Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)
Regulamin forum
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
Na tym podforum można dyskutować konkretnych grach planszowych i karcianych. Każda gra ma swój jeden wątek. W szczególnych przypadkach może być seria gier. Zapoznajcie się z wytycznymi tworzenia tematów.
TU JEST PODFORUM O MALOWANIU FIGUREK I ROBIENIU INSERTÓW
TU JEST WĄTEK, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O KOSZULKI!
TU JEST PODFORUM, W KTÓRYM NALEŻY PYTAĆ O ZASADY GIER!
- walkingdead
- Posty: 2061
- Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 355 times
Hard City (M. Raczyński, A. Kwapiński)
Nie znalazłam wątku tej gry, a natknęłam się na nią dość przypadkowo.
Niewiele jeszcze wiadomo, ale jedno jest pewne- gra będzie w klimacie amerykańskiego kina akcji lat 80.
Autorami gry są Marek Franciszek Raczyński i Adam Kwapiński.
Z opisów wynika, że dzielni amerykańscy policjanci odłożą na chwilę kurczowo ściskane w rękach pączki, podciągną nieco opadające z opasłego cielska spodnie i ruszą w pogoń za obrzydliwymi mutantami nasłanymi przez Doktora Zero. Wkrótce na VHS...a nie! Wróć! Wkrótce na Kickstarterze.
https://facebook.com/HardCityGame/
http://www.hardcitygame.com/
Średnio lubię lekkie gierki i nie mam raczej w kolekcji, ale już zacieram ręce. Tak po prostu.
Niewiele jeszcze wiadomo, ale jedno jest pewne- gra będzie w klimacie amerykańskiego kina akcji lat 80.
Autorami gry są Marek Franciszek Raczyński i Adam Kwapiński.
Z opisów wynika, że dzielni amerykańscy policjanci odłożą na chwilę kurczowo ściskane w rękach pączki, podciągną nieco opadające z opasłego cielska spodnie i ruszą w pogoń za obrzydliwymi mutantami nasłanymi przez Doktora Zero. Wkrótce na VHS...a nie! Wróć! Wkrótce na Kickstarterze.
https://facebook.com/HardCityGame/
http://www.hardcitygame.com/
Średnio lubię lekkie gierki i nie mam raczej w kolekcji, ale już zacieram ręce. Tak po prostu.
♀
- maciejo
- Posty: 3361
- Rejestracja: 01 lut 2009, 14:20
- Lokalizacja: Gliwice-Bielefeld
- Has thanked: 112 times
- Been thanked: 130 times
Re: Hard City.
https://wspieram.to/thewalkingdeadpolska
To chyba to samo tylko w różowych odcieniach
Kolejne plastikowe badziewie + resorak
To chyba to samo tylko w różowych odcieniach
Kolejne plastikowe badziewie + resorak
Planszówkowym skrytożercom mówię stanowcze NIE !!!
Re: Hard City.
Szczególnie niskobudżetowego kina akcji. Skojarzenia z dokonaniami studia Troma, na czele z kultowym Toksycznym Mścicielem, są bardzo na miejscuwalkingdead pisze:Niewiele jeszcze wiadomo, ale jedno jest pewne- gra będzie w klimacie amerykańskiego kina akcji lat 80.
- walkingdead
- Posty: 2061
- Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 355 times
Re: Hard City.
Nie chcę bronić gry, bo nic o niej nie wiem , ale nie wydaje Ci się, że powtarzalność mechaniki to jednak zarzut, który można postawić wielu grom? A może nawet większości, bo ile znasz gier o naprawdę unikalnych zasadach rozgrywki? No i skąd taka pewność co do tego, że to 1 do 1 walking dead? Wiesz może coś więcej?maciejo pisze:https://wspieram.to/thewalkingdeadpolska
To chyba to samo tylko w różowych odcieniach
Kolejne plastikowe badziewie + resorak
Ja zwykle również niechętnie patrzyłam na gry lekkie, małe i przyjemne. Zdałam sobie sprawę,że jednak nie mam nic takiego w kolekcji a czasem dobrze zagrać w coś nieskomplikowanego na szybko. I ten temat mi pasuje, lubię szlamowatą i tandetną tematykę ...nawet jeśli to plastikowe i pstrokate figurasy zamiast super odjechanych modeli z KS. I wolę taką 100% tandetę (zamierzoną jak zakładam) niż coś z na siłę doklejonym tematem.
