ale towarzystwo gra we wszystko: Barrage, Brass, TI, więc merytorycznie jest przygotowane do ogarnięcia.
rav126 pisze: 07 sty 2024, 03:28 To samo z technologiami - nie wyobrażam sobie siedzieć przy stole i pytać co chwilę właściciela gry co robi która technologia, a jest ich przecież niemało, i tym sposobem zdradzać na które się czaję.
I powyższe to moim zdaniem jedyny aspekt tej gry, który wymaga tłumaczenia na PL dla osób nie znających EN - właśnie poprzez ryzyko "zdradzenia planu". Sam mimo, ze jestem po kilku grach, wielokrotnie patrzę na dostępne technologie i ewentualne "combo", które mogą z tego wyjść. Zasady i ikonografia są dla mnie naturalne i bezproblemowe. Technologie wymagają zaglądania.

I przy okazji 2 pytania do ogranych w Coop:
  • Na stronie 33 podręcznika w zakresie rozpatrywania Skirmish jest taki wpis: In cooperative/solo games, they trigger at the first step of the Evaluation Phase of each Cycle, or at the end of your turn if the current Alert is a War, or by a printed Crisis penalty (the latter only affecting the current player).
    Jutro gram pierwszy raz Coop (wcześniej tylko Solo lub Comp) - ale ja zakładam, ze Wojna wynikająca z Kryzysu powoduje Skirmish TYLKO dla gracza rozpatrującego swoją turę - nie dla wszystkich jak Skirmish z Ewaluacji? Dobrze myślę? Czyli powiedzmy: gramy w 3, w 4 rundzie Fazy B, Cyklu 2 wychodzi nam Wojna. Teraz w ramach tej jednej rundy każdy z graczy rozegra turę i na jej końcu rozpatrzy Skirmish skierowany TYLKO w niego, czyli w tej rundzie będą 3 Skirmishe - kazdemu po jednym + oczywiście wspólny Skirmish w Fazie C.
    Dobrze to rozumiem? Bo dosłownie czytając zapis z instrukcji to niby tylko Skirmish jako Kara z Karty Kryzysu dotyczyłby gracza, którego jest tura: "the latter only affecting the current player".

    EDIT: Odpowiedź Nigel Buckle "War card attacks each player in coop - but only during that particular player's turn. So a 3 player game, War card. Player one faces the war at the end of their turn, either resolves it or takes a catastrophe. Then player two takes their turn and also faces the war, resolving it or taking a catastrophe. Finally third player takes their turn and then they too face the war, either resolving it or taking a catastrophe. So each player faces the war at the end of their turn and the catastrophe only cancels the war for them, not everyone."
  • Oglądałem Gamin Rulez jak grał solo i usuwał Ongoing Crisis z Crisis Board ponosząc Penalty (dla przykłądu usunął jedną kartę z sekcji Ekonomicznej odrzucając 2 tokeny Bounty), ale ja w instrukcji nie widzę zapisu o usuwaniu Ongoing Crisis. W instrukcji jest tylko, ze na koniec Tury albo ponoszę Penalty i usuwam (wówczas jeszcze) Current Crisis, albo przesuwam go na Crisis Board i staje się Ongoing Crisis. To jak to jest?
Ostatnio zmieniony 08 sty 2024, 13:37 przez MowMiStefan, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja półka - chetnie umówię się na partyjkę (Tychy i okolice).

Sprzedam / Kupię
loaru
Posty: 304
Rejestracja: 13 sty 2015, 10:07
Has thanked: 65 times
Been thanked: 118 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: loaru »

sasquach pisze: 08 sty 2024, 11:44 plus niedługo będzie insert od folded space: https://www.foldedspace.net/incoming/voidfall/
Wygląda dobrze, ale mogli na ścianki pojemnika rodów (domów?) nadrukować nazwy technologii :? No chyba, że jest po drugiej stronie.
MowMiStefan pisze: 08 sty 2024, 12:24 Oglądałem Gamin Rulez jak grał solo i usuwał Ongoing Crisis z Crisis Board ponosząc Penalty (dla przykłądu usunął jedną kartę z sekcji Ekonomicznej odrzucając 2 tokeny Bounty), ale ja w instrukcji nie widzę zapisu o usuwaniu Ongoing Crisis.
Podeślesz link do fragmentu? Jak oglądam, to widzę, że usuwa jedną kartę, ale po spełnieniu warunku.
MowMiStefan
Posty: 639
Rejestracja: 17 sie 2020, 15:09
Lokalizacja: Warszawa/Tychy
Has thanked: 70 times
Been thanked: 165 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: MowMiStefan »

loaru pisze: 08 sty 2024, 12:29 Podeślesz link do fragmentu? Jak oglądam, to widzę, że usuwa jedną kartę, ale po spełnieniu warunku.
Tak patrzę i nie wykluczam, że źle zapamiętałem - rzeczywiście ten aspekt odrzucania 2 Bounty dotyczył Warunku Ongoing Crisis... może sobie coś ubzdurałem.
Ale w międzyczasie znalazłem też odpowiedź projektanta na BGG (Nigel Buckle): Q: Can you pay the penalty shown at the bottom of the Crisis card to resolve an ongoing Crisis already on the board? Or is the penalty option only available for the current crisis? A: Only for the current crisis, once it's on the crisis board the only way to remove it is by fulfilling the requirement or using an effect to remove a crisis card.
Moja półka - chetnie umówię się na partyjkę (Tychy i okolice).

