Irygacja z każdego pustkowia. Rybołóstwo tylko z jednego pola morza.
https://techraptor.net/sites/default/fi ... 0Board.jpg
Po angielsku jest trochę jaśniej.
Irygacja z każdego pustkowia. Rybołóstwo tylko z jednego pola morza.
grzeslaw90 pisze: ↑20 kwie 2022, 21:58Irygacja z każdego pustkowia. Rybołóstwo tylko z jednego pola morza.
https://techraptor.net/sites/default/fi ... 0Board.jpg
Po angielsku jest trochę jaśniej.
Nawet lepiej - podeślę cały obrazek co by kolejny autor nie wyłączył hostowaniaupadly_bankowiec pisze: ↑25 kwie 2022, 11:51grzeslaw90 pisze: ↑20 kwie 2022, 21:58Irygacja z każdego pustkowia. Rybołóstwo tylko z jednego pola morza.
https://techraptor.net/sites/default/fi ... 0Board.jpg
Po angielsku jest trochę jaśniej.
Link nie działa, możesz podesłać poprawny?
Pomogę Wam: rybołówstwo.
Tylko ze całkowicie nielogiczny. Jak miałbym wybierać to wybrałbym żeby przenoszenie jednostek że statku na statek było traktowane jako ruch.
Jak nie wymusza? Jest zaznaczone, że w przypadku utraty statku musisz również usunąć powiązane z tym konkretnym statkiem jednostki. Jedynym sposobem na przemieszczenie jednostek ze statku to desant na ląd i nic innego.
Musisz jasno określić co jest na jakim statku i podczas rozdzielania się statków podział zostaje.Kosa7 pisze: ↑11 maja 2022, 17:40 To podsumowując:
Mam 2 statki, statek I oraz II.
Plus armię na sąsiednim polu: piechota: a, kawa: b, słoń: c, dowódca: d.
To muszę jasno określić, że:
Na statku I: jest a i b
Na statku II: jest c i d
?
Rodzi to takie komplikacje, że właśnie jak zatonie podczas bitwy jeden statek to muszę wskazać, że to jest statek I bądź II i adekwatnie do tego ściągnąć jednostki a i b lub c i d, nie mógłbym ściągnąć np. a i d.
Albo kolejna komplikacja, jakbym chciał te statki rozdzielić, czyli jeden sobie popłynie na jedno pole morza, a drugi na inne to też muszę trzymać się tego jakie jednostki ze sobą zabiera?
Ogólnie oprócz wyżej wskazanego TI, to chyba podobnie było też i w GoT, chociaż nie pamiętam zbytnio dobrze bo ogrywałem się w niego strasznie ale sporo lat temu ale tam chyba bez problemu robiło się takie niby "mosty" ze statków, choć nieco inaczej jednak sedno podobne. A to 3 bardzo stare gry z podobnych czasów więc mogą być podobieństwa.
Nie prawda. W przypadku utraty statku sprawdzam tylko na koniec bitwy, czy liczba jednostek lądowych nie przekracza łącznej ładowności statków.grzeslaw90 pisze: ↑11 maja 2022, 11:21Jak nie wymusza? Jest zaznaczone, że w przypadku utraty statku musisz również usunąć powiązane z tym konkretnym statkiem jednostki.
Tak to rozumiem i sobie tłumaczę, bo z tą zasadą faktycznie jest problem...:Atamán pisze: ↑11 maja 2022, 21:10 Jednakże, po Bitwie Morskiej musisz sprawdzić,
czy masz wystarczająco dużo Statków na danym polu do
transportowania Jednostek Lądowych (2 Jednostki Lądowe na
Statek). Jeśli nie, musisz usuwać Jednostki Lądowe, dopóki nie
będzie ich tylu, ile jesteś w stanie transportować.
Czyli nie ma w tej grze przypisania konkretnych jednostek do konkretnych statków. (Czyli jest dokładnie tak jak w TI.)