Otóż to! Dla mnie cudownie!Żucho pisze:Szczególnie niskobudżetowego kina akcji. Skojarzenia z dokonaniami studia Troma, na czele z kultowym Toksycznym Mścicielem, są bardzo na miejscu
♀
- Muad'Dib
- Posty: 1559
- Rejestracja: 01 paź 2013, 20:53
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 106 times
Re: Hard City.
O grze na razie nic nie wiadomo poza tym, że będzie Do KS wersji Star Scrappers dodawali promki (wzorem Awaken Realms), grubego, fioletowego policjanta.
IMustNotFear.FearIsTheMind-Killer.FearIsTheLittle-death ThatBringsTotalObliteration.IWillFaceMyFear.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
IWillPermitItToPassOverMeAndThroughMe.
AndWhenItHasGonePast,IWillTurnTheInnerEyeToSeeItsPath.
WhereTheFearHasGoneThereWillBeNothing. OnlyIWillRemain.
- karawanken
- Posty: 2360
- Rejestracja: 28 wrz 2014, 19:53
- Lokalizacja: Poznań
- Has thanked: 75 times
- Been thanked: 96 times
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 21 mar 2018, 15:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
Re: Hard City.
Cześć wszystkim!karawanken pisze:To teraz tradycyjne pytanie. Będzie wersja polska?
Dopiero od dzisiaj jesteśmy oficjalnie na forum, już się zabieramy do nadrabiania zaległości w odpisywaniu w razie pytań o grę, walcie śmiało!
Hexy Studio skupia się na przygotowaniu wersji angielskiej w pierwszej kolejności, ale jesteśmy w kontakcie i rozmawiamy z potencjalnymi współwydawcami innych wersji językowych, w tym polskiej. Jak tylko będziemy mogli publicznie podzielić się wynikami tych rozmów, na pewno to zrobimy
Tymczasem zapraszamy na nasz fanpage i do poświęconej grze grupy na FB.
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Hard City.
Choć gra z początku nie porwała mnie wizualnie (retro to trochę nie moje klimaty) to jednak osoby autorów (Marek Franciszek Raczyński i Adam Kwapiński) przekonały mnie by dać grze szansę. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że to mała - wielka gra. Wbrew ostatnim trendom brak tu wielkich modeli (są figurki, ale jest ich tyle co potrzeba) czy wizualnych wodotrysków (choć grafiki mają swój urok), jednak mechanika z nawiązką to wynagradza. Dzięki naprzemiennej aktywacji gra jest szybka, zaś mimo prostych zasad obie strony mają sporo decyzji. Najciekawiej jest jednak zaprojektowana asymetria stron konfliktu. Policjanci jako niedoskonali ludzie nie zawsze trafiają w mutanty (kości), zaś geniusz zła ma problemy z planowaniem swoich działań (karty). Wszyscy mogą w pewnym stopniu kontrolować los, policjanci mogą zapłacić więcej punktów akcji za pewne strzały, Dr. Zero każdą z kart może użyć na kilka sposobów. W chwili obecnej gra zawiera 3 scenariusze (potencjalnie pewnie będzie więcej) z celami do realizacji, które można łączyć w kampanie, policjanci rozwijają się w trakcie gry. Rzut okiem na gre pewnie po świetach zrobie.