Sprzedam / Kupię
d0man
Posty: 118
Rejestracja: 18 gru 2017, 01:43
Has thanked: 7 times
Been thanked: 4 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: d0man »

Wie ktoś czy jest szansa na wersję PL ? Na rebelu i mepelu widzę edycję angielską tylko...
Awatar użytkownika
Apos
Posty: 983
Rejestracja: 12 sie 2007, 14:42
Lokalizacja: Sosnowiec
Has thanked: 360 times
Been thanked: 773 times
Kontakt:

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: Apos »

d0man pisze: 09 sty 2024, 14:16 Wie ktoś czy jest szansa na wersję PL ? Na rebelu i mepelu widzę edycję angielską tylko...
Jeżeli Portal nie zapowie na PortalConie, to szanse będą dopiero w kolejnym roku imho. To wydawnictwo jest dogadane z Mindclashami - wydają Trickeriona.
flissak
Posty: 266
Rejestracja: 29 maja 2021, 23:12
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 79 times
Been thanked: 46 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: flissak »

d0man pisze: 09 sty 2024, 14:16 Wie ktoś czy jest szansa na wersję PL ? Na rebelu i mepelu widzę edycję angielską tylko...
Jest duża szansa na ten rok. Może nawet przed Trickerionem.
Awatar użytkownika
Vuk0
Posty: 67
Rejestracja: 28 mar 2021, 12:46
Has thanked: 39 times
Been thanked: 12 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: Vuk0 »

flissak pisze: 09 sty 2024, 16:35
d0man pisze: 09 sty 2024, 14:16 Wie ktoś czy jest szansa na wersję PL ? Na rebelu i mepelu widzę edycję angielską tylko...
Jest duża szansa na ten rok. Może nawet przed Trickerionem.
Skąd takie info? Brzmi bardzo pewnie :D
flissak
Posty: 266
Rejestracja: 29 maja 2021, 23:12
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 79 times
Been thanked: 46 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: flissak »

Vuk0 pisze: 09 sty 2024, 21:15
flissak pisze: 09 sty 2024, 16:35
d0man pisze: 09 sty 2024, 14:16 Wie ktoś czy jest szansa na wersję PL ? Na rebelu i mepelu widzę edycję angielską tylko...
Jest duża szansa na ten rok. Może nawet przed Trickerionem.
Skąd takie info? Brzmi bardzo pewnie :D
Pisałem na poprzedniej stronie:
flissak pisze: 31 gru 2023, 18:25
Moonday pisze: 31 gru 2023, 17:39
kolosm pisze: 31 gru 2023, 00:07 To cieszy i tym bardziej czekam na PL wersję w 2024r...
A jest jakaś zapowiedź czy to tylko myślenie życzeniowe?
Portal już coś wspominał chyba ustami Grzegorza, że Trickerion jest wstępem do kolejnych gier MindClasha. Najważniejsze ich gry poza Trickerionem to Anachrony i Voidfall właśnie.
ED: Tutaj jest nagranie(powinno się odpalać od właściwego momentu):
https://www.youtube.com/watch?v=_m0ucCte7Vk&t=7077s
Awatar użytkownika
Jiloo
Posty: 2427
Rejestracja: 19 sie 2011, 14:11
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 527 times
Been thanked: 456 times
Kontakt:

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: Jiloo »

flissak pisze: 31 gru 2023, 18:25 Portal już coś wspominał chyba ustami Grzegorza, że Trickerion jest wstępem do kolejnych gier MindClasha. Najważniejsze ich gry poza Trickerionem to Anachrony i Voidfall właśnie.
ED: Tutaj jest nagranie(powinno się odpalać od właściwego momentu):
https://www.youtube.com/watch?v=_m0ucCte7Vk&t=7077s
Tam jest tylko informacja, że nie chcą skończyć na Trickerionie. Koniec. Żadnych tytułów. Więc to nadal tylko gdybanie.
| keep-disco-evil |
mam | szukam | oddam
flissak
Posty: 266
Rejestracja: 29 maja 2021, 23:12
Lokalizacja: Gdynia
Has thanked: 79 times
Been thanked: 46 times

Re: Voidfall (Nigel Buckle, David Turczi)

Post autor: flissak »

Jiloo pisze: 10 sty 2024, 10:26
flissak pisze: 31 gru 2023, 18:25 Portal już coś wspominał chyba ustami Grzegorza, że Trickerion jest wstępem do kolejnych gier MindClasha. Najważniejsze ich gry poza Trickerionem to Anachrony i Voidfall właśnie.
ED: Tutaj jest nagranie(powinno się odpalać od właściwego momentu):
https://www.youtube.com/watch?v=_m0ucCte7Vk&t=7077s
Tam jest tylko informacja, że nie chcą skończyć na Trickerionie. Koniec. Żadnych tytułów. Więc to nadal tylko gdybanie.
Dlatego napisałem, że jest duża szansa, a nie że wydadzą. Tam nie ma tylko, że nie chą skończyć na Trickerionie. Mówi, że możliwe, że Trickerion może nie być pierwszą grą wydaną od nich w tym roku, co znaczy że muszą mieć na widelcu konkretną grę od nich. Co innego wydawać od MindClash w 2024 jak nie Voidfall?
ODPOWIEDZ