- walkingdead
- Posty: 2061
- Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 355 times
- pavel
- Posty: 795
- Rejestracja: 09 sie 2015, 13:45
- Lokalizacja: EU
- Has thanked: 74 times
- Been thanked: 113 times
Re: Hard City.
Mechanicznie może być spoko. Taki tryb versus, lekka gierka, bez zawiłych zasad, z szybkim setupem. Natomiast bardzo mocno odpycha mnie grafika. Niby lata 80' ale bardziej GTA V. No i bardzo mocno kojarzy mi się z Miami vice. Palmy, kolor niebieski z różowym, jak w tytułowanym przeze mnie serialu. Don Johnson policjant, a drugi to Hammer, jak główny kompozytor muzyki do serialu. Nie znam autora, poszedł na łatwiznę. Odpychają mnie te podobieństwa.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 21 mar 2018, 15:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
Re: Hard City.
Już pojutrze zapraszamy do Lublina na pokaz Hard City podczas konwentu Arena Gier ed. 2. Prezentacja jako oficjalny punkt programu jest wpisana na godz. 17, ale będziemy na imprezie przez większość pierwszego dnia, więc istnieje możliwość przetestowania prototypu zarówno wcześniej, jak i później
Re: Hard City.
Wstępna angielska instrukcja w PDF opublikowana: http://hardcitygame.com/hc_manual_web.pdf
- Rocy7
- Posty: 5456
- Rejestracja: 05 maja 2013, 14:10
- Lokalizacja: Warszawa / Kobyłka
- Been thanked: 5 times
Re: Hard City.
Przedpremierowy rzut okiem na grę www.przystole.org/recenzja/hard-city-pr ... zut-okiem/
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 21 mar 2018, 15:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
Re: Hard City.
Cześć! Opublikowaliśmy dziś pierwszy filmik promocyjny gry - krótki fabularyzowany rzut oka na najważniejsze komponenty https://t.co/YQ1Q1LeAAz
Na razie wersja w całości po angielsku, ale polska też jest w drodze.
Na razie wersja w całości po angielsku, ale polska też jest w drodze.
Re: Hard City.
Widzę na filmie sporo potencjalnych dodatków na Kickstarterze - gra mnie zainteresowała, ale czy udało się wysłać prototypy do recenzentów (także tych zagranicznych?) szkoda by było żeby się nie ufundowałą lub ufundowała bez co ciekawszych elementów. Na BGG trochę ruch jest mały. A przydałoby się żeby zaczęły się też recenzje pokazywać przed kampanią - na razie mamy chyba tylko jedną powyżej.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 21 mar 2018, 15:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
Re: Hard City.
Spokojnie, prototypy są m.in. u Dice Tower, Undead Vikinga, Game Boy Geeka, krążą też między polskimi recenzentami. Na pewno przed startem kampanii będzie dostępnych całkiem sporo materiałów.Turnavine pisze: ↑17 kwie 2018, 10:10czy udało się wysłać prototypy do recenzentów (także tych zagranicznych?) szkoda by było żeby się nie ufundowałą lub ufundowała bez co ciekawszych elementów. Na BGG trochę ruch jest mały. A przydałoby się żeby zaczęły się też recenzje pokazywać przed kampanią - na razie mamy chyba tylko jedną powyżej.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 21 mar 2018, 15:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
Re: Hard City.
Jeszcze raz filmowy trailer, w obiecanej polskiej wersji. Czytał Tomasz Knapik.
https://www.youtube.com/watch?v=tOsCy_vHbA8
https://www.youtube.com/watch?v=tOsCy_vHbA8
- walkingdead
- Posty: 2061
- Rejestracja: 06 lut 2013, 19:57
- Has thanked: 137 times
- Been thanked: 355 times
Re: Hard City.
Czy gra będzie dostępna poza KS. Rozumiem, że wersja PL gry będzie?
BTW.
Hexy się nie chwalą a są nowe zdjęcia na BGG
https://boardgamegeek.com/boardgame/246 ... ity/images
BTW.
Hexy się nie chwalą a są nowe zdjęcia na BGG
https://boardgamegeek.com/boardgame/246 ... ity/images
♀
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 21 mar 2018, 15:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
Re: Hard City.
Chwaliliśmy się na Facebooku są nowe zdjęcia na BGG i niektóre cieszą się nawet sporą popularnością. Jest szansa wejść na stronę główną, więc życzliwych zapraszamy do zostawienia kciuka tutaj:walkingdead pisze: ↑26 kwie 2018, 16:27Hexy się nie chwalą a są nowe zdjęcia na BGG
https://boardgamegeek.com/boardgame/246 ... ity/images
https://boardgamegeek.com/image/4098874/hard-city
https://boardgamegeek.com/image/4098875/hard-city
Tak, zdecydowanie. Nie idziemy w ślady Batmana i HATE
Jak pisaliśmy wcześniej, rozmawiamy z różnymi potencjalnymi współwydawcami różnych wersji językowych, polskiej oczywiście też. Natomiast dopóki wszystko nie będzie potwierdzone na 100%, a podpisy na umowach złożone, nie chcielibyśmy się oficjalnie wypowiadać
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 21 mar 2018, 15:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
Re: Hard City.
Jutro startujemy! Kampania przechodzi ostatnie szlify, chętnych do rzutu okiem i podzielenia się uwagami zapraszamy na preview, który dziś udostępniliśmy: https://goo.gl/Suurjx
Pojawiają się też kolejne recenzje prototypu:
Angry Board Gamer (PL): http://angryboardgamer.pl/hard-city/
Polyhedron Collider (ENG): http://www.polyhedroncollider.com/2018/ ... eview.html
Pojawiają się też kolejne recenzje prototypu:
Angry Board Gamer (PL): http://angryboardgamer.pl/hard-city/
Polyhedron Collider (ENG): http://www.polyhedroncollider.com/2018/ ... eview.html
Re: Hard City.
Na tę chwilę trochę brakuje mi opisu czym np. jest Blast i dlaczego tak dobrze go mieć. Rozumiem, że dodatkowi mutanci będą do odblokowania w czasie kampanii - F.U.B.A.R (sic!) już pojawił się w jednej z recenzenckich kopii wraz ze swoimi zasadami, szkoda byłoby tego nie wykorzystać na samym początku. Przydałoby się wyjaśnienie czy przeszkody będą miały jednak jakiś wpływ na rozgrywkę czy będą zwykłymi "przeszkadzajkami" (a są częścią jednego z dodatków).
Ogólnie czuć, że mogliście sporo dodać od czasu pierwotnego prototypu, ale jednocześnie pachnie to trochę wycięciem rzeczy z gry, wcześniej nie miałem tego wrażenia. Nie mniej czekam na początek kampanii i listę rzeczy do odblokowania. ; ) Cena jest bardzo przystępna - przydałyby się jeszcze koszty dostawy, ale to pewnie się pojawi w już opublikowanym projekcie.
Ogólnie czuć, że mogliście sporo dodać od czasu pierwotnego prototypu, ale jednocześnie pachnie to trochę wycięciem rzeczy z gry, wcześniej nie miałem tego wrażenia. Nie mniej czekam na początek kampanii i listę rzeczy do odblokowania. ; ) Cena jest bardzo przystępna - przydałyby się jeszcze koszty dostawy, ale to pewnie się pojawi w już opublikowanym projekcie.
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 21 mar 2018, 15:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 5 times
- Kontakt:
Re: Hard City.
Kalkulujemy i sprawdzamy różne opcje, jeśli chodzi o obniżenie kosztów przesyłki. Zobaczymy też ile zawartości jeszcze się odblokuje jako SG i jak ciężkie będą pudełka finalnie natomiast koszty podane na stronie kampanii to takie "bezpieczne założenie", realnie wysyłka krajowa ma szansę być tańsza.